Hyvän mielen huuhaaketju! Mitä huuhaata harjoitat ja millaista hyötyä koet saavasi?
Avoin ketju kaikelle huuhaalle, esimerkiksi tarot, reiki, enkelienergiat, meditaatio yms. Kaikki sallittu!
Kommentit (23)
Luen tarotteja ja oraakkelikortteja. Ne on itse asiassa mulle aika hyödyllisiä, koska mulla on vaikeuksia arjessa saada yhteyttä mun omiin tunteisiin ja intuitioon. Korttien symbolismi auttaa siinä.
Harrastan myös meditaatiota Nirodha-nimisessä ryhmässä, theraveda-buddhalaisuuteen perustuvalla menetelmällä. Nirodha on kuitenkin yhteisö, jonne saa liittyä riippumatta uskonnosta ja elämänkatsomuksesta, itse olen lähinnä agnostikko. Olen saanut niin paljon apua ADHD:heni meditaatiosta, etten tarvitse enää lääkkeitä ollenkaan.
Uhraan pieneläimiä Saatanalle kellarissani. Katkon niiltä kaulat ja veret kerään kokispulloon. Verestä leivon pikkuleipiä.
Teen kuutaikoja. Ne rauhoittavat mieltä ja antavat itsevarmuutta kohdata tulevaisuus. Edellinen toimi niin kuin halusinkin, en aio spekuloida olisiko kyseessä ollut yliluonnolliset voimat vai ihan vaan itsesuggestio.
Vähemmän hörhösti joogaan ja meditoin, en usko mystisiin energiaratoihin vaan ihan vain hermoston toimintaan.
Hörhöily on mielestäni ihan ok, jos käy silti lääkärissä, edistää elämäänsä muutenkin eikä pölli hörhöopeillaan muiden rahoja tai hyvinvointia.