Joku tuntematon sähköautoilija oli tullut pihaamme ja laittanut autonsa lataukseen
Tulimme mökiltä kotiin niin pihassa oli tesla ja siitä oli vedetty roikka kolmivaihepistorasiaan. Tesla lähti nopeasti pois paikalta ja emme kerinneet edes saamaan rekisteritunnusta ylös. Semmoinen valkoinen saippuarasian näköinen jos joku tunnistaa niin saa laittaa viestiä. Sähköä oli käytetty 322kWh, eli ladattu monena päivänä.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
vihervasemmistolaiset varastaa kaiken mikä irti lähtee
Tämä oli persu,rumasta naamasta persut tuntee, ja tyhmyydestä, kuten sinun kommenttisi, persusaasta-apina, paljastaa.
Sellasia nämä murros ikäiset viherhipit on,vähän kun silmä välttää niin pöllitään kaikkea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli bensa-autoilija hakenut kanisterit sekä tyhjentänyt ruohonleikkurin bensat.
0/5 APlle.
😂mitkä ihmeen kanisterit🤣😂🤣??
En tiedä mihin sinä laitat bensiiniä kun haet sitä mm ruohonleikkuria varten, itse yleensä bensakanisteriin.
On siellä sitten sähköpummeja riesaksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Teslan omistajan tarvitse varastaa sähköä. Ei ole elämä ihan niin penninpäälle.
Tämä oli joku CYD merkkinen auto.
Aloituksessa luki Tesla.
Mies oli sekoittanut logot kun katsoi netistä.
Johan Teslasta näkee kaukaa että on Tesla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli bensa-autoilija hakenut kanisterit sekä tyhjentänyt ruohonleikkurin bensat.
0/5 APlle.
En tiedä mihin sinä laitat bensiiniä kun haet sitä mm ruohonleikkuria varten, itse yleensä bensakanisteriin.
Meillä on kelaleikkuri joka ei käytä bensiiniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5 APlle.
Niin no, sittenhän kaikilla muillakin.
Meillä ulkopistorasioiden sulakkeet on irti lomasunnolla, jos ei olla paikalla. Koska tuota luvatonta latailua on tapahtunut. Se näkyy selvästi sähköyhtiön raportissa tuntitason seurannassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5 APlle.
Kuinka monta litraa oikein säilytät sitä bensaa pihalla kanistereissa? Onko sulla joku kanisteri pino pihassa?
Olin onkimassa järvellä kun rannalle ajoi vanhalla autolla varattoman näköinen mies ja alkoi kaataa napolla vettä tankkiin, ei ollut kuulemma varaa bensaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5 APlle.
Kuinka monta litraa oikein säilytät sitä bensaa pihalla kanistereissa? Onko sulla joku kanisteri pino pihassa?
Mä en säilytä mitään, mies ehkä tallissa. Mutta puol hehtaaria pihaa, ei ihan kelaleikkurilla viittis. Ja tuo oli mun eka kommentti asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5 APlle.
Kaksi kanisteria, kuka säilyttää näitä pinossa? Ei viitsi hehtaarin tonttia ajaa akulla tai käsin, päältäajettava.
Lisäksi tuo alkuperäinen olo typerä vastaus surkeaan trollaukseen mikä avaus oli.
Vierailija kirjoitti:
Olin onkimassa järvellä kun rannalle ajoi vanhalla autolla varattoman näköinen mies ja alkoi kaataa napolla vettä tankkiin, ei ollut kuulemma varaa bensaan.
No mutta sehän oli fiksu autoilija. Ilmaista vetyä vedestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kesäaikaan pitää sillä teslalla ajaa yli 2000 kilometriä että saa sen 322 kWh kulutettua ELI AIKA HAIPAKKAAN ON TESLALLA SAANUT SAHATA JA PÖRRÄTÄ SITÄ TEIDÄN TALOA YMPÄRI sen aikaa kun olette olleet mökillä.
Naapuri kertoi, että siinä oli käynyt ainakin neljä eri sähköautoa latailemassa. Olivat jutelleet naapurinkin kanssa että ovat tuttuja joilla lupa ladata kesäloma reissulla.
Auton liittäminen kolmivaihepistorasiian vaatii erillisen latauspömpelin, jota ei tule auton mukana. Ne pitää erikseen hankkia jostain, enkä henk koht tiedä ketään jolla semmoinen olisi. Jotenkin nyt vaikea uskoa että neljä semmoisen omistajaa olisi osunut just teidän pihaan yhden mökkireissun aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kesäaikaan pitää sillä teslalla ajaa yli 2000 kilometriä että saa sen 322 kWh kulutettua ELI AIKA HAIPAKKAAN ON TESLALLA SAANUT SAHATA JA PÖRRÄTÄ SITÄ TEIDÄN TALOA YMPÄRI sen aikaa kun olette olleet mökillä.
Naapuri kertoi, että siinä oli käynyt ainakin neljä eri sähköautoa latailemassa. Olivat jutelleet naapurinkin kanssa että ovat tuttuja joilla lupa ladata kesäloma reissulla.
Auton liittäminen kolmivaihepistorasiian vaatii erillisen latauspömpelin, jota ei tule auton mukana. Ne pitää erikseen hankkia jostain, enkä henk koht tiedä ketään jolla semmoinen olisi. Jotenkin nyt vaikea uskoa että neljä semmoisen omistajaa olisi osunut just teidän pihaan yhden mökkireissun aikana.
Olivat varmaan sen ensimmäisen latailijan kavereita ja käyttivät samaa adapteria.
Vierailija kirjoitti:
Mitä murretta on napolla???jotain savoa?
Phew! Hyvä seivaus! Meinasi jo melkein mennä epäuskottavaksi toi sun juttu.