Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Voitteko kuvitella seurustelevanne lyhyen (170cm) miehen kanssa.

Vierailija
01.08.2024 |

Häpeän miesystävääni, kun se on vain 170cm:ä pitkä.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi miehen pitäisi olla pidempi. Ei kukaan valitse kaveriaankaan pituuden mukaan. 

Makuasia. Puoliso ja kaveri on kuitenkin eri juttuja. Kaverin ei oo tarkoitus saada mitään värinöitä aikaan. 

Vierailija
22/61 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkaus oli jotain sitä luokkaa, söpö poika oli. Ehkä voisin, jos vapaa oisin. Mieluummin kuitenkin pitempi mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on kuin pitkä toinen on, kemiat ratkaisee kaiken. Jotenkin ymmärtäisin, jos nainen valitsisi kullin pituuden tai paksuuden mukaan itselleen sopivan. Sillä olisi enemmäm merkitystä.

Vierailija
24/61 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin! Olen itse 160cm.

Vierailija
25/61 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiat ja arvomaailma on ne tärkeimmät asiat. Samoin se miten mies kohtelee muita ja itseään. Pituus on sivuseikka. 

Vierailija
26/61 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on kuin pitkä toinen on, kemiat ratkaisee kaiken. Jotenkin ymmärtäisin, jos nainen valitsisi kullin pituuden tai paksuuden mukaan itselleen sopivan. Sillä olisi enemmäm merkitystä.

Taas tämä kemia. Selitä mikä se kemia on, ja miten se syntyy ja kuinka nopeasti se syntyy, sekä mitkä seikat vaikuttavat siihen että on kemiaa?

Vierailija
27/61 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemiat ja arvomaailma on ne tärkeimmät asiat. Samoin se miten mies kohtelee muita ja itseään. Pituus on sivuseikka. 

Eli ei olisi väliä vaikka mies olis sua 20 cm lyhyempi... vähän epäilen.

Vierailija
28/61 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tuollaista pätkää tarvitaan?? 

Vierailija
29/61 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä kemia. Selitä mikä se kemia on, ja miten se syntyy ja kuinka nopeasti se syntyy, sekä mitkä seikat vaikuttavat siihen että on kemiaa?

Se on sitä että toisella niin suuri vetovoima, että suudelma tai läheisyys saa kaiken muun katomaan, eikä todellakaan tule mieleen ainuttakaan kriteeriä mitä oli kuvitellut asettavansa sopivalle puolisolle. Toinen on kuin huumetta ja sumentaa kaiken ajattelun ja järkeilyn. Saa vaikka suutelmaan hetken mielijohteessa ja läheisyys tai suudelma herättää himot. Et voi olla ilman toista ja kaverit katoaa mielestä jonnekin kaukaisuuteen. Seksikin on yhtä yhteistä ilotulitusta.

Vierailija
30/61 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin, ottaisin riemusta kiljuen yhden ihanan miehen, joka on just ja just ehkä lippa pystyssä 170cm pitkä. Niin mieletön huumorintaju, pilke silmissä ja rautainen ammattitaito ja kädentaidot. Olen ihan sulaa vahaa, harmi vaan, että hän on naimisissa oleva perheellinen mies. Tyydyn siis ihailemiseen!

Onkohan meillä sama mies ihailtavana. Mä alan hehkua, kun näen yhden just tuollaisen miehen aina silloin tällöin. Tänään viimeks ja oon nyt ihan pilvessä. Jee!

Vierailija
31/61 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei olisi väliä vaikka mies olis sua 20 cm lyhyempi... vähän epäilen.

Harvoin mua tulee vastaan 145 cm pitkiä miehiä.🤣

Vierailija
32/61 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 cm on mulle miehen ihannepituus. 

Vierailija
33/61 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä pituudella mitään väliä ole. Mun ongelma on se, että tunnen vetoa vain homomiehiin, heterot ei kiinnosta mua yhtään.

N31

Vierailija
34/61 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii, lyhkäsillä miehillä on useasti iso kulli.

Vierailija
35/61 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on vain yksi ominaisuus, mutta itse pidän kyllä enemmän ns. lyhyistä kuin pitkistä miehistä. Itse olen 170 cm. Aviomies samaa pituusluokkaa. On sopusuhtainen, komea ja seksikäs mies.

Vierailija
36/61 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, olen itse 155cm. En mitään kaksimetristä miestä kaipaisikaan. Tunnen myös pariskuntia, joista mies on lyhyt tai jopa naista lyhyempi ja se ei vaikuta oikeasti mihinkään, turha joutavia asioita hävetä. Jos on hyvä tyyppi, pidä kiinni ja toivo, ettei mies jätä sinua pinnallisuutesi takia.

Vierailija
37/61 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod. Enkä liian vanhan tai lihavan. 

Vierailija
38/61 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paatintappi

Vierailija
39/61 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti,läskinä ei voi valita

Vierailija
40/61 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu on paljon muutakin kuin pelkkää ulkonäköä. Korkeus ei saisi olla pääasia, kun mietitään, mitä arvostamme kumppanissa. Tärkeämpää on, miten kohtaatte toisianne, millaisia tunteita ja yhteyttä teillä on. Jos koet häpeää, voi olla hyvä miettiä, mistä se johtuu ja voisitko käsitellä näitä tunteita yhdessä kumppanisi kanssa. Kumppanuus perustuu molemminpuoliseen kunnioitukseen ja hyväksyntään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi