YLE-Peltsi Peltolaa monta kertaa päivässä
Minä, Minä ,Minä, Minä...
Miksi YLE luulee., että tätä helkkarin narsistia ihmiset haluavat katsoa monta kertaa päivässä?
Kommentit (31)
Ihan tajutonta esittää Peltsiä koko kesä joka aamu. Milloin se loppuu? Vai alkaako se sitten alusta?
Peltsi ei koskaan naura ja harvoin hymyilee.
Vierailija kirjoitti:
Peltsi ei koskaan naura ja harvoin hymyilee.
Ylen jengi onkin apaattista.
Menisi nyt sinne tunturiin ja istuisi hiljaa vaan kivelle tai kannolle. Hyvä loppukesää, syksyä ja talvea Peltsille!
Peltsukka voisi tosiaan jättää ne saarnat pois. Vai tuleeko käsky taitaa tulla pomoilta?
Vierailija kirjoitti:
Parempi tuokin kuin jatkuvalla syötöllä tanskalaisia, norjalaisia ja ruotsalaisia luonto-ohjelmia. Ennemmin nuo rasittavat, kun niitä tulee jatkuvalla syötöllä.
Tätä olen ihmetellyt. Ovat mielestäni monet tosi kömpelöitä tekeleitä. Ylen tuntien ohjelmista lienee maksettu mitä on kehdattu pyytää. Suomessa olisi paljon sisällöntuottajia tällä saralla jotka kitkuttelevat YouTube kanavoillaan näkkäripalkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peltsi on cityvihreä. Siksi.
Ai tässäkin tyypissä on se woke-aspekti. Niinpä tietysti.
Persuaspektikin löysi ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Parempi tuokin kuin jatkuvalla syötöllä tanskalaisia, norjalaisia ja ruotsalaisia luonto-ohjelmia. Ennemmin nuo rasittavat, kun niitä tulee jatkuvalla syötöllä.
Kummastakaan en pidä, mutta olet ihan oikeassa siinä että yhä useammin kun kääntää ylen kanavalle, niin sieltä tulee kanavasta riippumatta jotain pohjoismaista shittiä tai jotain ulkomaista reality kisaa tai jotain hemmetin aupaireja siellätäällä. Poistaisivat suosiolla yhden kanavista tai antaisivat sieltä kuulua vaikka radio suomi kanavaa taustakuvalla. Ei mene näköjään jakeluun ylessä että mitä tulisi karsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko totta, että Peltsi sai kenkää Jyrki -ohjelmasta koska oli enimmäkseen kännissä siihen aikaan?
Kerropa poika kerro.
Onko se siinäkin ohjelmassa muka ollut?
Ehkä isän juopuneessa siimahännässä. Geeniperimässä.
Vierailija kirjoitti:
PELSI EI VOI SEIKKAILLA TYTTÄRENSÄ KANSSA KUN SIITÄ EI SAA VAMMAISPISTEITÄ
tämä
Oi 😍 Mikko on ihana.