Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako poliitikko valehdella ?

Vierailija
02.08.2024 |

Minä olen edelleen anteeksiantamattoman katkera, miten perussuomalaiset voivat valehdella suomen kansalle näin pahasti ilman seurauksia.

He lupasivat viime eduskuntavaalikampanjassa että Elli eläkeläiseltä, Mirkku yksinhuoltajalta, Pena työttömältä, Maija opiskelijalta tai Terttu sairaslomalaiselta ei leikata, Maa hantu lijat vain ulos maasta. Eniten harmittaa tuo valhe millä he pääsivät valtaan, nyt ovat oikeat kyntensä näyttäneet ja tätä ei taatusti tulla unohtamaan.

Muistakaa tämä kun syksyllä puskee päälle budjetti ja lisäleikkaukset, veronnostot ja muutama muu juttu. Minä olen katkera, suorastaan vihainen tuosta perussuomalaisten valehtelusta, jolla pääsivät valtaan. Vuorotteluvapaa lakkautetaan, aikuiskoulutustuki lakkautetaan, ansiosidonnaisen työssäolovelvollisuus nousee 12 kuukauteen ja kaikkea muuta kivaa.

Näin sitä kansallissosialismia rakennetaan. Vielä joku persu huuteli auttaneensa Suojelupoliisia. Jestas mitä lööperisakkia. Mikä ihme minuun meni kun heille annoin äänen. Tätä ei unohdeta, se muistetaan seuraavissa vaaleissa, niin kunta- , aluevaltuusto- kuin eduskuntavaaleissa. Valheella nuo romuuttavat koko kansalaisten hyvinvointivaltion.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämä perustuu valheeseen. Sen valehtelun aloittaa vanhemmat jo siellä lapsuudessa. 

Vierailija
22/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti saa, koska USAan saatetaan valita presidentiksi mies, joka edellisellä kaudellaan valehteli yli 30 000 kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset! Kuunnelkaa edes sekunti itseänne! Te olette aivan helvetinmoisia ääliöitä. Puhun nyt jokaisesta teistä, jotka osallistutte vaaleihin.

Millä tahansa normaalilla työpaikalla kansanedustajien käytös olisi mielisairasta. Ensin kaikille tulisi hoitoonohjaus. Sen jälkeen potkut.

Mieti nyt: Menet aamulla töihin. Olet miettinyt taustatiimisi kanssa etukäteen jokaisen lauseen, mitä uskallat sanoa. Sanot vahingossa sivulauseessa jotain edes etäisesti mielenkiintoista. Työkaverisi ymmärtää sen tahallaan väärin. Sitten se huutaa joka mediassa, kuinka sivistymätön moukka olet ja pahuutesi kertoo koko Suomen alennustilasta.

Kostoksi alat itse levitellä villejä huhuja, mitä tämä työkaverisi teki väärin viisi vuotta sitten. Menet henkilökohtaisuuksiin ja perhetaustaan. Vedät mukaan pari kollegaasi, joille lupaat palkkioiksi jonkun hallituspaikan, jos nekin lupaavat haukkua mukanasi. Ja hehän haukkuvat.

Vierailija
24/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

POLIITIIKAN PERUSTAITO ON OSATA VALEHDELLA TAITAVASTI!

Aloittelevat poliitikot on surkeata katseltavaa, kun jokainen näkee, että valehtelee, mutta tekee sen myötähäpeää aiheuttavalla tavalla. 

Vierailija
25/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti saa, koska USAan saatetaan valita presidentiksi mies, joka edellisellä kaudellaan valehteli yli 30 000 kertaa.

Näin sanoo vasemmistomedia, joka itse levittää valheellista maailmankuvaa jatkuvalla syötöllä.

Vierailija
26/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen poliitikko ja valtaan hamuava on lähtökohtaisesti jo narsisti ja valehtelija.

Vierailija
27/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset! Kuunnelkaa edes sekunti itseänne! Te olette aivan helvetinmoisia ääliöitä. Puhun nyt jokaisesta teistä, jotka osallistutte vaaleihin.

Millä tahansa normaalilla työpaikalla kansanedustajien käytös olisi mielisairasta. Ensin kaikille tulisi hoitoonohjaus. Sen jälkeen potkut.

Mieti nyt: Menet aamulla töihin. Olet miettinyt taustatiimisi kanssa etukäteen jokaisen lauseen, mitä uskallat sanoa. Sanot vahingossa sivulauseessa jotain edes etäisesti mielenkiintoista. Työkaverisi ymmärtää sen tahallaan väärin. Sitten se huutaa joka mediassa, kuinka sivistymätön moukka olet ja pahuutesi kertoo koko Suomen alennustilasta.

Kostoksi alat itse levitellä villejä huhuja, mitä tämä työkaverisi teki väärin viisi vuotta sitten. Menet henkilökohtaisuuksiin ja perhetaustaan. Vedät mukaan pari kollegaasi, joille lupaat palkkioiksi jonkun hallituspaikan, jos nekin lupaavat haukkua mukanasi. Ja hehän haukkuvat.

Vitsi, mä rakastaisin politiikkaa. Tavallisella työpaikalla on niin hiton tylsää. Jokaiselle työpaikalle, kun ei riitä omia trumpeja

Vierailija
28/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on: Miksi uskot "politiikkakoneistoon". Miksi laitat sen varaan asioita että se hoitaa asiat ja kuvittelet sen olevan niin. Maailma on sen ulkopuolella, ihmiset. Myös valuuttaa tarvitsevat ihmiset, jolla ostaa se tarvittava. Ystävällisyys. Ja kotia ja lisärakennuksia yritykselle etsivät.

Vierailija
29/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sanoo vasemmistomedia, joka itse levittää valheellista maailmankuvaa jatkuvalla syötöllä.

Kas kun ei vihervasemmisto.

Vierailija
30/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliitikot kaikkein viimeiseksi voivat valehdella. Yhteiskunta on tuhoon tuomittu jos sen toiminta perustuu valheisiin!

Silti sitä tekevät, ehkäpä juuri siksi olemme kusessa. Turha syyttää edellisiä päätöksentekijöitä.

Keskityttävä omiin tekemisiin ja vahvuuksiin, valehtelematta.

Vierailija
31/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansallissosialismi oli vasemmistoaate. Persujen kohdalla voi puhua mieluummin kansalliskapitalismista.

Tietenkin saa valehdella. Esim. tieteessä valehtelu on arkipäivää, mikä sinänsä on outoa, kun tieteen pitäisi kertoa totuus.

Ei valehtelua ole kriminalisoitu lainsäädännön kautta.

Vierailija
32/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa niin toiset poliitikot kuten mediakin ovat ihan kilttejä poliitikkoja kohtaan. Suoraan pitäisi syyttää valehtelemisesta ja leimata valehteliaksi ja vaikka ajaa ulos salista.

Uutisiinkin iso kuva poliitikosta ja koruton teksti alle että VALEHTELIJA. Nyt vaan selitellään selittelyn perään vaikka ollaan valehdeltu suun täydeltä.

Vierailija
33/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liihän totesi surullisena jossain haastattelussa, että saamansa palautteen perusteella yksi syy häneen suosioonsa on se, että hän puhuu totta, perustaa faktoihin ja kertoo, mitä päätökset tarkoittavat käytännössä. Yhdyn tähän analyysiin.

Politiikka on rikki. Persut ovat rikkoneet kaikki vaalilupauksensa, keskusta meni hallitukseen, vaikka koki historiamme suurimman vaalitappion, kokoomus nyt ei osaakaan kuin valehdella etc.. näitä on ihan jokaisella puolueella.

Vierailija
34/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko leikata, koska Paavo Lipponen ja Sauli Niinistö veivät meidät eurovaaluuttaan 1990-luvulla.

Vierailija
35/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavan talliainen jos töissä valehtelisi tuossa mittakaavassa, niin potkut tulisi. 

Vierailija
36/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikkaa tehdään siksi, että sinä olet tärkeä? 

Vierailija
37/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa totuttu siihen, että vaalilupaukset voidaan pettää ja niitä ei tarvi pitää. Itse en nykyään usko kenenkään vaakilupauksia ja sen mukaan en äönestä.

Vierailija
38/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen poliitikko ja valtaan hamuava on lähtökohtaisesti jo narsisti ja valehtelija.

Millainen kansa, sellaiset päättäjät. Suomalaiset ovat pelkkiä narsisteja. Kiinnostaa vain yksi asia, minä, minä ja minä. 

Vierailija
39/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liihän totesi surullisena jossain haastattelussa, että saamansa palautteen perusteella yksi syy häneen suosioonsa on se, että hän puhuu totta, perustaa faktoihin ja kertoo, mitä päätökset tarkoittavat käytännössä. Yhdyn tähän analyysiin.

Politiikka on rikki. Persut ovat rikkoneet kaikki vaalilupauksensa, keskusta meni hallitukseen, vaikka koki historiamme suurimman vaalitappion, kokoomus nyt ei osaakaan kuin valehdella etc.. näitä on ihan jokaisella puolueella.

Vassarit eivät todellakaan osaa muuta kuin valehdella.

Vierailija
40/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskokkare hallitus on jo nyt tehnyt pas..n puhumisen maailmanennätyksen ja sokerina pohjalla persu agentti Tynkkynen Sebastian Tynkkynen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme