Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä miehestä joka käyttää sanaa "ihana"

Vierailija
31.07.2024 |

Niin? 

Kommentit (211)

Vierailija
141/211 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seo Petriii! Olen joskus aikani ratoksi  harjoitellut  Ihanaan sanomista nyygoordimaisesti

Vierailija
142/211 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitenkä sattui nyt just silmään, kun olen miettinyt opettavani pientä lapsenlasta sitä käyttämään, vaikka miellän sen olevan tyttömäinen sana. Tämä pieni ihana poika kasvaa tyttöjen keskellä, isä on kelvoton ja isähahmo puuttuu. Olen pohtinut, oppisinko itse käyttämään sen sijasta vaikka "hieno"- sanaa, mutta se voi olla vaikeaa. Ehkäpä selitän hänen kasvaessaan, että esimerkiksi kukkia ihastellessa voi sanoa niitä vaikka komeiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/211 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitenkä sattui nyt just silmään, kun olen miettinyt opettavani pientä lapsenlasta sitä käyttämään, vaikka miellän sen olevan tyttömäinen sana. Tämä pieni ihana poika kasvaa tyttöjen keskellä, isä on kelvoton ja isähahmo puuttuu. Olen pohtinut, oppisinko itse käyttämään sen sijasta vaikka "hieno"- sanaa, mutta se voi olla vaikeaa. Ehkäpä selitän hänen kasvaessaan, että esimerkiksi kukkia ihastellessa voi sanoa niitä vaikka komeiksi.

Oletko ihan idiootti? 

Vierailija
144/211 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi käyttää sanaa ihana viitatessaan seksuaalisesti vetävään naiseen tai hänen kehonosiinsa.

Muissa konteksteissa sanan käyttö ei ole miehelle sallittua.

Vierailija
145/211 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt vaan fakta että miehekäs, uskottava, naisten silmissä haluttava mies EI käytä sanaa ihana. 

Yhteiskunnassa ihanaa käyttävä mies menettää uskottavuutensa toisten miesten kesken ja haluttavuuden naisten kesken. 

Ja se nyt vaan on karu tosiasia että jos ei ole uskottavuutta toisten miesten silmissä niin ei tule pärjäämään tässä yhteiskunnassa vaan syrjityksi. Ellei suoraan niin epäsuorasti. 

Ja naiset voi tykätä ja viihtyä ihanaa hakevan seurassa mutta eivät syty tästä kyllä seksuaalisesti.

Näin siis heteromaailmassa

Vierailija
146/211 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuilla on tapana hiljetä kun faktat isketään pöytään ja vasta argumentit loppuu. Eli viesti 145.

Vierailija
147/211 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt vaan fakta että miehekäs, uskottava, naisten silmissä haluttava mies EI käytä sanaa ihana. 

Yhteiskunnassa ihanaa käyttävä mies menettää uskottavuutensa toisten miesten kesken ja haluttavuuden naisten kesken. 

Ja se nyt vaan on karu tosiasia että jos ei ole uskottavuutta toisten miesten silmissä niin ei tule pärjäämään tässä yhteiskunnassa vaan syrjityksi. Ellei suoraan niin epäsuorasti. 

Ja naiset voi tykätä ja viihtyä ihanaa hakevan seurassa mutta eivät syty tästä kyllä seksuaalisesti.

Sinulla ei selvästi ole kokemusta miehekkäänä miehenä olemisesta, tai että olisit naisten silmissä haluttava. Minä olen molempia ja voin käyttää mitä tahansa sanaa, ilman että se vaikuttaa mihinkään.

Jos sanon ihana itsevarmasti ja niin että se on minulle luontevaa, olen muiden silmissä luonteva ja itsevarma. Suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
148/211 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästä voi keskustella sivukaupalla..?

Vierailija
149/211 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö, miksi pitäisi olla yhtään mitään mieltä? Täysin normaali sana.

Vierailija
150/211 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla provo tai palstapersu, veikkaan jälkimmäistä ton tykkäyksien manipuloinnin takia.

Tää on kun karikatyyri piilohomosta joka ylikompensoi omaa homouttaan leikkimällä heterouden portinvartijaa.

Luoja sä olet ap erityisen tyhmä. :' D

Vierailija
151/211 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis minä saan naista kun tahdon, tänäänkin käyny jo kyntämässä ja perjantaina meinaan uusiks eri emännän kans.

Ja sinä olet ihan äärimmäisen ja ihanan väärässä.

Onneks, mä saan persettä ovista ja ikkunoista kun sun heterous on naisten mielesta kuvottavaa, ja sinä saat niin paljon epävarmojen miesten hyväksyntää ja ihailua harhojen komppaamisesta ettei edes kakalle taivu, no homo.

Ota kaikki neuvos ja filosofias niiltä jotka ei osaa, näyttää ihan tun fiksulta.

Vierailija
152/211 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mieheni on käyttänyt pienestä tyttärentyttärestämme sanaa ihana ja hyvin osuva sana se tylleröstä onkin. Itse asiassa on aika ihanaa, miten ihanana hän vauvaa pitää.

Tyllerö... Yök. 

Vierailija
153/211 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän me ollaan sulle tää koko ketju jankattu, sun miehisyys on niin surkeassa jamassa että yks väärä sana riittää tekeen sut epäviehättäväks naisten seurassa.

Mä voin esittää flamboyant homoa viihteellä koko illan ja mennä sen päätteeks naikkonen kainalossa himaan ja toistaa saman tempun huomenna.

Sä olet luuseri joka on uskotellu itelleen et muut on samanlaisia kun ei sun narsismi anna myöden sille idealle että sun surkeus ois sun omaa.

Vierailija
154/211 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän me ollaan sulle tää koko ketju jankattu, sun miehisyys on niin surkeassa jamassa että yks väärä sana riittää tekeen sut epäviehättäväks naisten seurassa.

Mä voin esittää flamboyant homoa viihteellä koko illan ja mennä sen päätteeks naikkonen kaina

Ihan oikeasti ap sun kannattais ehkä kuunnella näitä kun miehet yrittää saada sut ymmärtään perusasioita.

Herran jumala kun minä oison valmis lähteen tän miehen matkaan ihan vaan sen takia miten tosissaan hän on jutuissaan, ei ole tarvinu edes tavata, sinun jutut ap pelottaa ja huolestuttaa, en kelpuuttaisi sinua edes kaveriks saati sitten sänkyyn.

Vierailija
155/211 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä langasta huomaa hyvin kuinka valtaisasti palstalla pyörii omasta maskuliinisuudestaan epävarmoja inkelipoika. 

Ihana päivä. Inkeleitä on kiva kiusata. Ootte lutusia mussukoita. 

M30

Niin tai oisko sittenkin niin että SINÄ olet sitä pientä vähemmistöä ja suuri enemmistö miehistä normaaleja. Peukutuksista päätellen näin on. Sori poitsu. 

Kyllä, tämmönen epävarma temppuilu on epävarmoilta pikkupojilta aika normaalia, luuleks sä että se tekee siitä positiivisen asian?

Syöpä on normaalia.

Vierailija
156/211 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullapa taitaa olla näkökulma joka selittää tän ketjun epävarmuus sykkimiset näiltä pojilta.

Ne ihan oikeasti taitaa olla jotain peruskouluikäisiä jotka on täällä koska äiti ei suostu ostaan ylis premiumia.

Miettikääs kuinka usein aikuisilta miehiltä kuulee tämmösiä juttuja?

Ei ikinä?

Vierailija
157/211 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullapa taitaa olla näkökulma joka selittää tän ketjun epävarmuus sykkimiset näiltä pojilta.

Ne ihan oikeasti taitaa olla jotain peruskouluikäisiä jotka on täällä koska äiti ei suostu ostaan ylis premiumia.

Ei ikinä?

Asiaa! A verbis ad verbera! 

M30

Vierailija
158/211 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi käyttää sanaa ihana viitatessaan seksuaalisesti vetävään naiseen tai hänen kehonosiinsa.

Muissa konteksteissa sanan käyttö ei ole miehelle sallittua.

No ei se kyllä minun suuhuni sovi missään kontekstissa. En vaan voi sille mitään. Jokainen käyttäköön mitä sanoja haluaa, mutta minun sanavarastoon se ei vaan kuulu ja olen pahoillani, jos se jotakuta harmittaa. Ihan yhtälailla kun joku karsastaa vaikka voimasanoja, niin minun suuhun ei vaan tuo ii:llä alkava sana istu.

Vierailija
159/211 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä?

Olen sen verran vanhanliiton miehiä, että en ymmärtänyt tämän viestin sisältöä laisinkaan, eli anteeksi tyhmyyteni. Olen siis jo yli kuuskymppinen mies eli sitä sukupolvea, jotka ei tuollaisia sanoja osaa käyttää, ne kun oli jo lapsuudessa tuomittu ainoastaan tyttöjen sanavarastoon kuuluviksi. En siis halua loukata ketään, se vaan on näin, enkä sille mitään voi. Meillä kaikilla on sanamme, joita emme mielellämme käytä ja minulla tuo ihana sana kuuluu siihen kategoriaan. Jokainen käyttäköön mitä haluaa.

Vierailija
160/211 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan idiootti? 

Ei, kyllä se ihan vaan tavallinen trolli on, näkeehän tuon nyt sokee reettakin.