Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsee yli hyväksikäytetystä olosta, jos on itse antanut käyttää itseään hyväksi?

Vierailija
01.08.2024 |

Sallin hyväksikäytön koska mulla oli tunteita tyyppiä kohtaan ja halusin hyväksyntää häneltä. Ja sitä sainkin siihen asti kunnes laitoin rajat (liian myöhään) ja sitten hän katosi kuvioista. En pääse asiasta yli. En voi kostaa, koska itse annoin itteäni käyttää. Ei voi uhriutua eikä valittaa kenellekään. En kestä enää asian kanssa. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen työasussani - kuten kuvassa. Et voi olla katsomatta pursuavaan haaroväliini, sillä DI on miesten aatelia.

Muistatko

Vierailija
2/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olen työasussani - kuten kuvassa. Et voi olla katsomatta pursuavaan haaroväliini, sillä DI on miesten aatelia.

Muistatko

Kaduttaa

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua 

Vierailija
4/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi et voi kostaa. Mitä sillä on väliä mitä annoit ja mitä et. Jos sulle jäi hard feelings niin hae tasoitusta.

Vierailija
5/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi et voi kostaa. Mitä sillä on väliä mitä annoit ja mitä et. Jos sulle jäi hard feelings niin hae tasoitusta.

Hän on DI ja paljon fiksumpi

Vierailija
6/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen voi kostaa, jos toinen ei välitä asiasta? 

Vierailija
7/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko toi yks törppö nyt häipyä keskustelusta? 

Vierailija
8/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannat vastuusi, hyväksyt valintasi ja jatkat eteenpäin.

Vierailija
9/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi havaitsit asian ja lopetit toisen puuhat, olet fiksu. Joillakin on ollut vuosia tilanne nuorena että joku käyttää fyysisesti tai joku toinen, usea. Aika ehkä auttaa. Ja jotkut omat tekniikat. Nykyään on paljon hyvää materiaalia netissä psykologiasta shamaanitekniikkaan, musiikki jne. Mikä tuntuu hyvältä henkisesti tai tunteille. Ei sitä mikä ahdistaa. Luonnossa on myös hyviä materiaaleja ja asioita.

Vierailija
10/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty. Tyyppi on vahingoniloinen ja välinpitämätön. Haluaisin vain ajassa taaksepäin ja kävellä pois tilanteesta. ap 

Vierailija
11/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos vain antaisit itsellesi anteeksi? Jokainen tekee virheitä, on inhimillistä kaivata hyväksyntää ja kaikki tapahtuneet asiat on sallittua jättää taakse. Jatkossa osaat suojata itseäsi paremmin ja pitää kiinni rajoistasi ja omasta arvostasi. Kokemus on ollut satuttava, mutta se voi olla myös arvokas. Sinua hyväksikäyttänyt taas on sellainen ihminen kun on, ja hänellä on oma ristinsä sen kanssa kannettavanaan. Jätä hänet ja koko asia taaksesi tapahtumana, josta opit jotain ja olet nyt viisaampi. 

Vierailija
12/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeasti todella tukala olo enkä tiedä mitä pitäisi tehdä enää. Sen takia olen täällä nyt, en saa nukuttua enkä syötyä ja pää hajoaa. 

Vierailija
13/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä siis sait sekä hyväksyntää että seksiä, mutta silti uhriudut? Mistä? 

Vierailija
14/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on sekavampi kuin entinen Demi ja nykyinen Ylis yhteensä. Mitä hiton ryynejä teille oikein siellä Suomessa syötetään? 

Vierailija
15/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen viiksensä olivat niin lumoavat

Ap

Vierailija
16/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten hänen vahingoniloisuutensa ja välinpitämättomyytensä sinun elämääsi vaikuttaa? Älä näe sitä henkilöä missään äläkä suo hänelle ajatustakaan. 

Vierailija
17/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on sekavampi kuin entinen Demi ja nykyinen Ylis yhteensä. Mitä hiton ryynejä teille oikein siellä Suomessa syötetään? 

Kikkel-velliä 🤢

Vierailija
18/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä pysty mitään keskustelemaan. Ap

Vierailija
19/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten hänen vahingoniloisuutensa ja välinpitämättomyytensä sinun elämääsi vaikuttaa? Älä näe sitä henkilöä missään äläkä suo hänelle ajatustakaan. 

Sattuu olemaan mun pomo, että näin.

Ap

Vierailija
20/24 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda työpaikkaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi