Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset on about maailman vähiten etuoikeutettu kansa

Vierailija
02.08.2024 |

Asutaan kylmässä ja pimeässä pusikossa syrjäisellä alueella johon kukaan muu ei halua. Eihän Siperiassakaan kylmillä alueilla kukaan asu.

Juuri mikään hedelmäkään ei kasva vaan kaikki marketin hedelmätkin on ulkomailta. Ei kauheesti banaani puussa kasva.

Sen lisäksi olemme olleet ensin Ruotsin ja sitten Venäjän siirtomaavallan alla ja kuten Venäjä nytkin käyttää mieluummin vähemmistöjä sotilana niin suomalaiset on aina ekana laitettu sotimaankin. Lisäksi on ollut suomalaisiin kohdistettuja aktiivisia sortotomia.

Ihmiset ei nykymukavuuksien myötä tajua kuinka rankkaa ja vaikeaa se on ollut.

Se on se meidän white privilege. Ihan itse rakennettu.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon suomen konkurssia 

T. Riikka P.

Vierailija
22/40 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen rassenassepersun uhraus

Etkö osaa keskustella asiasta?  Annaskun arvaan ole sellainen suvait sevainen joka ei yhtään tykkää vihapuheesta ja nimittelystä mutta harrastaa sitä mielellään itse.

Painu persu Saharaan. Siellä tarkenee ja on tarpeeksi pitkä matka työkkäriin.  Ei pelkoa töihin joutumisesta tai meidän paljastissisten, voimaantuneiden naisten  telaketjuista :D

Siellä voit ulista kerrankin tarpeeksesi.

Jatkat vaan samaa perinnettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöpä lekalla munas lyttyyn.

Vierailija
24/40 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan osaa lukea? Suomi on paskassa paikassa eikä mikään ole tullut annettuna vaan kaikki on itse pitänyt tehdä.

Sellaista se on, että ihan itse täytyy tehdä jos jotain haluaa saavuttaa. Tuliko yllätyksenä?

Vierailija
25/40 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa keskustella asiasta?  Annaskun arvaan ole sellainen suvait sevainen joka ei yhtään tykkää vihapuheesta ja nimittelystä mutta harrastaa sitä mielellään itse.

Painu persu Saharaan. Siellä tarkenee ja on tarpeeksi pitkä matka työkkäriin.  Ei pelkoa töihin joutumisesta tai meidän paljastissisten, voimaantuneiden naisten  telaketjuista :D

Siellä voit ulista kerrankin tarpeeksesi.

Jatkat vaan samaa perinnettä.

Perinteet kunniaan! Eikö ne enää persulille kelpaakaan? Oot ryssiintynyt jo liikaa?

Vierailija
26/40 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon suomen konkurssia 

Oman mitättömän elämäsi lisäksi?

Vierailija
27/40 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ulia tänään nyppii? Etkö saanut tt-tukea, työnhakuun käskettiin.

Vierailija
28/40 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ni, peruskoulut alkaa. Pasia kiukuttaa!

Vierailija
29/40 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat yksi maailman ainoista ja todellisista vähemmistöistä.

Meitä on alle 0,07 % maailman väestöstä.

Vierailija
30/40 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon suomen konkurssia 

Heh, Suomi on jo ohi. 

Vierailija
31/40 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa kyseenalaistaa vasurien pyhiä oppeja valkoisesta etuoikeudesta. Meidän täytyy maksaa velkaa, koska olemme pahoja kolonialisteja ja rasisteja.

Vierailija
32/40 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoihoisella suomalaisella ei ole juurikaan oikeuksia, ainoastaan velvollisuus elättää koko muuta maailmaa ja sen mölisijöitä sekä saada tästä vielä syytökset rasismista palkakseen.

Punavihreä poliitiikka ja muu mädätys on tuhonnut oikean Suomen muutamassa kymmenessä vuodessa.

Vierailija
33/40 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Propaganda from RUS

Sinähän se ryssssien pussiin tässä pelaat.

Vierailija
34/40 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelatuella pötköttelevän rastatukan vastaus. Elää työssäkäyvien maksamista veroista ja silti onnistuu olemaan katkera työssäkäyville "riistäjille".

Vierailija
35/40 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei osaa sanoa mitkä ne Suomen siirtomaat olivat, mutta pyydetään silti anteeksi kolonialismiamme. Sekä etuoikeutta siitä että saamme asua kylmässä ja pimeässä paikassa, toisin kuin ne raukat joilla paistaa aurinko eivätkä tarvitse lämmitystä kotiin.

Vierailija
36/40 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan osaa lukea? Suomi on paskassa paikassa eikä mikään ole tullut annettuna vaan kaikki on itse pitänyt tehdä.

Sellaista se on, että ihan itse täytyy tehdä jos jotain haluaa saavuttaa. Tuliko yllätyksenä?

Tuli kyllä kun äiskän maksama viikkoraha loppui kun täytin 30-vuotta. Mitä tässä nyt pitäis tehdä?

Vierailija
37/40 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätyksenä tuli lähinnä se, että kommentoijat eivät vahvistusharhansa vuoksi ymmärtäneet aloituksesta mitään.

Vierailija
38/40 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakun harmittaa olla Suomessa, niin muistan, että monet ovat syntyneet ja jääneet myös venäjälle. On niillä raukoilla käynyt huono tuuri.

Vierailija
39/40 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja EU:ssa ollaan iloisia maksajia. Kunhan joku muistaa kehua. Komissaarien vakanssejakin on saatu, niitä täysin merkityksettömiä. Afrikan komissaari, hienoa! Entäpä Pohjoisnavan komissaari?

Mieluummin Etelänavan, siellä on sentään pingviinejä.

Vierailija
40/40 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei osaa sanoa mitkä ne Suomen siirtomaat olivat, mutta pyydetään silti anteeksi kolonialismiamme. Sekä etuoikeutta siitä että saamme asua kylmässä ja pimeässä paikassa, toisin kuin ne raukat joilla paistaa aurinko eivätkä tarvitse lämmitystä kotiin.

Se terva. Etkö tajua? Terva!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi