Hellehulluilla ei ole "kesä" ellei päivisin +40 ja öisin +30
Kommentit (6)
Hellehullut oli alunperin niitä jotka kitisi ja vinkui palstalla sadassa eri aloituksessa kun oli se taivaallisen ihana hellekesä jolloin lämpötila oli useita viikkoja hellerajan yläpuolella.
Miten suomalaiset voivat kaivata ilmastoa johon eivät ole syntyneet?
En tajua kans. Mikä nautinto se hirveä kuumuus on ja sitten ne itsekin sanoo, että ollaan silloin varjossa. Eli toivotaan ensin hirveää hellettä ja sitten hakeudutaan itse viileään. Jos tässä olisi joku logiikka, niin se olisi kyllä kiva tietää. Eräskin hellehullu kaverini sanoi että on niin ihanaa kun kotona on sitten ilmalämpöpumppu. Eli toivotaan hirveää pätsiä, että sitten on ilmeisesti joku aito tarve sille ilmalämpöpumpulle ja ollaan neljän seinän sisällä viileässä. Ehkä tuossa on joku logiikka, en sitten tiedä, mutta mulle se ei kyllä aukene.
Mulle täydellinen lämpö on 25-35 astetta.
Silloin olen kivuton, aktiivinen ja pirteä. Teen fyysistä työtä pihalla (missä siis palhon em lämpimämpää), lenkkeilen jne, nautin kesästä. Onneksi mulla on mahdolliauus nauttia tuosta lämmöstä ainakin 2kk vuodessa.
Ilppiä ei ole eikä tule, inhoan viilennystä!
Vierailija kirjoitti:
En tajua kans. Mikä nautinto se hirveä kuumuus on ja sitten ne itsekin sanoo, että ollaan silloin varjossa. Eli toivotaan ensin hirveää hellettä ja sitten hakeudutaan itse viileään. Jos tässä olisi joku logiikka, niin se olisi kyllä kiva tietää. Eräskin hellehullu kaverini sanoi että on niin ihanaa kun kotona on sitten ilmalämpöpumppu. Eli toivotaan hirveää pätsiä, että sitten on ilmeisesti joku aito tarve sille ilmalämpöpumpulle ja ollaan neljän seinän sisällä viileässä. Ehkä tuossa on joku logiikka, en sitten tiedä, mutta mulle se ei kyllä aukene.
Tykkään helteistä mutta varjossa olen ihan sen takia, ettei iho pala.
Helle on ihanaa.