Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla just plussanneella ollut veriviiruja vessakäynnillä?..

05.02.2007 |

Eli olen nyt kp 29/28-30. Tein ensimmäisen raskaustestin torstaina (kp 25), joka näytti hailakkaa plussaa. Perjantaina sitten vessakäynnillä oli liman seassa veriviiru. Lauantai aamuna tein toisen raskaustestin (kp 27) & tuli selvä plussa. Nyt taas tänäaamuna jäi papruun aavistus verta (ei ruskehtavaa)..

Eli onko kellään muulla ollut näin & silti raskaus lähtenyt hyvin sujumaan?. Kun en nyt sitten tiedä mihin uskoa, testeihin vai että ne kuukautiset tulee sittenkin (pelottaa)... :/

Raskausoireita on minulla jo on, enkä usko kyllä että niitä kuvittelisin koska ovat suht selviä. Eli Hetkittäistä pahoinvointia, vatsan nippailua erilailla kuin kuukautisissa, suun kuivumista yöllä & paljon röyhtäilyä (en normaalisti röyhtäile juuri ikinä!).

Pakko olisi vaan odotella muutama päivä ennen uuden testin tekoa, vaikka tiukkaa tekee!. ;)

suklaapuffi kp 29/28-30 tai rv 4.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli siihen aikaan kun kuukautisten piti olla. Sen jälkeen loppui ja raskaus on jatkunut. Tosin viikkoja vasta vissiin 5+2. Edellisen raskauden aikana pientä vuotoa tuli myös " seuraavien kuukautisten" aikaan ts. silloin kun ilman raskautta niiden olisi pitänyt olla. Tuloksena terve tyttö, joka tuolla nukkuu päikkäreitä. Eli ei huolta!

Vierailija
2/5 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni kuitenkin tässä raskaudessa oli n rv 4-5 samanlaista... muutamia viiruja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskauteen voi liittyä aivan vaaratontakin veristä vuotoa. Mulla on tässä alkuraskauden aikana tullut useampaan kertaan vuotoa ihan kunnolla (vieläkin enemmän kuin kuukautisissa). Ja silti raskaus on jatkunut. Viikolla 10 kävin gynekologillakin, kun verta tuli niin paljon, että omalääkäri oli varma keskenmenosta. Gynekologi sanoi kuitenkin että viikolle 13 asti on suht normaalia, että tulee vähän vuotoa.

t.äiti rv:lla 12+1

Vierailija
4/5 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alkuviikoilla oleva vuoto johtuu juuri alkion kiinnittymisestä kohtuun.Se ilmeisesti tekee jotain reikiä kohdun seinämään ja siksi voi esiintyä vuotoa. Eli tosiaan ihan normaalia. Toisilla vuotoa tulee enemmän kuin toisilla.

Vierailija
5/5 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä täällä kuitenkin vähän pelonsekaisin tuntein odottelen...

Verta tai hailakkaa sellaista on nyt jäänyt joinakin päivinä edelleen papruun vessakäynneillä, kuten tänäänkin. Mutta ei ole onneksi siitä ainakaan voimistunut...

Tänään olisi se " viimeinen" normaali virallinen kuukautisten alkamispäivä, nimittäin kierto ei ole ollut vissiin ikinä 30 päivää pidempi (yleisimmin 28)..

Huomiseksi ostin jo apteekista raskaustestin, pakko vielä varmistaa.. Saa nähdä kuinka käy..

suklaapuffi kp 31/28-30 tai rv 4+?