Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joita oma lapsuus alkanut ahdistaa?

Vierailija
05.02.2007 |

Tuntuu, että oman lapsen myötä, olen alkanut omaa lapsuuttani ajattelemman kriittisemmin. Ja välillä oikein ahdistaa tuo mun lapsuus. Tähän asti olen jotenkin ajatellut, että oma lapsuus oli " normaali" ja " ihan hyvä" . Nyt löytyy paljon asioita, joita en oman lapseni halua kokevan. Ja oma lapsuus tuntuu välillä " p....alta" .

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pohdin vuoden omaa lapsuuttani. Onneksi laitoin katseen eteenpäin ja keskityn nyt omaan perheeseeni.

Vierailija
2/4 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut huomata, että normaalina ja hauskoinakin pitämäni asiat ovat todellisuudessa olleetkin jotain ihan muuta; äidin ja isän suhteen huonon tilan peittelyä ja isän alkoholismin peittelyä. Äitinikin tämän on jo myöntänyt. Lista asioista joita en halua oman lapseni kokevan kasvaa päivä päivältä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mä sen jo lapsena ja nuorena tiedostin, ettei kotona ollut ihan hyvä olla. Siellä oli ahdistava ilmapiiri. Isäni on tosi kiva tyyppi, valitettavasti hän vaan oli paljon töissä. Äitini taas on tiukkapipoinen komentelija, ei yhtään hellä tai pehmeä tai ymmärtäväinen:(. Tuntuu, ettei ikinä tehnyt kanssani mitään, komenteli ja äksyili vaan.

Tuon lapsuuden unohdin kuitenkin kunnes sain omia lapsia ja KYLLÄ nykyään oma lapsuus ahdistaa! Mielestäni siinä oli paljon pielessä. ja uskon että äidillä oli jokin masennus (ehkä on vieläkin) joka vaikutti sitten minuunkin ja ilmapiiriin kotona...

Toivon että itse osaisin olla toisenlainen äiti vaikka valitettavasti joltain osin olen samanlainenkin.

Mutta kiva kuulla että löytyy muitakin pohtijoita!!!!

Vierailija
4/4 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun omat vanhemmat eivät enää ole niin jalustalla, etteikö heitä voisi kritisoida

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi