Pitää vissiin varata syksyksi joku ulkomaan reissu. Minne menisi loka-marraskuussa? Minne sinä olet menossa tuohon aikaan?
Kommentit (68)
Lokakuussa 4 päivää Lissabonissa ja marraskuussa lopuilla kesälomapäivillä 1,5 viikkoa Grenadassa.
Maaliskuulle 2025 on reissua suunnitteilla Tasmaniaan. Olisi kiva sekin paikka omin silmin nähdä.
Olen menossa lokakuussa Kos & Kalymnos ja marraskuussa Rodokselle.
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi niin pitää?
Ei kai sitä mihinkään pääse jos ei varaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madeira.
Millaista säätä siellä on tuohon aikaan, noin keskimäärin? Ap
Madeiralla on aina hyvä sää, ei koskaan liian kuuma tai liian kylmää. Viimeksi kun olin siellä marraskuussa, niin lämpötila oli jotain 21-24 astetta.
Mitä kohteita suosittelet sieltä, tykkään shoppailla, kierrellä toreja ja nähtävyyksiä, syödä hyvissä ravintoloissa. Ap
Funchalissa tietty eniten mahdollisuuksia, en shoppaile niin ei siihen sanomista. Kerran oon majoittunut Canicossa, mutta ollaan kierrelty paljon vuokra-autolla ja ihan turistibussilla, ja aikaakin näistä jo on. Mun suosikkipaikka on Monten puutarha, Funchalista köysiradalla sinne ja sieltä voi jatkaa Kasvitieteelliseen puutarhaan toisella köysiradalla.
En tiedä onko ap tai kommentoijat todella menossa yhtään mihinkään, mutta tunnustan, että olen kateellinen jos joku miettii tällaisia asioita oikeasti.
Minulle tuollaiset pohdinnat olisivat samaa kuin " ostaisinkohan Jaguarin vai kassillisen kultakoruja...jospa kuitenkin ostaisin kivitalon...".
T. köyhä
Tänään on maailman ylikulutuspäivä. Suomen oma oli jo keväällä. Että lennelkää ihan mihin tahansa, jos omatunto sen kestää.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on maailman ylikulutuspäivä. Suomen oma oli jo keväällä. Että lennelkää ihan mihin tahansa, jos omatunto sen kestää.
Hyvin kestää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kestää. Ap
Enpä sitä epäillytkään... Ikävä kyllä.
Saastuttajat vauhdissa. Lennelkää vielä kun voitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madeira.
Millaista säätä siellä on tuohon aikaan, noin keskimäärin? Ap
Madeiralla on aina hyvä sää, ei koskaan liian kuuma tai liian kylmää. Viimeksi kun olin siellä marraskuussa, niin lämpötila oli jotain 21-24 astetta.
Mitä kohteita suosittelet sieltä, tykkään shoppailla, kierrellä toreja ja nähtävyyksiä, syödä hyvissä ravintoloissa. Ap
Funchalissa tietty eniten mahdollisuuksia, en shoppaile niin ei siihen sanomista. Kerran oon majoittunut Canicossa, mutta ollaan kierrelty paljon vuokra-autolla ja ihan turistibussilla, ja aikaakin näistä jo on. Mun suosikkipaikka on Monten puutarha, Funchalista köysiradalla sinne ja sieltä voi jatkaa Kasv
Ok, kiitos! Ap
Meidän perhe lähtee Teneriffalle. Tuttu paikka ja varma lämpö tuona aikana.
Eikös ne jossain etelässä ala jo nuijia turisteja. EN suosittele siis näitä kohteita.Oliko Espanjassa vai levinnyt jo muuallekin. Nauratti kun lööpeissä oli ettei missään muualla maailmassa ole tällaisia kylttejä, joissa pyydetään kääntymään yksityisalueelta kuin SUomenlinnassa oli. Ja samaan aikaan turistit saa pataansa kun ihmiset ovat kyllästyneet heihin.
Sastamalaan. Kyä mää ainakim mee ja oonste siä viiko!
Chania . Oon siellä sivunkujan sivukujalla oluella baarissa. Tuu moikkaamaan jos Kreikkaan lähdet .
Vierailija kirjoitti:
Chania . Oon siellä sivunkujan sivukujalla oluella baarissa. Tuu moikkaamaan jos Kreikkaan lähdet .
Onko vielä sataman lähellä El Mondo, Nota Bene, Scorpio? Noissa aina käytiin joskus 30v sitte... täytyykin ruveta tutkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Saastuttajat vauhdissa. Lennelkää vielä kun voitte.
Minä matkustan usein junalla. Tai (asunto)autolla. Aika pitkälle Euroopassa pääsee ilman lentämistäkin. VR 3kk interrail passi on suht edullinen
Los Angelesiin on lennot varattu lokakuulle.