Suomalaiset on about maailman vähiten etuoikeutettu kansa
Asutaan kylmässä ja pimeässä pusikossa syrjäisellä alueella johon kukaan muu ei halua. Eihän Siperiassakaan kylmillä alueilla kukaan asu.
Juuri mikään hedelmäkään ei kasva vaan kaikki marketin hedelmätkin on ulkomailta. Ei kauheesti banaani puussa kasva.
Sen lisäksi olemme olleet ensin Ruotsin ja sitten Venäjän siirtomaavallan alla ja kuten Venäjä nytkin käyttää mieluummin vähemmistöjä sotilana niin suomalaiset on aina ekana laitettu sotimaankin. Lisäksi on ollut suomalaisiin kohdistettuja aktiivisia sortotomia.
Ihmiset ei nykymukavuuksien myötä tajua kuinka rankkaa ja vaikeaa se on ollut.
Se on se meidän white privilege. Ihan itse rakennettu.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen rassenassepersun uhraus
Etkö osaa keskustella asiasta? Annaskun arvaan ole sellainen suvait sevainen joka ei yhtään tykkää vihapuheesta ja nimittelystä mutta harrastaa sitä mielellään itse.
Painu persu Saharaan. Siellä tarkenee ja on tarpeeksi pitkä matka työkkäriin. Ei pelkoa töihin joutumisesta tai meidän paljastissisten, voimaantuneiden naisten telaketjuista :D
Siellä voit ulista kerrankin tarpeeksesi.
Jatkat vaan samaa perinnettä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan osaa lukea? Suomi on paskassa paikassa eikä mikään ole tullut annettuna vaan kaikki on itse pitänyt tehdä.
Sellaista se on, että ihan itse täytyy tehdä jos jotain haluaa saavuttaa. Tuliko yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa keskustella asiasta? Annaskun arvaan ole sellainen suvait sevainen joka ei yhtään tykkää vihapuheesta ja nimittelystä mutta harrastaa sitä mielellään itse.
Painu persu Saharaan. Siellä tarkenee ja on tarpeeksi pitkä matka työkkäriin. Ei pelkoa töihin joutumisesta tai meidän paljastissisten, voimaantuneiden naisten telaketjuista :D
Siellä voit ulista kerrankin tarpeeksesi.
Jatkat vaan samaa perinnettä.
Perinteet kunniaan! Eikö ne enää persulille kelpaakaan? Oot ryssiintynyt jo liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Toivon suomen konkurssia
Oman mitättömän elämäsi lisäksi?
Mikäs ulia tänään nyppii? Etkö saanut tt-tukea, työnhakuun käskettiin.
Ai ni, peruskoulut alkaa. Pasia kiukuttaa!
Suomalaiset ovat yksi maailman ainoista ja todellisista vähemmistöistä.
Meitä on alle 0,07 % maailman väestöstä.
Vierailija kirjoitti:
Toivon suomen konkurssia
Heh, Suomi on jo ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa kyseenalaistaa vasurien pyhiä oppeja valkoisesta etuoikeudesta. Meidän täytyy maksaa velkaa, koska olemme pahoja kolonialisteja ja rasisteja.
Vierailija kirjoitti:
Valkoihoisella suomalaisella ei ole juurikaan oikeuksia, ainoastaan velvollisuus elättää koko muuta maailmaa ja sen mölisijöitä sekä saada tästä vielä syytökset rasismista palkakseen.
Punavihreä poliitiikka ja muu mädätys on tuhonnut oikean Suomen muutamassa kymmenessä vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Propaganda from RUS
Sinähän se ryssssien pussiin tässä pelaat.
Vierailija kirjoitti:
Kelatuella pötköttelevän rastatukan vastaus. Elää työssäkäyvien maksamista veroista ja silti onnistuu olemaan katkera työssäkäyville "riistäjille".
Kukaan ei osaa sanoa mitkä ne Suomen siirtomaat olivat, mutta pyydetään silti anteeksi kolonialismiamme. Sekä etuoikeutta siitä että saamme asua kylmässä ja pimeässä paikassa, toisin kuin ne raukat joilla paistaa aurinko eivätkä tarvitse lämmitystä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan osaa lukea? Suomi on paskassa paikassa eikä mikään ole tullut annettuna vaan kaikki on itse pitänyt tehdä.
Sellaista se on, että ihan itse täytyy tehdä jos jotain haluaa saavuttaa. Tuliko yllätyksenä?
Tuli kyllä kun äiskän maksama viikkoraha loppui kun täytin 30-vuotta. Mitä tässä nyt pitäis tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätyksenä tuli lähinnä se, että kommentoijat eivät vahvistusharhansa vuoksi ymmärtäneet aloituksesta mitään.
Ainakun harmittaa olla Suomessa, niin muistan, että monet ovat syntyneet ja jääneet myös venäjälle. On niillä raukoilla käynyt huono tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Ja EU:ssa ollaan iloisia maksajia. Kunhan joku muistaa kehua. Komissaarien vakanssejakin on saatu, niitä täysin merkityksettömiä. Afrikan komissaari, hienoa! Entäpä Pohjoisnavan komissaari?
Mieluummin Etelänavan, siellä on sentään pingviinejä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei osaa sanoa mitkä ne Suomen siirtomaat olivat, mutta pyydetään silti anteeksi kolonialismiamme. Sekä etuoikeutta siitä että saamme asua kylmässä ja pimeässä paikassa, toisin kuin ne raukat joilla paistaa aurinko eivätkä tarvitse lämmitystä kotiin.
Se terva. Etkö tajua? Terva!
T. Riikka P.