miesten kommentteja kiitos!
Kaikkialla puhutaan vaan siitä kuinka nainen voi raskaana pahoin eikä siksi halua seksiä ja voi voi miehen pitää ymmärtää. Missään ei puhuta siitä että nainen kokee itsensä elinvoimaiseksi ja saattaa olla erittäinkin halukas, mutta mies on sitten se jolla päätä särkee jatkuvasti.
Tuntuu että täällä kuoli kyllä kaikki raskauden myötä. Nyt alkaa 6.kuukausi ja vasta on tullut tuo maha enemmän esille, pitkään sain näyttää ihan omalta itseltäni. Joten en tiedä mikä olisi ollut syy miehen oudolle haluttomuudelle silloin kun mitään ei edes näkynyt vielä.
Mun on ihan turha yrittää lähestyä sitä, käyttää mielikuvitusta, pukeutua, riisua, roikkua jaloista katossa, tai mitään muutakaan. Jos jotain on, se on yleensä "pikaiset" ja täysin silloin kun sille sopii. Viimeaikoina tuntuu että se vähäinenkin "seksi" on yritetty jo minimoida pelkkään toisen runkkaamiseen/yhdessä runkkaamiseen tai vastaavaan. Oon yrittänyt itse olla viileä/tyly/etäinen, mutta sekään ei tuo mitään haluja hänelle. On tosi mukavaa kun tuntuu että toinen on jatkuvasti "ei nyt", "anna olla", "eiks sulla oo sun lelulaatikko?"..
Aluksi yritin olla ottamatta sitä henkilökohtaisesti ja ajattelin että jos sillä on väsymystä tai stressiä tai jotain. Mutta nyt alkaa jo tuntua todella henkilökohtaiselta. Musta tuntuu että se "nainen" mussa on sitten ilmeisesti täysin mennyttä, mies sitä ainakaan ei löydä.
Tuning lehden oltua iloisena yllätyksenä postilaatikossa tällä viikolla, sain yllättäen hirveet kilarit jonka lopputuloksena revin koko lehden pitkin pihaa. Alkoi vaan niin vituttaa että niitä lehtiä lojuu sitten ympäri kämppää mutta mikään muu herraa ei kiinnostakaan. Todella lapsellinen tempaus oli, mutta jotenkin hermot meni niin täysin. Alan olla ihan turhautunut tähän seksittömään parisuhteeseen ja todellakin siihen että mä en ilmeisesti herätä siinä enää mitään seksuaalisia tunteita.
Tyhmää sekin että kyllä se mua halaa/pussaa/ottaa syliin mutta siihen päähän taputteluun se sitten jääkin.
Tuntuu sekin niin kummalliselta että yleensä ihmisten parisuhteissa nää roolit tässä asiassa on aika toisinpäin, jos mies on noin haluton niin vaikea siinä on naisena ajatella etteikö itsessä olis jotain vikaa ja pahasti.