Vttu multa taisi mennå elåmäni mies ohitse.
Himmailin kun rauta oli kuumaa. Kohtaaminen oli niin yllättävä, että halusin vähän 'kesäkiinteytyä ja ruskettua" ennen mitään fyysistä, vaikka olis ollut niin luonteva tilaisuus.
Nyt en enää kehtaa ottaa yhteyttä ja mies, jonka piti hengailla tässä hoodeilla (on näkyny viimeiset puoli vuotta) onbkadonnut kuin tuhka tuuleen.
😭 Idiootti minä
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se häipynyt olisi vaikka fyysistä olisi ollutkin. Sitten vasta harmittelisitkin etkä voisi tietää, johtuiko siitä vai muusta. Nyt sentään tiedät, että johtui muusta.
No mistä sen nyt voi tietää. Enkä varmaan ois heti sänkyyn hypännytkåän. Olin vaan niin turvonnu kuin rantapallo, etten ois viittyny ees halata. Maha tissien edellä.
Tämmöstä voi elämä sitten olla
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se häipynyt olisi vaikka fyysistä olisi ollutkin. Sitten vasta harmittelisitkin etkä voisi tietää, johtuiko siitä vai muusta. Nyt sentään tiedät, että johtui muusta.
No mistä sen nyt voi tietää. Enkä varmaan ois heti sänkyyn hypännytkåän. Olin vaan niin turvonnu kuin rantapallo, etten ois viittyny ees halata. Maha tissien edellä.
Tämmöstä voi elämä sitten olla
Ap
Ei kannata ryypiskellä ja vetää herkkuja, kun mielialalääkityskin varmaan jo turvottaa oman osansa.