Moni on käsittänyt kylpytakin käyttötarkoituksen väärin
Kylpytakkia ei käytetä saunassa käytäessä. Ihan nimensä mukaisesti kylpytakissa mennään kylpyammeeseen tai kylpylän uima-altaaseen.
Kommentit (429)
Joko on mainittu Teepaita,ei kyllä tullut hyvää juomaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä meillä sitten kutsutaan saunatakiksi joka laitetaan saunan jälkeen päälle?
Joko väärinkäytätte saunatakkia tai käytätte takista väärää nimitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maihinnousukenkiä eli maihareita käytetään vain noustessa ruotsinlaivalta maankamaralle tahi veneestä mökkirantaan.
Saako Tallinnaan....
Ruotsin ja Tallinnan laivoilta maihin yleensä laskeudutaan, joten ehkä pätee vaan soutuveneestä noustessa?
Totta. Mutta miksi laivoilla silti kuulutetaan, että "maihinnousu tapahtuu kannelta seitsemän". Olen aina laittanut tuossa vaiheessa maihinnousukengät jalkaan.
Jos kaikki on elämässä hyvin, niin silloin ei varmaan käyttää parkatakkia.
Entä pieruverkkarit? Nyt hyviä selityksiä...🤔🤭
Kalastajille ehdoton asu on verkkopaita. Käy myös useille pallopelien pelaajille.
Kengät Retut .mutta missä on Tahvot?
Hollannikkaita pidetään, kun matkustetaan Hollantiin.
Vinyylihousut LP-levyn kuuntelijalle!
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän kylpytakkia talvisin vaatteiden päällä, jotta tarkenee asunnossa.
Minä teen ihan oikeasti niin.
Vierailija kirjoitti:
Kellohametta saa käyttää kun kellottelee laiskana sohvalla.
Ei vaan silloin jos sinulla ei ole rannekelloa. Kellohameen kanssa ulos, niin varjo lankeaa ylävartalostasi juuri oikeaan ajankohtaan kellohameeseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maihinnousukenkiä eli maihareita käytetään vain noustessa ruotsinlaivalta maankamaralle tahi veneestä mökkirantaan.
Saako Tallinnaan....
Ruotsin ja Tallinnan laivoilta maihin yleensä laskeudutaan, joten ehkä pätee vaan soutuveneestä noustessa?
Totta. Mutta miksi laivoilla silti kuulutetaan, että "maihinnousu tapahtuu kannelta seitsemän". Olen aina laittanut tuossa vaiheessa maihinnousukengät jalkaan.
Ahhahhaa..! Mä en kestä näitä mielikuvia näistä! :D
Turkkia pidetään vain Turkissa.
Salihousut kuuluvat vain salissa pidettäviksi.
Saleja on toki monenlaisia...
Meillä se on aina ollut se, jonne paremmat vieraat ohjataan kyläillessä.
Ns. salin puolelle.
Ja liituraitapuku on sitten pyhitetty vain opettajien työasuksi. Lapset voivat sitten harjoitella siihen raitojen tekoa liidulla.
Vierailija kirjoitti:
Entä pieruverkkarit? Nyt hyviä selityksiä...🤔🤭
Verkkarit, joissa piereskellään urheillessa.
Tavallisissa verkkareissa ei saa piereskellä.
Jarrusukkaa tulee käyttää vain siinä jalassa jolla painetaan auton jarrua, ei missään nimessä kaasujalassa. Muuten ei lähde.
Seuraa saa lukea tietenkin vain seurassa ja Me naiset- lehteä vain naiset.
Mites Prisma?
Kun mainostavat, että "Pikkuisen enemmän perhemarket"?
Saako siellä siis käydä muut, kuin perheet...
Ja Aamulehti. On kyllä kurjaa, kun työvuorot osuu niin että ehtisin lukea sen vasta iltapäivällä, niin sitten täytyy aina odottaa seuraavaan aamuun.