Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mulle menee pizzerian pizzan syömisen jälkeen vatsa sekaisin?

Vierailija
31.07.2024 |

Pari tuntia niin vatsaa vääntää ja sitten vessaan. Pizza oli hyvää ja paikka laadukas vaikka olikin ns. turkkilainen. Porukasta muut eivät saaneet vatsavaivaa vaikka syötiin samaa pizzaa joten mihinkään pilaantuneeseen ruoka-aineeseen en usko. Tää on joku mun vatsan ominaisuus, mutta mikä?

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen kypsytetty juusto on laktoositon mutta mozzarella ei ellei erikseen sanota. 

Karvakäsillä ei todellakaan mitään mozzarelloja ole. Halvinta juuston kaltaista valmistetta mitä tukku myy.

Harvinaisen oppimiskyvytön yksilö täällä jankuttamassa luulojaan.

ryhiksellä valuu spermaa silmästä

Vierailija
62/85 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen kypsytetty juusto on laktoositon mutta mozzarella ei ellei erikseen sanota. 

Karvakäsillä ei todellakaan mitään mozzarelloja ole. Halvinta juuston kaltaista valmistetta mitä tukku myy.

Niinkö? Ja silti näet kirjoittaa tänne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turkkilaisspermaa. Tukun halvinta.

Vierailija
64/85 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen turkkikarvapizzat eivät todellakaan edusta mitään terveellistä mättöä. Niihin käytetään halvinta bulkkieinespaskaa ihan kaikkiin ainseosiin ja saattaa bonarina olla toki vielä ne special jugurtit takahuonessa siihen päälle roiskittu. En söisi.

Vierailija
65/85 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuston maitoproteiini voi aiheuttaa allergiaa. Pyydä ilman juustoa tai vegejuusto la. 

Vierailija
66/85 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen turkkikarvapizzat eivät todellakaan edusta mitään terveellistä mättöä. Niihin käytetään halvinta bulkkieinespaskaa ihan kaikkiin ainseosiin ja saattaa bonarina olla toki vielä ne special jugurtit takahuonessa siihen päälle roiskittu. En söisi.

ryhikselle maistuu spekial jukurt. Tukun halvin ryhis

Vierailija
67/85 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova sulla on luotto "turkkilaisten" mieskuntoon, kun muka kaikkiin pizzoihin riittää mällit päälle. (Kaikki pizzerianpitäjät ovat tietenkin turkkilaisia ihan kotimaasta riippumatta.)

Mutta eipä öyhöttelyllä ja järjellä ole mitään tekemistä keskenään noin muutenkaan.

Vierailija
68/85 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhistä ei ole järjellä ainakaan pilattu.

Vierailija
69/85 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syöt jotain tollasta kuonaa?

Vierailija
70/85 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi syöt jotain tollasta kuonaa?

Ryhis tykkää kuonasta, tuntuu vähemmän transvestiitilta.

Vierailija
71/85 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä syö sitä helvetin pitsaa jos tiedät ettei sovi sulle. Kuinka tyhmiä ihmiset taas on!

Vierailija
72/85 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhistä ei ole järjellä ainakaan pilattu.

Jännä tuo sun tapa puhua itsestäsi kolmannessa persoonassa.

Vierailija
73/85 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki pizzapaikat paikat Kotipizza ole turkkilaisia. Yhä edelleen on kotimaisin voimin pyöritettyjä paikkoja, jotka ei ole kotipizzoja ja toisaalta osaa kotipizzoista pyörittää ei-kotimaiset yrittäjät. Meillä lähin on Kosovolaisten omistama. Heillä kuka tahansa näkee keittiöön ja paikka on siisti. Sieltä ei kyllä ihan kaupungin halvimpia saa, mutta edullisempia kuin kotipizza, koko ei ole mitenkään jättimäisen suuri ja tykkään siksi itse kun sen jaksaa syödä. 

Vierailija
74/85 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhiksen mieli järkkyi kun karvaranteet ei laitakaan aitoitalialaista mozzarellaa vaan tukun halvinta kuraa

Vierailija
75/85 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään olen nyt tehnyt itse pizzat alusta alkaen ja kerran kävin pizzeriassa pitkästä aikaa ja huomasi, miten huonolaatuista rasvalöllöä ovat, kun on joskus ennen suunnilleen jumaloinut kebabpizzerioiden pizzoja. Poikkeuksia tietysti varmaan on, mutta itse saa tehtyä laadukkaampaa halvemmalla.

Vierailija
76/85 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskitko siis housuusi vai ennätit juuri ja juuri pöntölle. Kuvaile toimitusta.

Vierailija
77/85 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään olen nyt tehnyt itse pizzat alusta alkaen ja kerran kävin pizzeriassa pitkästä aikaa ja huomasi, miten huonolaatuista rasvalöllöä ovat, kun on joskus ennen suunnilleen jumaloinut kebabpizzerioiden pizzoja. Poikkeuksia tietysti varmaan on, mutta itse saa tehtyä laadukkaampaa halvemmalla.

Valmistusaineet: kinkun kaltainen valmiste, juuston kaltainen valmiste, halvin tomaattikastike, 4 mikrokokoista katkarapua, ruokalusikallinen pöydällä seisonutta halpistonnikalahiutaletta. Ole hyvä karvakäsipizzan resepti.

Vierailija
78/85 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmistusaineet: kinkun kaltainen valmiste, juuston kaltainen valmiste, halvin tomaattikastike, 4 mikrokokoista katkarapua, ruokalusikallinen pöydällä seisonutta halpistonnikalahiutaletta. Ole hyvä karvakäsipizzan resepti.

Ainoastaan Pizzataxi tuntui joskus olleen laadukas ja oli paljon täytettä. Harmi vain kun lopetettiin.

Vierailija
79/85 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan Pizzataxi tuntui joskus olleen laadukas ja oli paljon täytettä. Harmi vain kun lopetettiin.

Oliko tässä sellainen Fake taxi -tyyppinen konsepti 🤔

Vierailija
80/85 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaranteet tunnetusti ruiskivat siemen nestettä nahkapatukasta tyttleitten "piirakoihin" että heikompia heikottaa....

Ahmedin pizza

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi