Onpa kovatasoista porukkaa kolmannella luokalla.
Matikan kokeen luokan keskiarvo 9-. Hyvä, jos olisin itsekään osannut kunnolla niitä tehtäviä.
Kommentit (11)
paitsi todennäköisyyslaskut. Ne oli järkeenkäypiä. Minulla oli lyhyt matikka. ap
Vierailija:
sanoi ensimmäisellä tunnilla, että ennen sitä tuntia emme olleet koskaan edes opiskelleet matematiikkaa.
opettajalla käytössä maximum-löperö arvosana-asteikko.
Kerropa, millä pisteillä lapsosesi sai arvosanansa ja mikä numero tuli.
aiheena murtoluvut. Luokan keskiarvo oli 25,5 pistettä (30 maksimi). Ja tehtävät olivat tavallaan vaikeita kun olivat ihan uusia kaikille. Siis se että miten niillä lasketaan...
en ole ap
Vierailija:
Siis ymmärsinköhän oikein?
Minulle vaikeaa, en ole kovin matemaattista tyyppiä. ap
eli ei musta arviointi tunnu olevan pielessä.
Tosin opettajahan päättää itse kuinka paljon vähentää tietyistä virheistä
esim. meneekö lausekkeen puuttumisesta 0,5p vai 1p ???
tai jos vastauksessa on oikeat numerot, mutta euron merkki puutuu, niin menetetäänkö puoli pistettä vai yksi piste ja sitä rataa.
Nämä on mielestäni oleellisia asioita arviointien vertailussa.
kun saa noin hyviä oppimistuloksia aikaan!
Kiitos sinne minne se kuuluu!
Vierailija:
kun saa noin hyviä oppimistuloksia aikaan!Kiitos sinne minne se kuuluu!
ap
niin miten lukion matikka voi olla typerää (=helppoa)???
Vaikka olisitkin lukenut lyhyen matikan, niin oletan sen olevan kuitenkin vaikeampaa kuin kolmosen. Tarkoittaako typerää sitä, ettet osanut mitään? Vai mitä se tarkoittaa?
Kutosenkin matikka on vielä tosi helppoa. Kolmosen on ihan vaan perusjuttujen vääntämistä. Yläluokkienkaan matikan tuntien pitäminen ei veilä kummoisia vaadi.
Sellaisia laskuja vaan ei tarvitse missään. En osannut, en. ap
Vierailija:
niin miten lukion matikka voi olla typerää (=helppoa)???Vaikka olisitkin lukenut lyhyen matikan, niin oletan sen olevan kuitenkin vaikeampaa kuin kolmosen. Tarkoittaako typerää sitä, ettet osanut mitään? Vai mitä se tarkoittaa?
Kutosenkin matikka on vielä tosi helppoa. Kolmosen on ihan vaan perusjuttujen vääntämistä. Yläluokkienkaan matikan tuntien pitäminen ei veilä kummoisia vaadi.
sanoi ensimmäisellä tunnilla, että ennen sitä tuntia emme olleet koskaan edes opiskelleet matematiikkaa.