Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksityisetsivä ei enää itse kykene parisuhteisiin: "Olen nähnyt varmaan kaikki mahdolliset tavat huijata ja olla uskoton."

Vierailija
31.07.2024 |

Media-alan yrittäjä Henry Aflecht toimi aikanaan yli kymmenen vuoden ajan yksityisetsivänä henkilöseurantatehtävissä.

Karkean arvion mukaan lähes 85 prosenttia toimeksiannoista liittyi parisuhteiden uskottomuuteen, loput olivat vakuutusyhtiöiden ja muiden yritysten keikkoja, Aflecht mainitsee. Parisuhteiden etsivätoimintaa saatetaan toisinaan kritisoida, mutta etsivänä näki läheltä, kuinka suuri merkitys asioiden selviämisellä on.

Ihmiset ovat voineet menettää vuosien yöunet, koska epätietoisuus oman parisuhteen tilasta on niin suurta.

Aflechtin kokemusten mukaan miehet epäilevät puolisoitaan herkemmin, koska myös itse pettävät enemmän.

Kyllä se niin vaan on, että mies pettää useammin, Aflecht täräyttää oman mielipiteensä.

Aflecht sanoo uskottomuuskeikkojen toteuttaneen yleensä muutamaa tyypillistä kaavaa.

Kun tietty kaava lähtee pyörimään, sen jälkeen yleensä arvasi myös seuraavat käänteet.

Samoina toistuvat merkit viittaavat kaavan käynnistymiseen. Yhtäkkiä työssä alkaa olla entistä enemmän iltamenoja ja työmatkoja. Tai innostutaan käymään kuntosalilla, mikä tarjoaa mahdollisuuden olla poissa pari tuntia mikä tahansa päivä.

Yleensä tiesimme, että nyt on juttu käsissä, kun tuli ensimmäinen pienikin poikkeama siihen, mitä on kotona kerrottu tekemisistä.

Tyypillisiin tapauksiin kuului usein, että vähän matkan päässä auto tuli noutamaan kotoa lähteneen.

Se antoi aika varman merkin siitä, ettei nyt oltukaan menossa sinne, minne oli kotona kerrottu, kun hakija ei voinut tulla kotiin asti.

Tieto petetyksi tulemisesta on rankkaa kuultavaa.

Naisten reaktio oli yleensä aina itkunsekainen romahdus. Joskus jopa niin paha romahdus, että jouduttiin soittamaan paikalle läheisiä auttamaan.

Petettyjen miesten kohdalla tilanne saattoi olla uhkaava. Aflecht ei yleensä halunnut antaa loppuraporttia puhelimessa, jotta pystyi näkemään tilanteen vakavuuden.

Miesten reaktiot olivat usein aggressiivisia. Joskus pysyttiin päällisin puolin tyynenä, mutta katseesta tuli aivan tyhjä, ja sekin voi olla vaarallinen merkki.

Yksityisetsivänä toimiminen on vaatinut veronsa Aflechtin omissa parisuhteissa.

Se on vaikuttanut ihan äärimmäisen paljon. Ja on varmasti osasyy siihen, etten ole ollut parisuhteessa 15 vuoteen.

Aflecht sanoo työn vieneen sinisilmäisyyden.

Olen nähnyt varmaan kaikki mahdolliset tavat huijata ja olla uskoton. Kotona voi näyttää kaikki hyvältä, mutta kuitenkin käydään jyystämässä muualla.

Valehtelua Aflecht ei siedä lainkaan.

Jos jää kiinni pienestäkin valheesta, minun on hyvin vaikea luottaa ollenkaan. Puntaroin herkästi kaikkea, mitä minulle kerrotaan, ja teen sen ihan eri korvalla kuin tekisin ilman etsivän työn tuomaa kokemusta.

Aflecht sanoo lopettaneensa tapailun usein hyvin pienestäkin syystä heti, jos on huomannut vähäistäkin epäluotettavuutta.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000010593760.html

Kommentit (157)

Vierailija
141/157 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
142/157 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upuppu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/157 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Vierailija
144/157 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
145/157 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
146/157 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
147/157 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
148/157 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän häntä. Rehellisyys on yksi ihmisten ja parisuhteiden tärkeimmistä ominaisuuksista. Valehtelu, manipulointi ja kaasuvalotus - juoskaa karkuun!

Vierailija
149/157 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän häntä. Rehellisyys on yksi ihmisten ja parisuhteiden tärkeimmistä ominaisuuksista. Valehtelu, manipulointi ja kaasuvalotus - juoskaa karkuun!

Ja lisään tähän vielä feikkaamisen, mielistelyn ja salailun. Kaikki nämäkin ovat epärehellisyyden esiintymiä. 

Vierailija
150/157 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
151/157 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja naiseni oli mustasukkainen. Lopulta selvisi hänen pettäneen useasti. Jostain kumman syystä hän on nykyään entinen.

Suhteen jälkeen siis eron aikana mies syytti mustasukkaiseksi ja epäili pettämistä. Kumpikaan ei pitänyt paikkaansa. Sellaiset harhat. 

Vierailija
152/157 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen nähnyt niin paljon pettämistä, etten kykene enää parisuhteisiin, koska epäilisin vain. Parempi kaikille osapuolille pysytellä yksin vain. 

45 v nainen, 16 vuoden avioliitto takana

Tämähän se on. Minulle seksi ei ole niin tärkeää, että lähtisin enää pilaamaan elämääni. 

Minulle seksi on taas niin tärkeää että sitä on saatava myös suhteen ulkopuolelta. 

Noi joillakin voi olla niin voimakkaat halut ja reilummat tarpeet ettei sitä voi mitenkään vain yksi ihminen tyydyttää, koska elämässä on muutakin. 

Vierailija
153/157 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet pettää enemmän, vaikka naisilla on satakertaisesti enemmän halukkaita ja valmiita pettämään naisen kanssa? 

Varmaan juuri siksi. Naiset osaavat sanoa ei, kun sitä on pitänyt sanoa jatkuvasti kaikille. Mies taas on siinä uskossa, että nyt on ainutlaatuinen tilaisuus käsillä johon on parempi tarttua, vaikka se innokas nainen olisi vähän kehnon näköinenkin. 

Miehet nyt on vaan paskoja, siinä se syy on.

Höpöhöpö

Vierailija
154/157 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dekkari ei taida olla penaalin terävin kynä. Pitäisi kai tajuta, että ihmiskunnan parhaimmisto ei yleensä tarvi ko. ammattikunnan palveluita tilaajana tai kohteena varsinkaan.

Vierailija
155/157 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Vierailija
156/157 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on heveintä paskankerrontaa mihin kukaan pystyy.tää pefletti on kopioinu nää tarinansa pettäjät jenkki TV ohjelmasta.tää ukko on joka helvetin alan ammattilainen mut unohtaa et toi paskamäärä mikä sen suusta tulee ei nyt ihan mee läpi.ihme ettei oo vielä ollu jr-ukko.siis aivan jäätävä paskankertoja Henry aslakki on.hyi helvetti.

Vierailija
157/157 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko joku oikeasti tämän satusedän juttuja?