Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvän mielen huuhaaketju! Mitä huuhaata harjoitat ja millaista hyötyä koet saavasi?

Vierailija
31.07.2024 |

Avoin ketju kaikelle huuhaalle, esimerkiksi tarot, reiki, enkelienergiat, meditaatio yms. Kaikki sallittu!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama olisi harrastaa jotain Zinzino pyramidihuijausta.

Vierailija
2/23 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö scientologia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meditoin, koska se antaa mielenrauhaa. En tosin laskisi sitä huuhaaksi samalla tavalla kuin enkelienergia tms. hörhö hössötykset.

Vierailija
4/23 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustan riimuista. Tulokset on aina niin ympäripyöreitä etten osaa sanoa mitä ne yrittää kertoa minulle.

Vierailija
5/23 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo on huijausta kaikki!

Etkö ymmärrä lukemaasi!

Mitä HUUHAA harrastat!

Vierailija
6/23 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luen" tarot kortteja ja semmosta väriennustusta. Se on hauskaa.

Kerrot mitä väriä inhoat, mistä tykkäät jne..

Vierailija
7/23 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahin huuhaa, mihin olen osallistunut, on äänestäminen. tiedän kyllä, että kaikki ehdokkaat ovat itsekkäitä valehtelijoita ja on aivan sama ketä niistä ahneista valehtelijoista äänestää

Vierailija
8/23 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö scientologia?

Mikäpäs siinä! Kerro toki, mitä hyötyä koet saavasi siitä?

Ap

Vierailija
9/23 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin huuhaa on Aihe Vapaa palsta

Vierailija
10/23 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennustan riimuista. Tulokset on aina niin ympäripyöreitä etten osaa sanoa mitä ne yrittää kertoa minulle.

Riimuista? Onko sinulla montakin hevosta?

Vierailija
11/23 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö scientologia?

Mikäpäs siinä! Kerro toki, mitä hyötyä koet saavasi siitä?

Ap

No menettää rahat, läheiset, mielenterveyden kuten huuhaassa yleensäkin.

Vierailija
12/23 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutio, tunnen näin olevani uskovien yläpuolella ja älykkäämpi vaikka todellisuudessa tiedän itse olevani se höynäytettävä hölmö😅

Vierailija
13/23 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse harrasta huuhaata, vaan olen juuri sellainen tylsä skeptikko. Sen sijaan rakas siskoni hurahtaa milloin mihinkäkin ja minä saan toimia hänen koekaanini milloin tarot-tulkinnoissa, milloin energiahoidoissa jne.

Näistä on minulle valtavasti hyötyä, koska meillä on niin älyttömän hauskaa siskoni kanssa kun näitä veivataan. Ihan parasta viettää yhteistä iltaa viinilasin ja jokun puuhoroskoopin kanssa ja nauraa siskon kanssa yhdessä niin, että keuhkot puhdistuu.

Vierailija
14/23 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meditoin, koska se antaa mielenrauhaa. En tosin laskisi sitä huuhaaksi samalla tavalla kuin enkelienergia tms. hörhö hössötykset.

Meditoinnin harrastamisen hörhöysaste riippunee lähinnä siitä, minkä ajattelet siinä mielenrauhaa tuovan. Jos ajattelee mielenrauhan seuraavan puhtaasti fysiologisista ja psykologisista tekijöistä, niin eipä siinä mitään hörhöyttä ole. Sitten jos kuvittelet meditoidessasi asettelevasi henkisiä energiavirtojasi oikeaan asentoon tmv. sekopäisyyttä, niin ollaan vahvasti hörhöilyn puolella.

Vierailija
15/23 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko unisiepparit huuhaaksi? Askartelen niitä ja muutaman olen ripustanut makuuhuoneeseeni.

Vierailija
16/23 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko unisiepparit huuhaaksi? Askartelen niitä ja muutaman olen ripustanut makuuhuoneeseeni.

Niin se hyöty unohtui mainita, kuvittelen jotenkin että ehkä ne suojaa pahoilta unilta, ja niiden askartelu on myös kivaa ajanvietettä.

Vierailija
17/23 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lasketaanko, mutta pelaan lottopelejä ja haaveilen, mitä tekisin niillä miljoonilla, jos voittaisin. Hyötynä siis mielihyvä tulosta odottaessa, vaikka toki tiedän että oikeasti en voita.

Vierailija
18/23 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pahin huuhaa, mihin olen osallistunut, on äänestäminen. tiedän kyllä, että kaikki ehdokkaat ovat itsekkäitä valehtelijoita ja on aivan sama ketä niistä ahneista valehtelijoista äänestää

Ei se ole ihan sama! Kaikesta paskasta pitää vaan koittaa löytää se vähiten haiseva paska. 😂 

Vierailija
19/23 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin huuhaa on Aihe Vapaa palsta

Oh god. Ja mä kun olin mielessäni ylpeästi huuhaaton. 

Vierailija
20/23 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin välillä taikauskoisilla tavoilla. Puun koputtaminen lähtee ihan rutiinilla, ja jos töissä on ollut rauhallinen päivä niin vältän sen sanomista ääneen ennen päivän päättymistä. Toimin näin, vaikka tiedän, ettei kummallakaan todellisuudessa ole vähintäkään vaikutusta mihinkään. Miksi toimin näin, en tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan