Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tapaukset, joissa saivartaja on ampunut toukan ihmisen silmään ovat Kullbergin mukaan kuitenkin hyvin harvinaisia."

Vierailija
01.08.2024 |

Ei ole harvinaisia, tunnen itsekin tapauksen. Toukat on kyllä saatu kotikonstein pois vaikka pieniä ovatkin.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010596946.html

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto on inhottava.

Vierailija
2/9 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset nenäkärkäset pitäisi vävittää Suomen luonnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieto lisäsi taas tuskaa. En ollut ennen tuollaisesta hyönteisestä kuullutkaan, vaikka paljon luonnossa liikun.

Vierailija
4/9 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en olekaan vainoharhainen kun käytän kesällä arskoja aina ulkona vaikka aurinko paistaisikaan, monenlaista muutakin ötökkää yrittänyt silmiin..ja jengi valittaa että ötökät on vähentyneet..ei ole.

Vierailija
5/9 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän yhden, jolla oli seitsemän oikein lotossa. Tarkoittaako se, että minä tiedän tapauksen sitä, että seitsemän oikein lotossa ei ole harvinaista?

Vierailija
6/9 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli en olekaan vainoharhainen kun käytän kesällä arskoja aina ulkona vaikka aurinko paistaisikaan, monenlaista muutakin ötökkää yrittänyt silmiin..ja jengi valittaa että ötökät on vähentyneet..ei ole.

Itsekin käytän joko aurinkolaseja tai kirkkaita laseja, jos ei ole tuulinen sää. Aika usein olen kohdannut pyöräilijän pään korkeudella paikallaan lentäviä pikkuötököiden parvia, jotka ovat kaikki heti naamassa tai yläkropassa kiinni, jos sen parven läpi ajaa.

Vierailija
7/9 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa klikata, mutta tää on varmaan se hirvennenäsaivartaja mikä lie. Joo, inhottavaa.

Vierailija
8/9 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin käytän joko aurinkolaseja tai kirkkaita laseja, jos ei ole tuulinen sää. Aika usein olen kohdannut pyöräilijän pään korkeudella paikallaan lentäviä pikkuötököiden parvia, jotka ovat kaikki heti naamassa tai yläkropassa kiinni, jos sen parven läpi ajaa.

Mää eilen pyöräilin kauppaan, ja kyllä taas mietin että ensi kerralla laitan maskin ja suojalasit, sen verran kopsahteli naamaan jotain öttiäisiä 7 km matkalla.

Vierailija
9/9 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvet ja kauriit pitää metsästää pois, niin nämäkin häviävät. Samalla katoaa hirvikärpäset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän