Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi haluaisit apumieheksi?

Vierailija
02.08.2024 |

Syitä etsiä pariskuntaa yhteisiin leikkeihin? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella kiihoittavaa, kun parin mies katselee, kun vaimo nauttii. Jos hän haluaa on myös kiihoittavaa, kun kaksi kalua soutaa samaan aikaa rouvassa.

On myös kiihoittavaa katsella vierestä aviopari touhuja ja rouvan nautintoa...

Ihan parasta seksiä mielestäni olla pari apumies, myös pienet bi jutut tuntuvat joskus hyviltä...

Kokenut 02a apumies.

Vierailija
2/13 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Meillä haku päällä ja kiinnostaisi kuinka moni mies apumiehen paikasta tykkäisi tai jopa haaveilee ja millaiset asiat ovat niitä plussia hänelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haaveilen N+bim parista, jossa Nainen komentaisi minut imemään miehensä velttoa kalua!

Vierailija
4/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haaveilen N+bim parista, jossa Nainen komentaisi minut imemään miehensä velttoa kalua!

bimin pitäisi myös peppua naida Naisensa käskystä :)

Vierailija
5/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

bimin pitäisi myös peppua naida Naisensa käskystä :)

Ehdottomasti!

Vierailija
6/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä apumiehen puuhissa  parasta olisi suulla lämmittää niin miehen kuin naisenkin sukuelimiä ja sen jälkeen sitten 

katsella pariskunnan touhuja alastomana saamatta itse koskea omaan kaluun.  Lopuksi sitten joutuisin suullani

puhdistamaan rakastelun jäljet niin naisesta kuin miehestäkin.

valmis oisin

Vierailija
7/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt suhteessa ja pelkästään apumies. En kaipaa enään kertaakaan tällaista piilopaskaa

Vierailija
8/13 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kiihottavan epäsovinnaista, varattu nainen antautui miehensä luvalla nussittavaksi ja pääsin pumppaamaan spermat sisään.

Vierailija
9/13 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää aisurikeissit on täynnä piilohomoutta. Sekä aviomieheltä että siltä kolmannelta.

Vierailija
10/13 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksinkertaisest vaan järisyttävä, humalluttava kokemus päästä aviomiehen luvalla tutkiskelemaan läheltä ja tarkkaan naimisissa olevan naisen panoelintä. Muutoin niin säädyllinen nainen reidet levällään luovuttaa sen vieraan katseltavaksi. Punoittavin poskin nainen on antanut itselleen vain yhden käskyn: tarjota miehelle nautinto. Samalla se vapauttaa hänen itsensä syyllisyydestä, moraalista ja estoista. Hänkin saa haluta, kosketusta, häpynsä kiihottamista märäksi, liukkaaksi vieraan elimen penetraatiolle. Ja että kaikella tällä on katselijana omissa tuhansissa tuntemuksissaan ja tuskissaan kiemurteleva aviomies.

Vierailija
11/13 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen rouva istuu miehensä vieressä sohvalla, ihan kuin odottaisi anopin tarjoavan kahvia. Sitten alkaa tapahtua, hän nousee ylös ja tulee eteeni, sinne missä istun nojatuolilla, ottaa paitansa pois ja istuu tuolin nojalle odottaen jatkavani hänen riisumista. 

Tuossa tunnelmassa on jo erityistä kiihkoa ja lisää tulee vaimoa vaateiden vähentyessä, halataan ja rouva riisuu minuakin, olemme kiihkeitä, miehellä on jokin jäykistynyt. 

Tuossa on se, mikä tekee jutusta SEN, olit sitten apumies tai pariskunta, onnistuessa tunnelma on jotain erityistä. 

Kun oletn riisunut hänet ja halailleet, sanon aviomiehelle nuole vaimo panokuntoon! tunnet ottavasi miehestä yliotteen, vaikka tämä on vain pientä leikkiä.

Otat mieheltä valmiiksi nuollun naisen, luulet nöyryyttävän miestä, väärin, hän on erittäin halukas näkemään vaimoa naitavan. 

Naidessa on fiilis ihan erilainen kuin naitasiin kahdestaan. TyMeidän naimisen loputtua, he alkavat naimaan ja sekin on jotain niin hienoa katsottavaa. 

Avioparin lisänä on kaiken onnistuttua tosi hienoa, muttei se ole koskaan varmaa. Olen ollut kolme kertaa apumiehenä, olen heti valmis pyydettäessä. 

12/13 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kovasti nähdä läheltä kun avoipari nai ja en itse saisi aluksi osallistua mutta jossain vaiheessa avioparin vaimo antaisi luvan ja ottaisi minulta ensin suihin olisi kyllä kiihottavaa kokeilla myös jos avoiparin mies ottaisi minulta mahdollisesti suihin, itselläni suht lyhyt penis 11cm paksuutta 15,5cm(ympärysmitta).

Vierailija
13/13 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos naisella on kyvytön tai pienellä libidolla varustettu mies, niin pitäähän naisesta jonkun pitää kunnolla huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan