Syitä miksi kaveri haluaa nähdä yhtäkkiä useammin?
Ihan mukavaa sinänsä. Olenko vain outo kun ihmettelen miksi ystävä vuosien takaa haluaa yhtäkkiä pitää tiiviimmin yhteyttä ja tavata useammin?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkennuksena vielä, olemme toki tavanneet jonkun kerran vuodessa, mutta emme kovin usein. Tuntuu että hän on nyt ihan viime aikoina alkanut viihtyä perheeni seurassa jotenkin erityisen hyvin, kun ennen tapasimme yleensä kahden kesken. Aikaisempi järjestely sopi minulle paremmin, mutta en tiedä miten ilmaisisin asian hänelle kohteliaasti.
Ap
Jos ennen tapasitte harvakseltaan kahden kesken, ehkä perheessäsi on jotain mikä kiinnostaa häntä.
Pitävätkö muut perheenjäsenet hänestä?
Hänellä luistaa kyllä juttu aina hyvin puolisoni kanssa, ja pienet lapsemmekin tykkäävät hänestä. Ihme olisikin jos eivät tykkäisi, tuntuu että ystävä haluaa aina näyttää parhaat puolensa perheeni seurassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkennuksena vielä, olemme toki tavanneet jonkun kerran vuodessa, mutta emme kovin usein. Tuntuu että hän on nyt ihan viime aikoina alkanut viihtyä perheeni seurassa jotenkin erityisen hyvin, kun ennen tapasimme yleensä kahden kesken. Aikaisempi järjestely sopi minulle paremmin, mutta en tiedä miten ilmaisisin asian hänelle kohteliaasti.
Ap
Jos ennen tapasitte harvakseltaan kahden kesken, ehkä perheessäsi on jotain mikä kiinnostaa häntä.
Pitävätkö muut perheenjäsenet hänestä?
Hänellä luistaa kyllä juttu aina hyvin puolisoni kanssa, ja pienet lapsemmekin tykkäävät hänestä. Ihme olisikin jos eivät tykkäisi, tuntuu että ystävä haluaa aina näyttää parhaat puolensa perheeni seurassa.
Ap
Mikä voisi olla se asia mikä meidän perheessä häntä sitten kiinnostaisi? Tuntuu jotenkin tyhmältä että tällainen asia häiritsee minua, kun kaikki hänestä tykkäävät. Silti yritän torpata noita hänen kyläilyehdotuksiaan erilaisilla tekosyillä, kun jokin asiassa mietityttää.
Ap
Itse aloin nähdä kavereita useammin kun lapset kasvoivat aikuisiksi eivätkä tarvinneet minua enää mukaan joukkueurheilutoimintaan tai kuljettamaan harrastuksiin.
Raskaana sinun miehelle?