Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***sekundääriset maanantaihin 5.2***

05.02.2007 |

Heipä hei,oltiin tiputtu jo alas niin laitoin uuden pinon meille. Täällä kaikki ennallaan ja nyt tuon keskenmenon jälkeen en taas ymmärrä mun kroppaa mietenkään.Olen yrittänyt pongata ovista ja nyt en löytänyt sitä olleskaan. Itseasiassa välillä mietin et olenkohan ihan oikeasti saanut sen keskenmenon kun olo on niin raskautunut vieläkin aina välillä.

Olen muuten samaa mieltä (anteeksi en muista näin äkkiä nimimerkkiäsi)siitä että minuakin loukkaa jos joku tulee sanomaan että eikö teille jo nämä kaksi riitä. Rupeaa suorastaan näkymään punaista.

Kyllä minulle ehkä tämä kolmas olisi jo se viimeinen kun ikäkin alkaa jo tulemaan vastaan ja yritykset tosiaan tuppaa venähtämään aina pitkiksi. Mutta sen yhden vielä haluan.

Nyt todellakin on ruvennut pelottamaan, että näinköhän se yksikään enään meille tulee ,kun aina vain kesken tulee vaikka olis mitä hormonia tukemassa raskautta.

Mutta ei auta kuin nostaa lippu korkeelle ja mennä eteenpäin.

Laittakaas muutkin kuulumisia taas.

Tari kp 15/25 yk 26 ja 3xkm takana

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat on sairastanu viikon verran, eikä oma olokaan oo kauheen hääppönen. Onneks meillä on kuiteski vaan tätä flunssaa eikä liikkeellä olevaa mahatautia.

Varasin tänään uuden ajan klinikalle, maaliskuun alkuun. Ehkä tämä taas tästä!

Vierailija
2/2 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan nukkumaan menossa... töissä pitäs olla jo seitsämältä, joten aikaisin on herättävä, kun pitää poitsu viedä tarhaan.

Olot on ihan hyvät, vaikka ajatukset pyörii paljon hoidoissa. Käytiin siis siellä naikkarilla ensikäynnillä viime viikolla ja päästään IVF:ään huhtikuussa. Mutta kun lääkäri tuntui puhuvan kaikesta kamalan negatiiviseen sävyyn ja piti hirmuisen luennon miehen polttamisesta niin jotenkin on toiveet taas tosi kadoksissa. Hoitoennuste on siis huono jos toinen polttaa... Just. Miehen siittiöt on testattu kaksi kertaa ja niiden pitäs olla loistavaa tavaraa, mutta kaipa lääkäri sitten tiesi mistä puhui...

Eli fiilikset on just semmoset et mitä sinne turhaan mennä, kun ei se onnistu kuitenkaan? Kai tässä samalla valmistautuu siihenkin, että tuo luomulapsonen jää meidän ainokaiseksi. Olenkin jo miettinyt vähän mielessäni, että mitä tässä sitten elämässä tapahtuisi kun hoidot on käyty. Mutta vaikka nyt sitä olo tuntuu niin seesteiseltä ja huonon tuloksen hyväksyneeltä niin arvatkaapa mikä se olo sitten kuitenkin on, kun meille oikeesti sanottas, että tässä se oli??!!!!

Joo, nyt menee taas tosi negatiiviseksi... parempi mennä nukkumaan, mies tuolla jo huutelee.=) Hyvää yötä ja kivaa viikonalkua kaikille sekundoille! minun negatiivisuudestani huolimatta!;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi