Mitä mieltä miehestä joka käyttää sanaa "ihana"
Kommentit (211)
90-luvun lopulla miehetkin käytti ihana-sanaa kun oli se "ihanaa leijonat ihanaa".
Heteromiehet käyttävät vain poikkeustapauksissa.
Kaverini ala-asteella käytti paljon sanaa ihana. Kun myöhemmin näin hänet aikuisena, niin homo oli.
Minun äidinkielen opettajani sanoi, että miehen ei sovi sanoa ihana. Mutta tämä olikin viime vuosituhannella.
Vierailija kirjoitti:
Minun äidinkielen opettajani sanoi, että miehen ei sovi sanoa ihana. Mutta tämä olikin viime vuosituhannella.
Kyllä tämä kirjoittamaton sääntö pätee yhä.
Viikonloppuna olin juhlissa ja yksi yli 30-vuotias mies käytti monesti sanaa ihana. Näin kyllä miespuolisista vieraista miten säpsähtivät ensimmäistä kertaa kuullessaan. En tiedä sitten oliko homo, ei ollut puolisoa mukana.
Ihana-sanaa käyttävät miehet ovat joko homoja tai nyhveröitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana-sanaa käyttävät miehet ovat joko homoja tai nyhveröitä.
Mieheni käyttää, eikä hän ainakaan nyhverö ole. Pitäisikö huolestua?
Rupesin nauramaan lauantaina häissä, kun morsiamen isä piti puhetta käyttäen monesti sanaa ihana ja muistin tämän ketjun. Kyllä nolotti.
Särähtää korvaan, kun mies kuvailee jotakin asiaa ihanaksi. Ei jatkoon.
Pistää korvaan,kun puol seiskan juontaja Mikko Kekäläinen käyttää usein tuota ihana-sanaa
Kyseessä on neutraali suomen kielen sana, jota kaikki voivat vapaasti käyttää ja kaikki muu on ihan omassa pikku päässänne.
Vierailija kirjoitti:
Pistää korvaan,kun puol seiskan juontaja Mikko Kekäläinen käyttää usein tuota ihana-sanaa
Taitaa olla kaapissa. Muutenkin olemus senkaltaista.
En ole koskaan ajatellut. Itse hoen ihanaa usein. Eikö miehet sitten? Omituista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On naimisissa ja kahden lapsen isä. Kyllä täällä on ahdasmielistä ja tunkkaista porukkaa.
Terveen itsetunnon omaava mies.
t. ihana mies
Tämän palstan perusteella sanoisin, että ihanan käyttäminen kertoo lähinnä siitä, että on sivistynyt ja avarakatseinen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On naimisissa ja kahden lapsen isä. Kyllä täällä on ahdasmielistä ja tunkkaista porukkaa.
Tämän vuoksi sanoinkin, että taitaa olla kaapissa.
Siis ihanko oikeasti sä kuvittelet, ettei naiset käytä rivoja sanoja, tai noita listaamiasi? 🤣🤣🤣
Tää on suunnilleen samaa tasoa, kuin kuvitelma, ettei naiset piereskele ja kakkaa 🙄.