Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihtuminen, mutta verenpaineen romahdus? Ei pääsyä ulos.

Vierailija
01.08.2024 |

Jos lihot, on terveysriski. Jos laihut, paineet romahtaa, pulssi 44. Paine 94/57. Mitään et voi tehdä. Onko mut ohjelmoitu kuolemaan tein mitä tahansa. Ei voi lihoa, ei voi laihtua, Aina seinä edessä.

Laihutin liian vähillä kaloreilla, mikä oli ainoa keino saada 1:kin kilo pois. Se onnistui. Harrastin myös liikuntaa iltaisin, kuntopyörää mikä oli ilmeisesti se viimeinen virhe ilman kunnon ruokia. Nyt väsynyt heikko uupunut olo. Pakko alkaa mättää taas sitä kakkua ja liikaa ruokaa etten kupsahda tähän. Uskoatona. Vielä olisi matkaa normaali painoon noin 7 kiloa. Ei onnistu. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tehdä ettei verenpaineet romaha vaikka laihtuu?

ap

Vierailija
2/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on vakava syömishäiriö. Hae heti apua, koska tilanne vaikuttaa jo hyvin vaaralliselta.Terveisin syömishäiriöstä toipunut nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä valitat, jos et syö.

Vierailija
4/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää opetella syömään siten, että syöt riittävästi mutta että paino ei nouse / se putoaa. Kitukuurit eivät ole terveellisiä.

Vierailija
5/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että noin tyhmä osaa edes aloituksen tehdä. 

Vierailija
6/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika ravitsemusterapeutille. Ensin lääkäriin. 

Vierailija
7/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤦🤦🤦🤦

Vierailija
8/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sekaisin kuin seinäkello. 

Vierailija
9/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ihan vaan opettelisit syömään kohtuudella ja terveellisesti. 

Vierailija
10/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut 30 kg eikä mitään ongelmaa ollut. Laihtumisen aikanakin pitää syödä säännöllisesti. Ennen treeniä söin aina. Aamulla söin ennen kun lähdin salille. Olin salilla aina 2.5 tuntia vähintään ja poljin kuntopyörää 40 minuuttia. Juoksumatolla olin 20-30 minuuttia ja loppu ajan nostelin painoja. Ei minun verenpaine mitenkään horjunut. Pitää vaan muistaa syödä. Vajailla kaloreilla ei kannata laihduttaa.

Vierailija
11/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet laihduttanut aivan liian rajusti. Silloin voi käydä noin. Täytyy ottaa pienempi kalorivaje, ja hyväksyä hitaampi laihtuminen. Eikä mitään yletöntä liikuntarääkkiä päälle silloin, kun on miinuskaloreilla.

Vierailija
12/24 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on vakava syömishäiriö. Hae heti apua, koska tilanne vaikuttaa jo hyvin vaaralliselta.Terveisin syömishäiriöstä toipunut nainen

Älähän nyt! En sanonut missään paljonko painoin kun aloitin laihdutuksen. Painoin yli 70 kiloa, maha oli kuin 9 kk kolmoisia odottavilla. Siitä sain noin 1-2 kiloa ilmeisesti laihdutettua vain äärimmilleen viedyllä kuurilla (noin 1000 kCAL/päivä) syömällä, muutaman päivän ajan-ehkä viikon. Sitten aloin syömään taas samaa mikä ei laihuttanut eli 1300 kcal. Tällä ei paino laske. Olen jo menopaussissa joten se ehkä selittää jotain. Nyt kun väsähdin, söin noin 1400 kcal ja PAINO NOUSSUT TAKAISIN tänään yli 70 kiloon!!! Ei voi olla syömishäiriötä.

Olen katsonut Dr.Now ohjelmaa missä potilaat pannaan 1200 kcal dieetille. Jotain muuta terveysongelmaa minulla ehkä on, eihän tämä voi olla mahdollista ettei paino vaan laske näillä syömisillä enemmän. Nyt siis nousee taas.

ap

Vierailija
13/24 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi noin vähäisillä kiloilla olla niin iso maha? Voisiko sinulla olla maksakirroosi? Silloin paineet romahtaa noin ja on iso maha nestettä täynnä.

Vierailija
14/24 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi noin vähäisillä kiloilla olla niin iso maha? Voisiko sinulla olla maksakirroosi? Silloin paineet romahtaa noin ja on iso maha nestettä täynnä.

70 kiloa ei ole vähän. Olen lyhyt, vain noin 160 cm. Maha on pömppö, no ehkä jotain ummetustakin ollu....Normaali painoni on 47-64 kiloa lääketieteen mukaan. Siihen tähtään. Eli 70 todellakin on paljon ylipainoa tässä pituudessa.

ap

Vierailija
15/24 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤔

Vierailija
16/24 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihtunut kevään aikana (kesän on paino pysynyt ennallaan, koska olen tavoitteessani) 75,5 kilosta 62 kiloon. Ihan ilman mitään kitukuureja tai kamalaa treenirääkkiä. Itse asiassa välillä treenasin vähemmän kuin normaalisti, kun hiihtämään ei päässyt pakkasten takia ja loukkasin jalkanikin välissä. Ja olen itsekin menopaussissa, ihan gynen toteamana, ikää kohta 49.

Vierailija
17/24 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70 kiloa ei ole vähän. Olen lyhyt, vain noin 160 cm. Maha on pömppö, no ehkä jotain ummetustakin ollu....Normaali painoni on 47-64 kiloa lääketieteen mukaan. Siihen tähtään. Eli 70 todellakin on paljon ylipainoa tässä pituudessa.

ap

No oletko juonut paljon, koska tuollainen maha ei ole normaali tuossa painossa siltikään? Ja paineiden lasku on myös sellainen merkki, että joku sisällä on rikki.

Vierailija
18/24 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,  kaikesta, mitä kirjoitat, käy ilmi, että sinulla on syömishäiriöistä ajattelua ja toimintaa. Jos et kuitenkaan halua myöntää sitä vaan vahingoitat mieluummin terveyttäsi, tee sitten niin. Minua vain huolestuttaa se, että muut lukevat kirjoituksiasi ja saavat niistä väärää tietoa ja vahingollisia vaikutteita. Lakkaa siis kirjoittamasta palstalle, jos haluat jatkaa tuohon tapaan.

Vierailija
19/24 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen laihtunut kevään aikana (kesän on paino pysynyt ennallaan, koska olen tavoitteessani) 75,5 kilosta 62 kiloon. Ihan ilman mitään kitukuureja tai kamalaa treenirääkkiä. Itse asiassa välillä treenasin vähemmän kuin normaalisti, kun hiihtämään ei päässyt pakkasten takia ja loukkasin jalkanikin välissä. Ja olen itsekin menopaussissa, ihan gynen toteamana, ikää kohta 49.

Ja pituutta saman verran kuin AP:lla.

-16

Vierailija
20/24 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet laihduttanut liian nopeasti liian niukoilla syömisillä. Kakun ja muiden herkkujen mättäminen ei ole vaihtoehto mutta ehkä voisit ottaa yhteyttä johonkin ravitsemusalan ammattilaiseen. Suunnittelisitte yhdessä sinulle sopivan, ravinnerikkaan ja kalorimäärältään riittävän ruokavalion. Verenpaineen saat nousemaan terveellisesti juomalla 1-2 kuppia lakritsiteetä päivittäin. Enempää ei kannata, etteivät paineet nouse liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan