Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saa kuntoiluun motivaation?

Vierailija
31.07.2024 |

Olen siinä tilanteessa että olen lihomassa liikaa. Olen aina ollut hoikka ja pysynyt hoikkana vaikka olen syönyt mitä. Nyt kuitenkin kiloja alkanut kertymään ja olen huolissani. Jos annan asian olla enkä ala heti nyt tekemään jotain, niin huomaan kohta olevani ylipainoinen. 

En tarvitse mitään kehopositiivisuutta tähän koska minä en halua olla lihava ja sen pitäisi olla yhtä ok kun se että on lihava.

Joten miten saan motivaatioo tehdä jotain ennenkuin olen ylipainoinen? Lenkkeilystä pidän ja käynkin lenkillä. Mutta sitten lihaskunto. Esim vatsan seutuun tarvitsisin treeniä eniten. Äsken tein kotona vatsalihaksia ja jalkojen nostelua mutta vihaaan sitä yli kaiken. Se tunne tuntuu kurkussa asti. En todellakaan pysty jokapäivä tekemään näitä liikkeitä. Onko muita tehokkaita vatsalihasliikkeitä? Tarvitsen todella apua, muutos pitää aloittaa nyt eikä vasta huomenna!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen syömiseen sun pitää puuttua eikä liikkumiseen.

Vierailija
2/3 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui lisätä että syömiseen olen jo puuttunut. En haluaisi mitään päivälleen tarkkaa ruokavaliota. Mutta olen vähentänyt paljon kaikkea esim. herkkuja en syö enää ollenkaan. Aamupalaksi en syö enää leipää vaan puuron. Käytän paljon kasviksia perunan tai makaronin sijasta. Olen pienentänyt annoskoot puolella. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No iteltä semmonen vinkki, että treenaamisen kuuluukin sattua. Vaikka vihaat niitä liikkeitä niin kunhan vaan jaksat vähän hammasta purren niitä tehdä niin sut kyllä palkitaan siitä myöhemmin. Ihmisen kroppa kestää yllättävänkin paljon, kunhan et pääsi sisällä luovuta.