Miksi mulle menee pizzerian pizzan syömisen jälkeen vatsa sekaisin?
Pari tuntia niin vatsaa vääntää ja sitten vessaan. Pizza oli hyvää ja paikka laadukas vaikka olikin ns. turkkilainen. Porukasta muut eivät saaneet vatsavaivaa vaikka syötiin samaa pizzaa joten mihinkään pilaantuneeseen ruoka-aineeseen en usko. Tää on joku mun vatsan ominaisuus, mutta mikä?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku karvaranteiden panopuu tietää näköjään kaikenlaista.
Bingo. Ryhävalas joka ei suomipojille kelpaa. Vahvasti mt-ongelmainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun esittelit itsesi. Bingo on sulle varmaan oikein sopiva harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet jäänyt sitten vielä jonnekin 7 vuotiaan tasolle muutenkin. Voi karvaranneparkoja. Vaasassa varmaan lystiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla itselläni on terveellinen ruokavalio. En juurikaan syö rasvaisia ja nopeista hiilareista kyhättyjä ruokia. Sen kerran kun sitten menen ja syön, niin tuo efekti tulee aina. Vatsa ei ole tottunut paskaruokaan. Monella aktiivisesti treenaavalla ja terveellisesti syövällä on kuuleman mukaan ihan sama vaiva. Jos kuulut tähän porukkaan, niin otat sen ikään kuin "osana harrastusta". Niin se vain on. Elimistö ei ole tottunut saamaan kuraa sisäänsä.
Höpö höpö.
Mulla tekee samaa, molemmin päin.
Jos syön pitkään terveellisesti ja kerran roskaruokaa niin vatsa sekaisin hetken.
Jos taas syön pitkään vähän niin ja näin ja sitten kerta terveellisesti niin vatsa taas sekaisin hetken.
Summa summarum: syynä on MUUTOS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet jäänyt sitten vielä jonnekin 7 vuotiaan tasolle muutenkin. Voi karvaranneparkoja. Vaasassa varmaan lystiä.
7-vuotias kirjoitetaan yhdysviivalla. Se opetetaan sitten, kun menet alakouluun.
Vaasassa en ole käynyt sitten 80-luvun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7-vuotias kirjoitetaan yhdysviivalla. Se opetetaan sitten, kun menet alakouluun.
Jos tietäisit mitään niin tietäisit mitä vaasassa on, mutta kun ainoastaan luulet tietäväsi. Voi lapsiraukkaa, hullukin vielä. Onko tullut turpaan usein? Veikkaan että on lätissyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisit mitään niin tietäisit mitä vaasassa on, mutta kun ainoastaan luulet tietäväsi. Voi lapsiraukkaa, hullukin vielä. Onko tullut turpaan usein? Veikkaan että on lätissyt.
Ei Vaasa ole mulle mikään niin keskeinen metropoli, että siitä tarvitsisi tietää yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisit mitään niin tietäisit mitä vaasassa on, mutta kun ainoastaan luulet tiet
Ei tietenkään ryhis
Vierailija kirjoitti:
rasvaripuli
🎉🏆Ja Vuoden Ällöttävin Sana - palkinto menee kommentille numero yksi! Onnea ykkönen!
Missä asut? Laita osoite jos satut lähistöllä, en osaa näin etänä arvioida.
Normaalikokoisessa pitsassa on kaloreita 1000 -1500 (kasvis-salami). Kyllä sellainen on aika reilu välipala. Ei paljon muuta tarvise syödä. Eikö voi vaikka syödä vain puolet?
Itsellä menee joskus noissa paikoissa maha sekaisin jos juon kokista automaatista. Ilmeisesti laittavat välillä sokeritonta limsaa normi paikalle. Itsellä menee maha sekaisin noista keinomakeutusaineista.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä menee joskus noissa paikoissa maha sekaisin jos juon kokista automaatista. Ilmeisesti laittavat välillä sokeritonta limsaa normi paikalle. Itsellä menee maha sekaisin noista keinomakeutusaineista.
Kannattaa kysyä minä vuonna jääpalakone on pesty
Voi olla joku ongelma raaka-aineiden hygienian kanssa.
Sun vatsa voi olla herkempi huonolaatuiselle ruualle. Esim. Lihakeitto, jota ei ole säilytetty asianmukaisesti, kuumennetaan hyvin (monta minuuttia keittäen). Minä ja 2 muuta syödään sitä. Lopputulos: mulla menee vatsa sekaisin, 2 muulla ei.
Samaa keittoa voin syödä lämmitettynä uudelleen ilman vatsaongelmia, kun se on valmistamisen jälkeen siirretty kylmään riittävän ajoissa.
Tavallinen kypsytetty juusto on laktoositon mutta mozzarella ei ellei erikseen sanota.
Mulla menee toisinaan mcdonaldsin aterian jälkeen vatsa ruikulille ja sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen kypsytetty juusto on laktoositon mutta mozzarella ei ellei erikseen sanota.
Karvakäsillä ei todellakaan mitään mozzarelloja ole. Halvinta juuston kaltaista valmistetta mitä tukku myy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvakäsillä ei todellakaan mitään mozzarelloja ole. Halvinta juuston kaltaista valmistetta mitä tukku myy.
Harvinaisen oppimiskyvytön yksilö täällä jankuttamassa luulojaan.
Jos larppaa ulkomaalaista, kannattaa ensin perehtyä siihen, minkälaisia kielioppi- ja äännevirheitä he oikeasti tekevät.