mistä löytäisin vauvalle pillifarkut?
Kommentit (29)
googlaa ruotsalaisia lastenvaateliikkeitä.
siellä kun ei myydä pelkkiä vaaleensinisiä, vaaleenpunasia tai muita ällötyksiä. Vauvatkin saa pukea siellä niinkuin vanhemmat haluaa... ja näyttää jopa persoonallisilta!
Täytyy kyllä yläosa olla väljempi. Ei näytä kovin hyvältä bodyssa kun tuo vatsa pömpöttää yli housunkauluksen. Kenkinä yleensä joko maiharit tai motskarikengät. Uggit enempi tyttöjen juttu ja todellakin passé. Poju siis 3,5kk.
Mä kaipaisin vinkkejä LANNEFARKUISTA, onko ideoita mistä kannattaisi lähteä metsästämään?
lannefarkut niin hyviltä! Vaippa pitää silloin kans olla lantiomallia, ei housuvaippa. No, onneks pääsee shoppaan tosiaan Stokikseen, ehkä Lontooseenkin pian, paremmat valikoimat!
Konttaamaan opetteleva lapsi ja laitetaan pillifarkut jalkaan!? Sekopäitä olette... trendikkäitä vaatteita saa olla, mutta ei lasten liikkumista estäviä. Säälin sellaisia lapsia. Muistan elävästi, kun eräs tuttavani puki lapsensa paksuihin merkkifarkkuihin ja lapsi seisoi jalat harallaan ja ei päässyt liikkumaan. Ja äiti ja isukki oli niin trenditietoisia...
Vierailija:
niin oli pakko tyytyä noihin " uggin" tapaisiin..kyllä musta ne on vauvalle ihan kivat.
ap
huomasin että ketjua oli nosteltu. sille joka epäili että mulla ei suuria murheita ole ollut kun lapsen vaatteisiin panostan niin tiedoksi vaan että onhan noita ollut, mm. lapsen keskosuus. mutta ei se estä mua miettimästä turhempiakin asioita..
ap
Mitähän pahaa pillifarkuissa vauvalla on?
Varmaan ap nyt tarkoitti jotain noiden naurettavien vastaajien nuoruudessa kultaisella 80-luvulla muodissa olleita joustamattomia hirvityksiä!
Eiköhän tarkoitus ollut etsiä jotkut trikoopillit "mukafarkut" tms.
Pitkästä aikaa täällä vierailen, mutta näköjään meno on yhä kuin eläintarhassa! :D
tähän onkin hyvä lopettaa palstailu tältä päivältä. Onnea etsintään!
hm:ssä oli alkaen koosta 86 ja ne on vielä liian isot, toki ostin jo valmiiks odottamaan mutta nyt ois 74cm haussa
ap
Mulla olis ollu yhdet farkut, jotka ainakin meidän vauvalle olis ollu oikein pillit, kun sen olis niihin survonu. Onneks joku osti ne!
ja haluan pukea vauvani muodikkaasti. pillifarkuthan on nyt in, nimenomaan. tosi ihanat semmoisen pitkän tunikan kanssa, passaa äidille ja tyttärelle.
ap
on kuule kaukana muodikkaasta! Ensin tulee mieleen että vauva raasu kun on tuollainen pissis äitinä :)
Saisit just samanlaiset ja halutessa persoonalliset farkut ja tunikat äidillä ja tyttärellä.
siis teitä Marimekkoon pukeutuvia av-mammoja. Mitä ihmeen pahaa siinä on jos haluaa pukea lapsensa muodikkaasti vaikka te ette sitä teekää?? Onko lapsi sitten " lapsemman" oloinen jossakin hyi ^%$^& rumissa dino/barbie-vaatteissaan? Itsekin etsin pillifarkkuja 1v pojalleni. Mammat, tiedätteks että jos joku on joskus ollut muodissa, se luultavasti tulee vielä eteenne. Eli PILLIFARKUT OVAT IN vaikka ovatkin jo olleet joskus aikoinaan. Herätkää pahvit. Näytätte naurettavilta Marimekon Unikko-vaatteissanne ja lapsenne samoin. Hyi saasta teitä.
t. trendikäs äiti,lapsi ja isä
saappaat on jo hommattu, mulla ruskeat mokkasaappaat ja vauvalle semmoset " uggit" , varmasti ihanan näköiset pillisten kanssa. eikö kukaan ole siis nähnhyt niitä missää?
ap
makeat naurut ennen kun lähden tästä iltapalaa laitteleen. Joko pillikset löytyi?