Mikä juttu se on, kun teinixit laittaa selfieposeerauksissaan kätensä vaakasuoraan leuan alle?
Kommentit (27)
Aasialaiset aikuisetkin tekevät tätä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Teinixit ?
Niin, juuri sinä.
Kyllä sitä tekee ihan keski-ikäiset suominaisetkin. Huvittavaa.
Teinixit ottavat kuvia irc-galleriaan. Ap joku 35v :D
Aikuisella voisi kuvitella sen häivyttävän leukaa, tai ainakin sen mielikuvan se tuo. Teinillä ei pitäisi siihen olla tarvetta.
Jep ja mutristetaan suu ja nostetaan etu- ja keskisormi pystyyn ja klik!
Vierailija kirjoitti:
No ainakin 45, tuota teinix-sanaa käytettiin kun minä olin 5 :D
Selvä se. Ei kai somea edes olisi, jos ihmisillä olisi taju.
Nää on näitä samoja vaihtuvia typeriä ja typerän näkösiä juttuja, mitä varmaan kannata edes yrittää ymmärtää. Joskus oli töröhuulet, lankutus ja edelleen oleva mutta onneksi vähenemässä ole typerä asento missä toinen jalka suorassa ja toinen jalka vammasesti koukussa jonka kengän kärki koskee vaan maata/lattiaa.
Vierailija kirjoitti:
*Otti
Olen miettinyt samaa! Aikuiset naisetkin noin tekee. Todella typerän näköistä. Kaksoisleuan piilotus siitä itselleni ekana tulee mieleen, mikä taas johtuu läskifobisesta kulttuuristamme. Enpä muuten ollut kuullut teinix-termin käyttöä sitten 2005!Olen miettinyt myös, miksi otetaan kuva silleen, että takki on harteilla, eikä käsiä ole pujotettu hihoihin? Tosi typerän näköistä sekin. -N36
Vierailija kirjoitti:
Teinixit ?
Veetit ei muista.
Tunnen vain yhden ihmisen joka käyttää sanaa teinix. Oletke se sinä, R?
Teeskentelevää erseilyä tai kaksoisleukaongelma. Tai molemmat.
Ei se varmasti ole sen kummempaa kuin että kun otetaan paljon kuvia ja poseerataan, pitää olla joku poseeraus. Joku näkee, että joku toinen on poseerannut noin, ja siitä se sitten lähtee ja leviää "kaikille".