Naiset. Voitteko kuvitella seurustelevanne lyhyen (170cm) miehen kanssa.
Häpeän miesystävääni, kun se on vain 170cm:ä pitkä.
Kommentit (61)
Ensirakkaus oli jotain sitä luokkaa, söpö poika oli. Ehkä voisin, jos vapaa oisin. Mieluummin kuitenkin pitempi mies.
Mitä väliä sillä on kuin pitkä toinen on, kemiat ratkaisee kaiken. Jotenkin ymmärtäisin, jos nainen valitsisi kullin pituuden tai paksuuden mukaan itselleen sopivan. Sillä olisi enemmäm merkitystä.
Kemiat ja arvomaailma on ne tärkeimmät asiat. Samoin se miten mies kohtelee muita ja itseään. Pituus on sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on kuin pitkä toinen on, kemiat ratkaisee kaiken. Jotenkin ymmärtäisin, jos nainen valitsisi kullin pituuden tai paksuuden mukaan itselleen sopivan. Sillä olisi enemmäm merkitystä.
Taas tämä kemia. Selitä mikä se kemia on, ja miten se syntyy ja kuinka nopeasti se syntyy, sekä mitkä seikat vaikuttavat siihen että on kemiaa?
Vierailija kirjoitti:
Kemiat ja arvomaailma on ne tärkeimmät asiat. Samoin se miten mies kohtelee muita ja itseään. Pituus on sivuseikka.
Eli ei olisi väliä vaikka mies olis sua 20 cm lyhyempi... vähän epäilen.
Mihin tuollaista pätkää tarvitaan??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä kemia. Selitä mikä se kemia on, ja miten se syntyy ja kuinka nopeasti se syntyy, sekä mitkä seikat vaikuttavat siihen että on kemiaa?
Se on sitä että toisella niin suuri vetovoima, että suudelma tai läheisyys saa kaiken muun katomaan, eikä todellakaan tule mieleen ainuttakaan kriteeriä mitä oli kuvitellut asettavansa sopivalle puolisolle. Toinen on kuin huumetta ja sumentaa kaiken ajattelun ja järkeilyn. Saa vaikka suutelmaan hetken mielijohteessa ja läheisyys tai suudelma herättää himot. Et voi olla ilman toista ja kaverit katoaa mielestä jonnekin kaukaisuuteen. Seksikin on yhtä yhteistä ilotulitusta.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin, ottaisin riemusta kiljuen yhden ihanan miehen, joka on just ja just ehkä lippa pystyssä 170cm pitkä. Niin mieletön huumorintaju, pilke silmissä ja rautainen ammattitaito ja kädentaidot. Olen ihan sulaa vahaa, harmi vaan, että hän on naimisissa oleva perheellinen mies. Tyydyn siis ihailemiseen!
Onkohan meillä sama mies ihailtavana. Mä alan hehkua, kun näen yhden just tuollaisen miehen aina silloin tällöin. Tänään viimeks ja oon nyt ihan pilvessä. Jee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei olisi väliä vaikka mies olis sua 20 cm lyhyempi... vähän epäilen.
Harvoin mua tulee vastaan 145 cm pitkiä miehiä.🤣
170 cm on mulle miehen ihannepituus.
Ei sillä pituudella mitään väliä ole. Mun ongelma on se, että tunnen vetoa vain homomiehiin, heterot ei kiinnosta mua yhtään.
N31
Sopii, lyhkäsillä miehillä on useasti iso kulli.
Pituus on vain yksi ominaisuus, mutta itse pidän kyllä enemmän ns. lyhyistä kuin pitkistä miehistä. Itse olen 170 cm. Aviomies samaa pituusluokkaa. On sopusuhtainen, komea ja seksikäs mies.
Helposti, olen itse 155cm. En mitään kaksimetristä miestä kaipaisikaan. Tunnen myös pariskuntia, joista mies on lyhyt tai jopa naista lyhyempi ja se ei vaikuta oikeasti mihinkään, turha joutavia asioita hävetä. Jos on hyvä tyyppi, pidä kiinni ja toivo, ettei mies jätä sinua pinnallisuutesi takia.
En tod. Enkä liian vanhan tai lihavan.
Seurustelu on paljon muutakin kuin pelkkää ulkonäköä. Korkeus ei saisi olla pääasia, kun mietitään, mitä arvostamme kumppanissa. Tärkeämpää on, miten kohtaatte toisianne, millaisia tunteita ja yhteyttä teillä on. Jos koet häpeää, voi olla hyvä miettiä, mistä se johtuu ja voisitko käsitellä näitä tunteita yhdessä kumppanisi kanssa. Kumppanuus perustuu molemminpuoliseen kunnioitukseen ja hyväksyntään.
Makuasia. Puoliso ja kaveri on kuitenkin eri juttuja. Kaverin ei oo tarkoitus saada mitään värinöitä aikaan.