Olenkohan asperger kun en kaipaa ystävyyssuhteita
Olen 45 v ja minulla on mies ja 14 v lapsi. En elä mitään ruuhkavuosia eli aikaa olisi mutta perheeltä ylijäävän ajan käytän mieluiten yksin. Nyt vasta muiden reelsejä katsomalla olen tajunnut miten tärkeitä ystävät muille ovat. Minulla ei ole yhtään ystävää millään paikkakunnalla. En olisi edes tajunnut että olen erilainen tai jotain puuttuu ilman instaa. Onko muita?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä totta että jos perhe lähtisi niin etsisin ystäviä. Nyt arvostan sitä omaa aikaa vaan niin paljon enemmän kun saa olla välillä yksin. Mieluummin kudon ja kuuntelen äänikirjaa kuin menisin jonkun toisen kanssa jonnekin. Odotan ehkä eniten aina niitä yksinoloja. Sitä mietin että onko se merkki jostain viasta.
Vieläkö nelikymppisenä joku miettii, että on viallinen kun on erilainen jostain muusta verrattuna. Olen pettynyt🙄
jotenkin some tai media on viime aikoina toistuvasti syöttänyt minulle tätä mielikuvaa. Ikään kuin ystävät olisi kaikki kaikessa. Mutta nyt kun mietin niin ei vanhemmillanikaan ole ollut ystäviä siinä iässä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä totta että jos perhe lähtisi niin etsisin ystäviä. Nyt arvostan sitä omaa aikaa vaan niin paljon enemmän kun saa olla välillä yksin. Mieluummin kudon ja kuuntelen äänikirjaa kuin menisin jonkun toisen kanssa jonnekin. Odotan ehkä eniten aina niitä yksinoloja. Sitä mietin että onko se merkki jostain viasta.
Vieläkö nelikymppisenä joku miettii, että on viallinen kun on erilainen jostain muusta verrattuna. Olen pettynyt🙄
jotenkin some tai media on viime aikoina toistuvasti syöttänyt minulle tätä mielikuvaa. Ikään kuin ystävät olisi kaikki kaikessa. Mutta nyt kun mietin niin ei vanhemmillanikaan ole ollut ystäviä siinä iässä. Ap
Mitäpä jos tekisit vain sen mukaan mikä susta ittestäs tuntuu oikeelta. Sitä paitsi jos ainoastaan sun perhe ja suku tietää sun olemassaolosta, niin kelle edes esittelisit kuviteltua paremmuutta tai huonommuutta
Ai luoja tätä nykyaikaa. Vähänkin kun poikkeaa jostain somereelsien tyypeistä niin mietitään että onkohan mulla Asperger.