Joku ostanut kärkkäiseltä 12 vaellustakkia väärään hintaan, ja valittaa nyt lehdessä
Kun ei saanut muuta hyvitystä kuin rahat takaisin.
Hohhoijaa.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Eniten minua tässä huolettaa se että tästä on tehty juttu lehteen. Miksi ihmeessä toimittaja on katsonut tarpeelliseksi tehdä jutun huijarista? Selkeästi tyttö sanoo että tiesi hinnan olevan virhe, mutta osti silti koska kuvitteli saavansa rahallista hyötyä. Huijausta yrittänyt neiti sai vielä jutun lehteen. Yrittää siis vielä julkisuudella kiristää lisää rahaa yritykseltä. Mutta tekikin itsestään hölmön ja tunnusti julkisesti huijaavansa yritystä. Tuskin on ainoa kerta.
Toimittelija haistoi taas yhden keinon horjuttaa suomalaisten uskoa yhteiskuntaan ja täällä toimiviin (suomalais)yrityksiin ja lietsoa samalla eripuraa suomalaisten välille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvitystä? Kuvitteliko silti saavansa hyvityksenä takit virheellisellä hinnalla vai mitä?
Tuo tietysti tehnyt tuosta vielä jonkun julkisen somepostauksen ja odottaa että haukkumalla asiakaspalvelua surkeaksi saa sitten sen hyvityksensä.
kyllähän tästä nyt olisi pitänyt vähintään 30e lahjakortti mielipahasta saada :D Juttuun varmaan vaikutti se että kauppa oli Kärkkäinen, sillä kun on "parempi" mediajulkisuusarvo eli moni varmaan lähtenyt lukemaan artikkelia "mä arvasin että ne huijaa asiakkaita".
Aivan varmasti tuolla Kristallakin ollut sama mielessä, kun lähestynyt Iltistä. Että Kärkkäinen on helppo kohde 🤣
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen hakee sympatiaa ja hyvitystä siitä että hyväksikäyttöyritys epäonnistui.
Jokainen poliitikko ja julkkis kautta historia esmes!
Minä olisin antanut tuolle hyvitykseksi porttikiellon kauppaan.
Ihme negaajia. Olette vaan kateellisia, kun ette itse hokanneet tarjousta.
Vierailija kirjoitti:
Haiskahtaa pitsiliina, rahtihame ja m*nnelavetti nyt.
Jaa, mun nenään haisee enemmän toimittajan wannabeinfluensserikaveri
Vierailija kirjoitti:
Tämä Krista edustaa kaikkea sitä mikä maailmassa on pielessä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/96061eb3-47f3-47e2-b24c-e74bb9dd3857
" Huonoa asiakaspalvelua. Olisin toivonut alennuskoodia tai muuta pientä hyvitystä, Krista tylyttää."
Olisin valmis maksamaan 500 euroa sille joka lyö Kristaa 500-grammaisella lohella naamaan vaikkapa 5 minuutin ajan.
Juurikin näin.
Että osaakin oksettaa ihminen jote ole koskaan irl edes tavannut.
Kuinka alas lehdet on vajonnut, kun tästäkin juttu piti kirjoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihme negaajia. Olette vaan kateellisia, kun ette itse hokanneet tarjousta.
Nauroin. Joo, tosi kateellisia!
Tämä oli hauska.
Olisin vaatinut maksamaan oikean hinnan takeista ilman palautus vaihtoehtoa...
Oppisi olemaan.
Aikamoinen apina pitää olla kyseessä kun kehtaa vielä valittaa siitä että vedätys ei onnistunut.
Selkeästi väärin hinnoiteltu tuote tai kirjoitusvirhe hintalapussa. Ihan oikein ettei saanut pitää takkeja.
Lain mukaan kirjoitusvirhe tai muu siihen rinnastettava hinnan merkintävirhe ei oikeuta saamaan tuotetta siihen hintaan. Ja se on ihan oikein.
Tai sitten nämä on jotain toimittelijoiden kavereita jotka auliisti on kertomassa milloin yrittäneensä k*settaa verkkokauppaa ja milloin ovat rantsussa kaataneet vettä äidin päähän ja päälle, jonka lapset on just nostettu laiturille elvytettäviksi mutta viranomaistoiminta oli aivan pskaa vaikka uppeluksissa olleet lapset sen takia ainakin sen verran virkosikin, ettei tarvinnut rantsuun monosen autoa soittaa..