Huutokaupat.com ja heidän ihan omat pelisäännöt
Olen tietoinen että Huutokaupat.com kautta myydään kaikki ne autot joita autokauppiaat ei pysty liikkeestä myymään koska niin paljon piileviä vikoja että ne pitää oikein mainita ilmoituksessa että saattaa olla!
Nyt kun huutokaupat.com lisäsi sen kuluttajien mahdollisuuden myydä autoja niin mietin pitääkö huutokaupat.com kuluttajamyynnin kusetuksen kohteiksi joutuneille perustaa oma huutokapat.com.kriisiapua.fi ryhmä koska en muista Suomen historiassa kovin montaa vastaavaa kusetusta jossa tämä Huutokaupat.com eli välittä ja heidän asiakaspalvelu on aina oikeassa ja keksii niihin viesteihin aina sellaista että myyjä kokee että tämä ei selviä kuin lakimiehen avulla?
joku kirjoitti että siellä on lakimiehiä tekemässä tätä kiusaa myyjille ja ostajille, mutta en sitten tiedä pitääkö paikkaansa, mutta kun näin yhden postin jossa he uhkailevaan tyyliin syyttää myyjää niin siinä minun hermot meni että voi vit minkälainen yritys kyseessä. Jos siis haluat myydä autosi ja haluat saada rahat niin luulen että nettiauto, tori ja autovex sekä se rehellisempi huutokauppa huutomylly.fi taitaa olla parempia paikkoja koska ei tuo KKV ainakaan ole sakkoja antanut heille vaikka kovin ovat uhkailleet?
mara
Kommentit (30)
Se on aina toiminut tuolalailla että kusettaa ihmisiä jotka ei ole lakimiehiä
Niin kummllista kun huutokauppa mainostaa etuja ja riskittömyyttä mutta mikään ei pidä paikkaansa
aika nilkkejä ja huijareita nuo omistajat
Ennen tuli autoja välillä ostettua huutokauppojen kautta mutta hinnathan nykyään kalliimpaa kuin autokaupassa. Nykyään myös romumyyjiä ilmaantunut valtavasti lisää, tilataan kiinasta ja myydään tietämättömille voitolla. Esimerkkinä auton vikakoodinlukijaa kaupataan 29,90 toimituskuluilla ja 25e minimitarjouksella. Maksaa sama lukija kivijalassa 20euroa..
Samaa touhua myös kalusteiden kanssa. En voi suositella kenellekkään palvelua! Onko Kkv kädetön pikkurikollisuuden kanssa kun ei uhkasakkoja ole maksettavana?
Suosittelen välttämään. Huijaavat, saattaa puuttua varuste, olla rikki, tai muuten vaan jäänyt viat kuvaamatta. Olisiko Suomen epärehellisin liike.?
Huutokaupat oy:llä on ihan omat säännöt ilmoituksissa, se mitä myyjä ilmoittaa ilmoituksessa ei ole mitään merkitystä
Itse laitoin ilmoitukseen maininnan että myyjällä on oikeus hyväksyä tai hylätä korkeintarjous ja se jäi niin pieneksi että
Jouduin hylkäämään tarjouksen. Sain firmalta törkeen sakkomaksun 1863 euroa kohtuutonta, rahastusta.
Varokaa ilmoittajat ettete joudu rahastuksen yhdeksi kuten minä.
Juu voittoa törkeesti muiden ihmisten kustannuksella, ilmoittajia pidetään aivan tyhminä
Kehoitankin ilmoittajia ja ostajia käyttämään muita myyntikanavia
Voi jumalauta mitä teitä vaivaa? :D
Jos hinta on liian kallis/muualta saa edullisemmin, älä osta??
Eihän kukaan pakota teitä huutamaan.
Sama jos et pääse paikanpäälle tutustumaan kohteeseen, miksi huudat??
Aikuiset ihmiset eivät pysty ottaa vastuuta omista teoistaan, en ummarra..
Ei voi kun nauraa näille autojen huutajille.. Kaikki romu menee kuin kuumille kiville kovalla Hinnalla. Tyhmänä maksetaan vaikka Ilmoituksesta sanotaan että moottorin vikavalo palaa mutta ei vaikuta ajamiseen mitenkään 😂😂😂. Tyhmää on suomen kansa ja sellaisena pysyy. Antakaa ne rahat vaikk mulle, ei mene TURHAAN
Uskaltaisitko itse laittaa naamas jos huijaisit ensin asiakkaas?