Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minussa on vikana?

Vierailija
01.08.2024 |

En jaksa enää elämää. Minulla vaihtuu työpaikat vaikka saisin vakitöitä, opiskelen uusia aloja tai käyn kursseja. Sitten taas vaihdan työpaikkaa. En tiedä kuka olen tai mitä haluan.

Välillä haluan lisää lapsia ja olla koti äiti ja asua maalla, seuraavana hetkenä haluan lähteä yksin New Yorkiin ja olla jossain isossa firmassa sihteerinä tms.

Sitten haluan normaalia nykyistä elämää kunnes taas herään yksi aamu ja haluankin olla rakennuksilla töissä. Kohta haluan oman firman, kunnes haluan olla omavarainen erakko ja sitten taas haluan rikkaan elämän ja muuttaa ulkomaille ja käydä jazz klubeilla rikkaan seurueen kanssa, ajaa limusiinilla töihin, kunnes se haave jää ja haluan olla koiran kouluttaja, eikun hei voisin sittenkin olla eläinsuojan pitäjä...

Tää lista vaan jatkuis, olen kokeillut monia aloja, kaikista tykkään sen aikaa kun se villitys on menossa. Miehetkin vaihtuu kun välillä haluan rauhallisen hellän miehen ja välillä sen pitää olla omatietoinen jämäkkä jne. Yleensä näiden kausien välillä iskee tällainen masentava olo niinkuin nyt, tuntuu että turhaan minä mitään teen ja en ikinä voi saavuttaa mitään ja olen idiootti. Välillä vaihtuu lennosta mutta harvemmin.

Tarviin apua nyt, koska mulla alkaa taas uusi koulu  tässäkuussa ja sen alan villitys meni jo ohi. Entiedä uskallanko perua sitä vai mitä teen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla