Muita yksinäisiä. Mitä teette tänään?
Kävin jo kaupassa ja nyt vaan loppupäivä kotona oleskelua
Kommentit (87)
Kyttään parhaillaan Flightradarin lentoa kun lapseni on tulossa kotiinpäin. Lontoon yläpuolella meneillään.
Kävin juuri ostamassa sushia tarkoituksella pitkällä bussireitillä vaikka lyhyempääkin olisi päässyt. Mutta näki vähän uusia maisemia, oli paljon uusia talojakin rakennettu.
Samalla kuuntelin Raamattu-podcastia (koko kirja vuodessa läpi)
Söin hotellissa aamupalan. Tein parin tunnin metsäpolkukävelyn lähimaastossa. Nukuin päiväunet. Kohta syömään. Rento lauantai reissussa.
Tähän asti olen oleskellut vaan kotona, pessyt monta koneellista pyykkiä ja juonut kahvia. Illemmalla menen keikalle ja menomatkalla käyn Hesessä syömässä.
Juuri aamupäivällä puhuttiin yhden ihmisen kanssa tästä suomalaisten yksinäisyydestä ja mietimme mikä siihen kenelläkin mahtaa johtaa ja miten sitä voitaisiin korjata. Kovin yleistä se tuntuu olevan ainakin face- ja muiden nettipalstojen aloitusten perusteella. Eipä keksitty ratkaisua tänäänkään. Täytyy vaan sitkeästi mennä ja tehdä asioita yksin, ehkä joskus jossain tulee hengenheimolainen vastaan.
Ripustan naisten alusvaatteet pyykkinarulle kuivumaan.
Pervo yksinäinen sinkkumies
Työn ulkopuolella olen internetissä, teen sukututkimusta tai harrastan luovaa kirjoittamista. Joskus käyn viikonloppureissussa muualla Suomessa.
No jos aamusta aloitetaan niin täytin tiskikoneen. Sitten kävin kaupassa. Tein ruokaa, Leivoin. Sitten olen istunut tässä koneella ja kuunnellut musiikkia ja selaillut nettiä. Illemmalla lenkki ja sauna. Ehkä joku leffa.
Mie se vaan katselen salin ikkunasta vesisadetta ja ukonilmaa. On niin mukavaa sisältä katsella ulkona shortseissa ja T-paidassa juosten rämpiviä turisteja!
Istun kirjastossa lukemassa ja haahuilen keskustassa aikani kuluksi. Nyt hörpin pahvikahvia ja seurailen ohikulkijoita. Kuuntelen musaradiota kuulokkeilla.
Leffaliput pitäis saada käytettyä. Jos sais edes yhden katsottua tänään.
Kuuntelen John Lee Hookeria ja suunnittelen kauppareissua. 100 metriä matkaa, mutta sekin piristää. Tai masentaa, riippuen millaisia ihmisiä on liikkeellä. Illalla telkkaria ja kirjan lukemista. Unta saan varmaan vasta neljän jälkeen, mutta onneksi on lukematta paljon hyviä kirjoja.
Pesen pyykkiä ja meinaan tehdä jotain siivousta. On viikolla kivempi tulla töistä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin aikaisin mutta tuntuu että en ole tehnyt oikein mitään. Pesin pari koneellista pyykkiä, tiskasin eiliset astiat ja muuten olen kai vain selaillut somea ja nettisivuilla, aika tylsää.
Mulla ihan samat meiningit
Kaljaa ajattelin löhteä ostamaan ,mut en kyllä mitenkään jaksaisi
Mies lähti mökille. Minä toivun flunssasta niin oli pakko jäädä kotiin. Aamulla kävin kaupassa ja kävelyllä. Nukuin pitkät päikkärit. Iltapäivällä toinen pitempi kävelylenkki ja kävin syömässä burger kingillä. Ei viitsi laittaa vain itselleen ruokaa. Tylsää on ja vielä monta tuntia aikaa ennen kun voi käydä nukkumaan. Olla möllötän. Jos ei olisi hieman puolikuntoinen olo lähtisin kaupungille katselemaan meininkiä.
Ajattelin mennä Helsinkiin Ehrensvärdintie 1 Mutterin kioskin keikalle klo 21:00. Jos vaan jaksan valvoa, eikä ole paha ukonilma. Ruokaa voisi laittaa sitä ennen,
En taida tehdä mitään. Tai siis katson mä olympialaisia ja palstailen mutta ei tämä kyllä mitään järkevää tai mainittavan arvoista tekemistä ole.
Vituttaaa ja masentaa.
Nukuin pitkään, haettiin lähiravintolasta miehen kanssa lounasta, ja nyt loppu päivä menee iltavuorossa töissä. Illalla varmaan jakso tai pari ohjelmaa ja nukkumaan että jaksaa huomenna takaisin töihin.
Miksi tähän vastaa parisuhteessa olevat tai lapselliset feikkiyksinäiset. Perustakaa oma ketju niille jotka kuvittelee olevansa yksinäisiä.
Mua ei huvita enää mikään ja olen aivan totaalikypsä tähän ainaiseen yksinolemiseen ja kun ei voi edes jutella ikinä kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nukuin pitkään, haettiin lähiravintolasta miehen kanssa lounasta, ja nyt loppu päivä menee iltavuorossa töissä. Illalla varmaan jakso tai pari ohjelmaa ja nukkumaan että jaksaa huomenna takaisin töihin.
Onpa sinulla huono parisuhde kun olet siinä yksinäinen. Eikö kannattaisi erota?
Kirjoitushommia, päiväunet, hautausmaakävely.