Laihtuminen, mutta verenpaineen romahdus? Ei pääsyä ulos.
Jos lihot, on terveysriski. Jos laihut, paineet romahtaa, pulssi 44. Paine 94/57. Mitään et voi tehdä. Onko mut ohjelmoitu kuolemaan tein mitä tahansa. Ei voi lihoa, ei voi laihtua, Aina seinä edessä.
Laihutin liian vähillä kaloreilla, mikä oli ainoa keino saada 1:kin kilo pois. Se onnistui. Harrastin myös liikuntaa iltaisin, kuntopyörää mikä oli ilmeisesti se viimeinen virhe ilman kunnon ruokia. Nyt väsynyt heikko uupunut olo. Pakko alkaa mättää taas sitä kakkua ja liikaa ruokaa etten kupsahda tähän. Uskoatona. Vielä olisi matkaa normaali painoon noin 7 kiloa. Ei onnistu.
Kommentit (24)
Parannat vain ruokavaliotasi niin tilanne normalisoituu. Itse myös miettisin miksi maha on noin suuri.
Olen yhtä pitkä kuin sinä, ja alle 50-kiloisenakin oli iso maha. Lääkäri sanoi, ettet sä koskaan tuosta mahastasi pääse. Eivät kaikki ole tiimalasin muotoisia.
Minulla on myös samanlaiset verenpaineet. Ei ole koskaan ollut mitään haittaa niistä. Avasin tämän ketjun lukeakseni, millaisia oireita alhaisesta verenpaineesta tullut. Ei siis minkäänlaisia?
Kitukuuri tosiaan ei ole fiksua.
Täällä oli samaa ongelmaa raskauden aikana. Liian alhaiset paineet. Ihan hirveä olo. Söin salaa laskuja 🤭