tavallinen isorintainen vai kaunis ja normaalirintainen?
Eli kumman ottaisit? Tavallisen näköinen nainen, jolla paljon virheitä kropassa, mutta huomattavan isot rinnat.
Vai kaunotar, jolla hyvä kropan malli mutta rinnat ovat normaalikokoiset, ei pienet ei isot?
Perustelusi?
Ja kerro itsestäsi samalla nämä
-Oletko komea vai tavallinen
-Oletko köyhä vai varakas
Kommentit (22)
Kokonaisuus ratkaisee. Vaikka tissimies olenkin, ei ne yksinään ratkaise mitään, jo luonne pelkästään merkitsee enemmän.
Vielä merkittävämpää on se ettei aina järjellä ole himon tai ihastumisen kanssa mitään tekemistä, joskus nuorempana jäin tuijottamaan antoisaa kaula-aukkoa isotissiseltä naiselta enkä älynnyt hetkeen mistään mitään ennenkuin kaveri alkoi minulle siitä ilkkumaan.
Kaunotar, puhun kasvoille, katson kasvoja. Haluan nähdä hymyn ja kauniit silmät. Hoikka vartalo kiihottaa. Minulle ei kuitenkaan nuo kelpaa vaan kauneus herättää ensin kiinnostuksen ja luonne vasta sen ihastuksen. Luonteen oltava kiltti ja tomera, toimelias. osaa nauraa itselleen, omaa harrastuksia, mieluiten jotakin samoja mielenkiinnon kohteita.
Ehkä tiedän oman arvoni ja siksi odotan kumppanilta myös tasoa.
Tienaan keskivertoa paremmin, en ole kuitenkaan miljonääri tai varakas. Omaisuus on kiinteistössä. Olen lähempänä komeaa kuin tavallista. Hyväluonteinen, älykäs, hauska, liikunnallinen ja terveelliset elämän tavat omaava mies.
En ole "jännämies", joka aiheuttaa "vipoja" ja olen ehkä toisten silmissä tylsä. Tykkään matkustella ja tehdä asioita, mikä tekee elämästä jännää. En kaipaa riitoja vaan yhdessä tekemistä. Siksi ihmisten kannattaisi panostaa sen luonteen tutkiskeluunkin, eikä vain hakea puolisoa, joka aiheuttaa "vipoja". Ne yleensä kertoo enemmän jostain traumasta kuin terveestä parisuhteesta.
Kaunis ja sopusuhtaisen pienet rinnat. Perse täydellisen muodokas, ei kuitenkaan nykytrendin mukainen pallo.
Vaimoksi onkin em kaltainen tyylikkyys valikoitunut.
Olen hyvin toimeentuleva, varallisuus karttuu hyvää vauhtia.
Karismaattinen, itsevarma mutta ei pöyhkeä.
Ai että järkimiehet ottaa kauniin ja fyysiset isorintaisen?? Kyllä miehillä järki on seonnut useammankin kaunottaren toimesta. XD
Hei, ottaisin tietenkin sen mahtimeijerineitosen, mutta saisi olla vähintään k-kuppikoon rinnat tai isommatkin. Mutta jos muuten kivalla neidolla olisi navassa asti viehkeästi lepäävä megapovi, niin olisin sulaa vahaa sellaisen feminiinisen jumalattaren edessä! Ai niin, olen tavallinen köyhä luokanopettaja.
Kauniin ja normaalirintainen, sillä tissejä voi rahalla isontaa, kun taas rumasta ei oikein kaunista saa millään.
Se kaunis olisi feminiinisempi kun tämä isorintainen (luonteelta ja ulkonäöltä)
Miksi normaaleja rintoja tarvisi isontaa? Jos ei haluaisi isompia.
Ei rinnat mitään ratkaise! Naisellani on sellaiset kun on. Enemmän se näyttää naisille olevan asia. Olen jutellut ja rakastunut vuosien mittaan naiseen, enkä ole kertaakaan edes miettinyt hänen rintojensa suuruutta.
Isorintaista ei koskaan vaikka jollakin lailla olisi kauniskin. Moni nainen on pilannut ulkonäkönsä rintoja suurentamalla.
Vierailija kirjoitti:
Isorintaista ei koskaan vaikka jollakin lailla olisi kauniskin. Moni nainen on pilannut ulkonäkönsä rintoja suurentamalla.
Samaa mieltä! Ja huulitäytteet kun vetää överiksi, niin aina tulee mieleen Milla Magia!
Jos ja kun valinta vaihtoehdot on pelkästään nuo, niin automaattisesti kauniimpi, eli toivottavasti kiinteärintainen, lisäksi kaunista vartaloa on ilo päästä hyväileen, jos pääsee.
Tosin oletettavasti ko valinta on vähintään vittumainen, eli järkevämpi olis se toinen.. tosin vartalon virheet tarkoittaa kaiketi kysymyksen asettelussa kohtuutonta ylipainoa, eli jätän valinnan väliin.
Kukaan ei oo vieläkään haukkunut mistään ominaisuudesta, enkä tunnusta olevani köyhä.
Kaunis normirintainen ehdottomasti
Sellaista jakoa ei ole olemassa kuin kaunis vs. tavallinen. Englanninkielisessä tiedekirjallisuudessa käytetään ilmaisua "homely" joka on hienostunut versio epäviehättävästä.
Minulle kelpaa ainoastaan nuori hoikka neitokainen jolla on pikkuiset tisut hänen ei tarvitse olla huippukaunotar.
Tisujen luonnollinen koko on pieni. Jos ne ovat sitä suuremmat niin niihin on kertynyt läskiä hormonaalisen ehkäisyn aiheuttamana, tai kyseessä on erittäin lihava nainen.
Pikkuiset tisut ovat aina (kaikissa asennoissa ja liikkuessa) niiden omilla paikoillaan, ne ovat ihanan kiinteät, ne ovat herkät kosketukselle (erogeeniset hermopäätteet ovat tiheästi pienellä alueella) eikä rintaliivejä tarvita.
Tämä sama 13-vuotiaan tasolle taantunut incel sitten jaksaa jankuttaa päivästä toiseen miten naisen haluttavuus riippuu jostain tissien koosta.
Jos sinulla olisi ollut edes yksi oikea parisuhde niin tietäisit että hinkkien koolla tai edes naamalla ei ole mitään merkitystä jos kemiat ja himot kohtaavat.
Vierailija kirjoitti:
miten naisen haluttavuus riippuu jostain tissien koosta.
Minulla naisen seksuaalinen vetovoima riippuu osaltaan rintojen koosta, sillä tavalla että koen inhoa kun näen isorintaisen naisen, ja kun näen naisen jolla on luonnollisen kokoiset rinnat, eli normaalin kokoiset rinnat, (kieroutuneella puhekielellä: "pienet rinnat") ei koe inhoa vaan koen sellaiset rinnat ihaniksi.
Kaunis. Tyykkään pienistä tai keskikokoista rinnoista joten valinta on helppo.
Olen luullakseni keskiverto tulojen ja ulkonäön suhteen.