Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Vierailija
03.08.2024 |

Itse ihmettelen, että lapsenlapsi nukkuu vieläkin. Väsytin hänet eilen leikkipuistossa ja nyt paistan lettuja. 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun paskalla puhelimen kanssa. 

Vierailija
22/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesin juuri pippelini kun masturboin 5 minuuttia sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni. Tajusin eilen että saattaa olla häätö edessä.

Vierailija
24/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukone ja kuivuri sekä tiskikone pyörii. Miehen kanssa istutaan nojatuoleissa ja mietitään mitä seuraavaksi tekis. Äsken syötiin aamupala ja juotiin kahvit.

Aikuinen lapsi tuolla yläkerrassa heräilee.

Vierailija
25/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin kymmeneen, oli jäänyt univelkaa kiireiseltä työviikolta. Laitoin pojan housut likoamaan etikkaveteen josko saisin niihin pinttyneen pahan döfän pois. Laitoin pyykit koneeseen pyörimään. Juon nyt aamukahvia ja luen Hesaria. Pian menen pihalle nostamaan vähän perunoita päiväruuaksi. Mies on kaupassa, toinen lapsi pelaa sohvalla Minecraftia ja toinen on vielä kaverillaan yökylässä. Ihana, leppoisa viikonlopun päivä tiedossa! Aion ainakin siistiä pihaa (kun kesälomalla ei ehtinyt, oltiin silloin niin paljon mökillä) ja illalla varmaan katsotaan yhdessä joku leffa.

Vierailija
26/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan olympialaisista yleisurheilua, molempien lemppari! Käyn vielä pikasuihkussa ennen sitä.

Vierailija
27/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri siivottua asuntoni ja seuraavaksi menen suihkuun. Sen jälkeen teen ruokaa. 😄Nautin vapaapäivistä. 😊

Vierailija
28/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiskikone hurisee, koira makaa vieressä, lapset on mummolassa, mies meni kakalle, ja kun sieltä tulee, mennään siirtelemään moottoripyöriä sisältä ulos ja ulkoa sisälle. Mulla on vapaapäivä ja olen parantumassa myös tosi inhottavasta kesälfunssasta.

Miksi kirjoitat tällaista?

Vierailija
29/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiskikone hurisee, koira makaa vieressä, lapset on mummolassa, mies meni kakalle, ja kun sieltä tulee, mennään siirtelemään moottoripyöriä sisältä ulos ja ulkoa sisälle. Mulla on vapaapäivä ja olen parantumassa myös tosi inhottavasta kesälfunssasta.

Jos kysymys kuuluu "mitä teillä tapahtuu", niin mitä siihen pitäisi mielestäsi kirjoittaa?

Vierailija
30/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olisiko kirjoittanut tuollaista, koska vastasi kysymykseen

Vierailija
31/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istutaan ukon kanssa mökin terassilla aamukahvilla. 

Pää sekaisin heti aamusta.

Vierailija
32/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istun aamiaisella saksalaisessa hotellissa ja luettuani päivän lehdet tulin katsomaan mitä palstalla tapahtuu. Ei olisi kannattanut, yhtä typerää juttua kuin aina. Oikeastaan ainoat hyvät jutut ovat tällaiset kyselyt, ja se kertoo palstasta aika paljon.

Lapin polttajien hotlassa!?

"Kostoksi saksalaiset polttivat Rovaniemen maan tasalle ja aloittivat Lapin järjestelmällisen hävittämisen".

Tämähän kommentti lähtee, koska mode ei ymmärrä historiaa.

Vierailija
33/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kysymys kuuluu "mitä teillä tapahtuu", niin mitä siihen pitäisi mielestäsi kirjoittaa?

Urpot ei ymmärrä.

Vierailija
34/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urpot ei ymmärrä.

Nyt joudumme sitten jatkamaan elämäämme ilman, että saamme kuulla, mitä sinulla oli mielessäsi. Helppoa se ei tule olemaan, mutta yritämme jaksaa silti eteenpäin.

Vierailija
35/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä jo herätellä sitä lapsenlasta. Onhan nyt päivä jo puolessa. Menee rytmit sekaisin, eikä sellainen ole hyväksi edes lapselle itselleen. Enkä usko, että vanhemmilleenkaan on riemu, jos pientä ei saa asettumaan illalla oikeaan aikaan. 

Vierailija
36/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tapahtuu remontointia, mies lähti juuri hakemaan lisää jotain tarvikkeita ja työmies on aloittanut päivän työt. Itse valmistelin päivää siellä aiemmin aamulla, nyt otan rauhallisesti (jatkan yhden sarjan katsomista) ja samalla päivystän puhelinta. Pidempi lenkki jää huomiselle, tänään on vielä joitain rästihommia selvitettävänä.

Vierailija
37/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun paskalla puhelimen kanssa.

Ok. Unohda puhelin ja ota sen sijaan käteesi WC-paperia. Mikä on niin tärkeää, että vessassa pitää olla mukana puhelin?

Vierailija
38/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on. Itse makoilen sängyssä ja selaan puhelinta. Kissani nukkuu kiipeilypuussaan. Lähden pian käymään kirppiksellä ja kaupassa ja käväisen vanhempieni luona. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme