Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottaako pieruseksi?

Vierailija
31.07.2024 |

Eli seksikumppanin naamalle piereskely?

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni foorumeilla ja viestittelyssä muiden pierufetisistien kanssa on, että ihmiset jakautuvat karkeasti kahteen ryhmään: hajuun ja ääneen. Voit ajatella sitä rinta- ja peppumiehen vastakohtana. Ihmiset toki mieltyvät myös muihin asioihin, mutta useimmilla on vankka mieltymys. Mitä fyysisiin ominaisuuksiin tulee, itse nautin eniten äänestä, erityisesti syvistä, jyrisevistä, kuplivista äänistä sellaisista, jotka ovat mahdollisimman kaukana naisellisuudesta. Enemmän kuin itse pieru, minulle kuitenkin merkitsee asenne, käytös, asento kaikki ne piirteet, jotka ovat sivuasioita itse pääasiaan, eli pieruun.

Vierailija
42/86 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Paska ja kusi kiihottaa.

Paljon mikään ei enää saakaan viisaria värähtämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi kuin ihmetellä näitä ennakkoluuloisia tiukkapipoja. Ymmärtäisin, jos joku olisi kokeillut ja todennut, että ei ole mun juttu. Mutta että suhtautuu noin jyrkästi kokeilematta! Eikö teillä ole yhtään uteliaisuutta? No, onneksi oma tyttöystävä on avoimempi uusille kokemuksille ja antaa nuolla myös peppua.

Niin kauan kuin koen naisen piereskelyn kiihottavaksi, kaikki muu on vain lisäominaisuuksia. Pierut kasvoille, piereminen kun penikseni on sisällä heidän takapuolessaan tai vain persposken nostaminen istuenpierren - itse teko on tärkein ja kaikki muu siihen liittyvä riippuu mielialasta ja henkilökohtaisista mieltymyksistä.

Vierailija
44/86 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Paska ja kusi kiihottaa.

👍

Vierailija
45/86 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierun ääni, tuoksut, nöyryytyksen ja kontrollin elementit, kun nainen lopulta merkkaa sinut hajulla kaikki se. 🥵

Vierailija
46/86 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välittäisi, vaikka tyttöystäväni pieraisisi, kun annan hänelle suuseksiä, koska haluan, että nainen, jonka kanssa olen sellaisessa tilanteessa, olisi vain oma itsensä ja rentoutunut. Olen täällä tyydyttääkseni sinua... Ole vain luonnollinen ja rentoudu... Lisäksi pidän naisista, jotka nauttivat miehen alistamisesta ja rakastavat dominoida, joten tämä sopisi minulle täydellisesti!

Vierailija
47/86 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Paska ja kusi kiihottaa.

Heräsin muuten toissapäivänä  siihen, kun vaimoni tuli piereskelemään kulliini ja työsi sen sitten pyllynreikäänsä nauraen

Vierailija
48/86 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ootkeko tekin usein niin kosteita kiihottuneina, että teiltä tulee märkiä lötiseviä pieruja? 💕

Ja kyllä se meidän parisuhteessa oon minä joka ehdottelee erikoisempia juttuja ja miehen ehdoilla mennään, mitä hän niistä haluaa kokeilla. N34

Vierailija
49/86 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miten tämä on käytännössä mahdollista? En minä osaa pierrä käskystä. Pieraisen tyyliin 3 kertaa päivässä, pitääkö se mies huutaa paikalle silloin, kun tuntuu että kohta saattaa olla kaasua? Pakottamalla en saisi varmaan aikaan kuin pökäleen. Ihan siis mielenkiinnosta, miten tämän on tarkoitus onnistua? Vai pumpataanko sitä ilmaa jollain pyörän pumpulla sinne tätä varten? Voisin harkita jos joku mies tätä joskus toivoisi, mutta en ymmärrä toteutusta.

Vierailija
50/86 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni muu jätkä on ihan hulluna naisten pierevään peppureikään? Mulla on jokin ihmeellinen fetissi, aina kun tiedän naisen pieraisevan niin tulen ihan hulluksi kiimasta. En tiedä mitään kiihottavampaa!

Vierailija
51/86 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieruseksi on luonnollinen jatke pillunnuolemisen ja anusnuolennan jalkeen.

Näinhän se on

Vierailija
52/86 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomiehen vala:

1.vain vedelläpestyn ja kerran kustun pillun nuoleminen

2.paskan jälkeen paperilla pyyhityn anuksen nuoleminen

3.pierun haistaminen suoraan anuksesta

4.pilluun nainti ja sitten rektumiin nainti

Kaikki nämä kun on yhteen syssyyn tehty, on vala vannottu.

Vierailija
53/86 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kova pieremään ja todella kovaäänisesti useimmiten. Ne on sellaisia räjähdyksiä lähes aina. Onneksi mies ei suutu niistä, vaan joko nauraa tai "kauhistelee". Koskaan ei ole sanonut kiihottuvansa niistä, sinänsä harmi, kun menee tämäkin ominaisuuteni vähän kuin hukkaan. Seksin aikana pidätän tietysti paukkua, koska en halua pilata tunnelmaa.

Vierailija
54/86 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja paljon

Se on jotenkin kiellettyä

Vierailija
55/86 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pyytäisi. Totta kai suostuisin, mutta vähän epäilen syntyisikö tuosta mitään ihmeempää tuntemusta penikseen kuitenkaan. Varmaan pitäisi sytyttää kynttilä hajun hälventämiseksi vai onko se hajustus osa nautintoa?

En nyt oikein ymmärrä mikä tässä niin kamalaa on joidenkin mielestä. No, toisaalta täällä on aina se porukka, joka hyihyttelee anaaliseksillekin, joka itselleni on ihan parasta molemmin puolin ja varsinkin miehelle duunattuna.

Miksi et uskalla kysyä tuota vaimolta? Ei ole edes tuore suhde jos naimisissa olette. Meidän suhteessa on kysytty alusta asti vaikka ja mitä, jolloin seksielämästä tuli alusta asti meidän yksi parhaita harrastuksia ja piiiitkän avioliiton onnellisuustekijöitä.

Jos mieheni pyytäisi tuollaista, alkaisin varmaan nauraa, mutta en pahalla ja sitten vain toteuttamaan. Ehkä vaatisi jokusen aspartaamienergiajuomatölkin tyhjentämistä, sehän aiheuttaa ilmavaivoja.

Oikea asenne

Vierailija
56/86 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,esarin lepatus saa kuumaksi

Vierailija
57/86 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti: kyllä

Vierailija
58/86 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin yöllä parvekkeella tupakalla ja töräytin samalla pari raikuvaa pierua. Toivottavasti ei naapurit heränneet.

N61

Vierailija
59/86 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä suostuisi, ihan hullulta kuulostaa :D

Kerran seksin jälkeen istuin miehen vatdan päällä ja kun kumarruin suutelemaan niin pieraisin vahingossa. 🤭 Se hiljainen hetki.. Itseäni nolotti niiin pajon mutta ei mieskään mitään sanonut.

Minä en pieraissut.

Se oli perseeni. En voi vastata siitä. N34

Vierailija
60/86 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruseksi on myös esteettisesti kaunista. Siitä saisi hienoja maalauksia,kuvia ja videoita. Kertakaikkiaan taiteellista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme