Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla on jokin itseäsi häiritsevä piirre ulkonäössäsi, menisitkö kauneusleikkaukseen jos saisit sen ilmaiseksi?

Vierailija
01.08.2024 |

Itse haaveilen välillä nenäleikkauksesta. Sitten kun mietin asiaa tarkemmin, en ikinä voisi ottaa sitä komplikaatioriskiä vaikka ilmaiseksi saisi. Sen verran on koettu kaikkea terveysongelmaa etten ikinä voisi turhamaisuudesta riskeerata terveyttä millään tavalla. Sekin vielä että monen leikatuista nenistä tulee kilpikonnan nenä mieleen eli edes lopputulos ei olisi varmuudella parempi.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leukaa ja alaleukaa haluaisin muotoilla. Ehkä en ihan leikkaukseen asti, mutta jotain voisi tehdä. Ja olen myös hoikka, mutta 40+ alkoi roikkumaan. 

Vierailija
42/63 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komplikaatiot ovat äärimmäisen harvinaisia,  joten on erittäin epätodennäköistä, että se sattuisi omalle kohdalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pienennyttäisin rintani heti jos saisin leikkauksen ilmaiseksi. 

Vierailija
44/63 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomiani kävisin poistattamassa, vaikka ei niistä puoliakaan kukaan suostuisi poistamaan. Mutta jos edes muutaman sata ruminta. Pienet ei haittaa.

Vierailija
45/63 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin todellakin. En ole kenelläkään naisella nähnyt yhtä suurta nenää kuin minulla. Ei vaan ole rahaa mennä leikkauttaan. 

Vierailija
46/63 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuka lähtis. Olen hoikka, mutta silti mulla on kaksoisleuka. Takamusta vois pyöristää ja nostaa, mutta siihen en kyllä uskaltaisi mennä vaikka maksettais. 

Vierailija
47/63 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rehellisesti sanottuna kyllä. Ihon kiristysleikkaus alavatsa ja rintakehä. Jokunen nainen ihan suoraan ääneen sanonut kuinka epäviehättävältä näyttää. Ei mukavinta palautetta, mutta ei voi mitään. Onneksi nykyistä naisystävää ei tunnu haittaavaan tai ei ainakaan ole niin ilmaissut. Toki olen saanut paljon lihasmassaa laihdutuksen jälkeen joka ainakin luo illuusion kiinteytyksestä. 

T. M130->80kg nykyään 88kg

Vierailija
48/63 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin todellakin. En ole kenelläkään naisella nähnyt yhtä suurta nenää kuin minulla. Ei vaan ole rahaa mennä leikkauttaan. 

Et vain ole nähnyt minua. Ja kyllä, leikkaus on minun pitkäaikainen haaveeni. 

Vierailija
49/63 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippukirurgilla ei todellakaan lopputulos ole mikään kilpikonnan nenä, kuten Bulgarian prinsessalla. Parhaat tekevät sellaista jälkeä, minkä vain ammattilainen tunnistaa leikatuksi. 

Vierailija
50/63 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on, mutta en menisi. En halua olla ihmiskunnan luomien kauneusihanteiden orja.

Vierailija
51/63 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama on yhtä ongelmaa jos valtavirran mukaan menee. Epäsymmetrinen niin poskista, kuin nenästä. Jälkimmäinen on vielä iso ja leveä... Mutta ne ovat "minua", näillä on menty tähänkin asti. Samapa tuo. 

Vierailija
52/63 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenäleikkaus? 

Herätys. 

En ole koskaan nähnyt onnistuneita nenäleikkauksia - paitsi jos on korjattu onnettomuuden seurauksena - sillä se oma nenä on sopusuhtainen ja istuu kuin nenä päähän. Vaikka olisi jylhempikin nenä, niin se kuuluu kokonaisuuteen. 

Pienennetyt tai muuten muokatut nenät ovat keinotekoisen näköisiä.

Ei ihan niinkään. Esim synnynnäinen vino nenä, niitäkin on. Paljon paremman näköinen, kun oikaisee sen.

Vierailija
53/63 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää tuksut sitten olette kauniita.Ei rumasta SAA KAUNISTA KUIN PÄÄTÄ VAIHTAMALLA.

Kenen pää sille on vaihdettu?

Vierailija
54/63 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi mihinkään muuhun kirurgiseen operaatioon kuin lääketieteellisin perustein välttämättömään. Keho ei ole kone, ja kehoon kajoaminen kirurgisesti on aina jonkinasteinen riski ja rasite. T. Lääkäri 

Etkö edes silmäluomi leikkaukseen?

Vierailija
55/63 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta en usko, että menisin. En halua yhtään turhaa nukutusta. Olen ollut isossa operaatiossa, jonka jälkeen en herännytkään. Kooma ja välikuolema. 

En ole turhamainen, joten sepä siitä. Ja ihan sama, jos jonkun mielestä olisi tarvetta joskus. Hankkikoot vaan omaan naamaansa muovit, myrkyt ja sisäiset "piikkilangat".

Vierailija
56/63 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin menisin silmäluomileikkaukseen, joka myös valitettavasti luokitellaan kauneusleikkaukseksi. Silmäluomeni roikkuvat niin alhaalla, että näkökenttä on vajaa, päätä särkee ja hinkkaan silmiä jatkuvasti.

Vierailija
57/63 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu ja jos olisi 100 %  riskitön. Sain nuorena lapset, imetin pitkään. Tisut oli kuin litran hinkit. 

Sittemmin laihtunut ja lihonnut. Kun laihdun, rasva lähtee aina rinnoista ensin..Sit kun valitettavasti jojoiliua +  - 10 - + 15 kiloa tulee ja menee. 

Ainoa jota korjauttaisin, olis noi ajokoiran korva tiputtaa.

Kyllä vielä miehet niitä on tykänny hyväillä, imeä ja purra. 

Mut jos sai pienennys leikkauksen ja ylimääräinen nahka pois.  Kohotus. 

Eikä tarvitsisi silareita, vain pienennystä. 

Vierailija
58/63 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paistaisin rasvaa pakaroista niin voisin istua kunnolla ja kävellä suorassa ja jopa alkaa käymään lenkeillä ja pyöräillä. Minulla on siis todettu joku rasvakudoksen liikakausvu, mutta koska en ole ollut lihava niin se esiintyy alueilla, joilla on rasvaa jo luonnostaan kuten pakaroihin.

Miksihän tuota ei poisteta julkisella kun on selvästi terveydellinen haitta. Tulisiko se kudos takaisin vai jokin muu ongelma?

Tulisi se takaisin ja operaatio olisi vain väliaikainen laastari kaikkine riskeineen. Sama kuin arpikudoksen liikakasvusta kärsiviltä leikataan arpia aiheuttaen uusia, niin taipumushan ei poistu, vaan jälki voi olla/yleensä on entistäkin pahemman näköinen loppujen lopuksi.

Vierailija
59/63 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mitään niin isosti häiritsevää ole, että uskaltautuisin leikkaukseen sen takia. Muutenkin sen sisäisen hyväksynnän etsiminen voi olla kannattavampaa kuin ulkoisen muuttaminen sisäisten halujen mukaiseksi

Vierailija
60/63 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä aknearpien takia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän