Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako poliitikko valehdella ?

Vierailija
02.08.2024 |

Minä olen edelleen anteeksiantamattoman katkera, miten perussuomalaiset voivat valehdella suomen kansalle näin pahasti ilman seurauksia.

He lupasivat viime eduskuntavaalikampanjassa että Elli eläkeläiseltä, Mirkku yksinhuoltajalta, Pena työttömältä, Maija opiskelijalta tai Terttu sairaslomalaiselta ei leikata, Maa hantu lijat vain ulos maasta. Eniten harmittaa tuo valhe millä he pääsivät valtaan, nyt ovat oikeat kyntensä näyttäneet ja tätä ei taatusti tulla unohtamaan.

Muistakaa tämä kun syksyllä puskee päälle budjetti ja lisäleikkaukset, veronnostot ja muutama muu juttu. Minä olen katkera, suorastaan vihainen tuosta perussuomalaisten valehtelusta, jolla pääsivät valtaan. Vuorotteluvapaa lakkautetaan, aikuiskoulutustuki lakkautetaan, ansiosidonnaisen työssäolovelvollisuus nousee 12 kuukauteen ja kaikkea muuta kivaa.

Näin sitä kansallissosialismia rakennetaan. Vielä joku persu huuteli auttaneensa Suojelupoliisia. Jestas mitä lööperisakkia. Mikä ihme minuun meni kun heille annoin äänen. Tätä ei unohdeta, se muistetaan seuraavissa vaaleissa, niin kunta- , aluevaltuusto- kuin eduskuntavaaleissa. Valheella nuo romuuttavat koko kansalaisten hyvinvointivaltion.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alternative Facts?

Vierailija
42/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko leikata, koska Paavo Lipponen ja Sauli Niinistö veivät meidät eurovaaluuttaan 1990-luvulla.

Oli hieman pakon sanelemana. Markan kurssi oli huono, korot korkeat enimmillään oli 17%, pankki kriisi ja lama painoi päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on: Miksi uskot "politiikkakoneistoon". Miksi laitat sen varaan asioita että se hoitaa asiat ja kuvittelet sen olevan niin. Maailma on sen ulkopuolella, ihmiset. Myös valuuttaa tarvitsevat ihmiset, jolla ostaa se tarvittava. Ystävällisyys. Ja kotia ja lisärakennuksia yritykselle etsivät.

No, kun äiti on sanonut että olen universumin kiintotähti. Minulla on harhainen itsekuva. Maailma pitää muuttaa sellaiseksi kun minä haluan. Haluan ilmastonmuutoksen ja patriarkaatin poistamista, translakia, perustuloa, sitä että kaikki hyväksyisivät ja puhuisivat vain kivoja, lisää rahaa, rahasta luopumista, sosiaalista oikeudenmukaisuutta, kiintiöitä eri pigmenteille ja kromosomiyhdistelmille sekä verorahoin kustannettavaa anaalivalkaisua sitä haluaville.

Vierailija
44/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liihän totesi surullisena jossain haastattelussa, että saamansa palautteen perusteella yksi syy häneen suosioonsa on se, että hän puhuu totta, perustaa faktoihin ja kertoo, mitä päätökset tarkoittavat käytännössä. Yhdyn tähän analyysiin.

Politiikka on rikki. Persut ovat rikkoneet kaikki vaalilupauksensa, keskusta meni hallitukseen, vaikka koki historiamme suurimman vaalitappion, kokoomus nyt ei osaakaan kuin valehdella etc.. näitä on ihan jokaisella puolueella.

Heh

Vierailija
45/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liihän totesi surullisena jossain haastattelussa, että saamansa palautteen perusteella yksi syy häneen suosioonsa on se, että hän puhuu totta, perustaa faktoihin ja kertoo, mitä päätökset tarkoittavat käytännössä. Yhdyn tähän analyysiin.

Politiikka on rikki. Persut ovat rikkoneet kaikki vaalilupauksensa, keskusta meni hallitukseen, vaikka koki historiamme suurimman vaalitappion, kokoomus nyt ei osaakaan kuin valehdella etc.. näitä on ihan jokaisella puolueella.

Heh

Liin on pakko tietää, että esim tuloerojen kasvu on hyväksi köyhälle. Mutta koska kansa haluaa empatiaa, poliitikon pitää näytellä ääliötä.

Vierailija
46/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti saa, koska USAan saatetaan valita presidentiksi mies, joka edellisellä kaudellaan valehteli yli 30 000 kertaa.

Näin sanoo vasemmistomedia, joka itse levittää valheellista maailmankuvaa jatkuvalla syötöllä.

Trumpin kunniaksi on sanottava se, että hän on aito poliitikko. Hän on tajunnut, että politiikassa ei ole totta vai väärää. Asioiden merkitys on siinä olematon 1%.  Politiikassa 99% on showta. 

Vierailija
47/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansallissosialismi oli vasemmistoaate. Persujen kohdalla voi puhua mieluummin kansalliskapitalismista.

Tietenkin saa valehdella. Esim. tieteessä valehtelu on arkipäivää, mikä sinänsä on outoa, kun tieteen pitäisi kertoa totuus.

Ei valehtelua ole kriminalisoitu lainsäädännön kautta.

Kyllä ei kuule ollut. Oletko kenties poliitikko?

Vierailija
48/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lii on on hyvä tyyppi, mutta valitettavasti hänkin valehtelee. Faktanpuhujat on ihan eri joukko kuin poliitikot. Jokaikinen siis todella ihan jokainen poliitikko näkee ihan faktoista riippumatta maailman vain omien värillisten lasiensa kautta. Jos hän ei näin tekisi, hän olisi saman tien entinen poliitikko. Se on showta, jos poliitikko heittää väliin faktoja ihan kuin täkyinä ja sitten palaa omiin fantasioihinsa, ei tilanne muutu mihinkään. Ammattipoliitikon pitää osat retoriikka ja muut keinot valheidensa kanssa.

Vierailija
49/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään näkisin sellaista politiikkaa että jos joku on selkeästi valehdellut, niin hänet myös sellaiseksi leimataan ja jos alkaa selitellä niin nauretaan tällainen poliitikko ulos. Ei mitään "Arvoisa puhemies" vaan suoraan että VALEHTELIJA!

Sama median suhteen. Toimittajat voisi sanoa suoraan poliitikon selittelyiden päälle että "Miksi valehtelet" "Olet valehtelija" Tällainen on kuitenkin hirveä tabu meidän yhteiskunnassa?

Vierailija
50/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikko on synonyymi valheelle. 

Vierailija
51/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kannattaa silti epäillä poliitikkoa, joka väittää, että hän on politiikassa hyvää hyvyyttään eikä vallanhimoaan. Se on itsekehu:  En minä täällä haluaisi olla, mutta on pakko, koska minun ajatukseni ovat niin helvetin tärkeitä, että ilman niitä Suomi ei menestyisi.

Vierailija
52/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä saako valehdella, mutta pitäisi olla jokin kunnon sanktio valehtelusta! Toki onhan niitä valheita, sitten on emävalheita ja molempia edellisiä enemmän valheita on vain vaalilupaukset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme