Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään muuta, joka on kurkkuaan myöten täynnä tätä seksuaalisuuden ja seksuaalisen suuntautumisen hieromista naamaan?

Vierailija
31.07.2024 |

Ihan helvetin sairasta, en jaksa yhtään. 

Kommentit (256)

Vierailija
21/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanava kääntyy aina jos on lgbt asiaa tv:ssa tai radiossa. Tulee liikaa sateenkaarijuttuja, itse kun olen aina ajatellut seksuaalisuuden jokaisen henkilökohtaiseksi asiaksi. Alapääjuttujen sijaan olisi kiva keskustella filosofiasta ja erilaisista maailmankatsomuksellisista asioista.

Vierailija
22/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Alastonkuvia ja jatkuvaa aikuisen ihmisen seksuaali-identiteetin pohdintaa. Ei jaksa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä, mitä helvettiä varten minun täytyy kuulla siitä että joku Tiina ja Pekka "aikovat hankkia lapsen", nähdä jotkut hetskut pitelemässä käsiä kaupungilla, jatkuvasti niitä näkyy kävelemässä kirkoistakin ulos hääpuvuissa pussailemassa kaiken maan näkösällä. Alusvaatteissa yhdessä poseeraamassa mainostauluilla ja jatkuvaa panemista kaikissa sarjoissa mitä telkkarista tulee. Aina tulee hieromaan naamaan että baarissa on iskenyt tuon ja tämän. Aina ollaan ilmoittamassa heteroudestaan kaikkialle arjessa, 24/7! Hyi saatana!

Vierailija
24/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset taantuneet eläimen tasolle kun mielessä ei pyöri enää muuta kuin alapääjutut, hyi. 

Vierailija
25/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisossahan se tuuttaus näkyy, kaikki pohtivat omaa identiteettiään, vaikkei mitään tarvetta olisi. 

Vierailija
26/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma juttunsa vielä nämä of uutiset joissa ihaillaan ihmiskauppaa IL ja IS päivittäinen juttu.

Vierailija
27/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo muakin ällöttää kaikki heteroseksi joka paikassa: tv, elokuvat, lehdet, kirjallisuus ja mainokset. Kaikki tuuttaa aamusta iltaan heterot sitä ja heterot tätä, kauheeta lasten aivopesua. Antakaa lasten kasvaa rauhassa!

Vierailija
28/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan samaa mieltä, mitä helvettiä varten minun täytyy kuulla siitä että joku Tiina ja Pekka "aikovat hankkia lapsen", nähdä jotkut hetskut pitelemässä käsiä kaupungilla, jatkuvasti niitä näkyy kävelemässä kirkoistakin ulos hääpuvuissa pussailemassa kaiken maan näkösällä. Alusvaatteissa yhdessä poseeraamassa mainostauluilla ja jatkuvaa panemista kaikissa sarjoissa mitä telkkarista tulee. Aina tulee hieromaan naamaan että baarissa on iskenyt tuon ja tämän. Aina ollaan ilmoittamassa heteroudestaan kaikkialle arjessa, 24/7! Hyi saatana!

Heterot harvemmin kertovat, miten seksuaalisuutensa kokevat ja miten ovat tähän suuntaukseen päätyneet.

Häät on ihania, suuntautumisesta riippumatta. 

Vierailija
29/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanava kääntyy aina jos on lgbt asiaa tv:ssa tai radiossa. Tulee liikaa sateenkaarijuttuja, itse kun olen aina ajatellut seksuaalisuuden jokaisen henkilökohtaiseksi asiaksi. Alapääjuttujen sijaan olisi kiva keskustella filosofiasta ja erilaisista maailmankatsomuksellisista asioista.

Jos haluat keskustella niin kannattaisiko nostaa ahteri penkiltä ja lopettaa se telkkarin katselu ja radion kuuntelu ja mennä ovesta ulos ollakseen sosiaalinen?

Vierailija
30/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät pellejä itsestään, kyllä ihmisen pitää pystyä kehittämään itseään henkisesti huomattavasti moniulotteisemmilla tasoilla. 

Vierailija
31/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan, mutta siitä vinkkelistä, että miten hiton vaikeeta voi olla hyväksyä erilaisuus.

Meitä on joka junaan ja siihen nyt vaan on totuttava. Se jatkuva haukkuminen ja eri arvoistamínen kyllästyttää.

N52

Vierailija
32/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi. Jokainen touhutkoon makkarissa mitä lystää, ei sitä tarvi koko ajan kailottaa kaikille joka puolella.

Vierailija
33/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo nyt taas kaikki urakalla haukkumaan vähemmistöjä! Hyvä suomi!!

Tämä on kumma käsitys näillä seksuaalivähemmistöjen puolestapuhujilla, että samanlainen olis ok heteroiden kohdalla. EI OLE. En mä halua heteromarssejakaan Helsingin keskustaan missä esitellään erilaisia fetissejä heteroiden kesken. Mulla ainakin on ihan samat standardit seksuaalisesta suuntautumisesta huolimatta. En halua yhtään ronttimaskista nahkapukuheteroa julistamaan heteroseksuaalisuuden ilosanomaa tuonne kaduille. Ihan sama inhotus pätee.

Vierailija
34/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä avausviestiä millään tavalla seksuaalivähemmistöjen vastaiseksi. Vaan oikeastaan päinvastoin: miksi ylipäätään seksuaalinen suuntautuminen on nostettu niin isoksi asiaksi, että ihmisiä luokitellaan sen perusteella ja joidenkin mielestä väärään luokkaan kuuluvien pitää järjestää kulkueita yms.?

Eikä tähän asiaan voisi suhtautua, kuten ravintomieltymyksiin - tai ei: koska kaikkien pitää syödä, mutta kaikkien ei tarvitse olla kiinnostuneita seksuaaliasioista, on ravintoa parempi rinnastus vaikkapa viini.

Ajatelkaa, jos Helsingissä järjestettäisiin vuosittain ZCNP-kulkue, koska valtaväestö juo cabernet sauvignonia, merlotia ja chardonnayta. (Z=zinfandel, C=carmenere, N=nebbiolo, P=pinot grigio, ja nyt iso anteeksipyyntö, kun unohdin tuosta monta kymmentä tai sataa muuta kirjainta)

Ja ajatelkaa, jos media tekisi isoja otsikoita siitä, että eräs formulakuljettaja on tullut kaapista ja kertonut juovansa georgialaisia viinejä.

On myös avinoisteja, joita ei kiinnosta koko viini - voitteko kuvitella?

Vierailija
35/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekevät pellejä itsestään, kyllä ihmisen pitää pystyä kehittämään itseään henkisesti huomattavasti moniulotteisemmilla tasoilla. 

Onko sulla oikeasti käsitys siitä että ihmisillä ei ole muuta sisältöä elämässään? Kuinka monesti sinut on tiputettu lapsena pää edellä lattialle jos tämä on sun päätelmä?

Vierailija
36/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kiinnitä huomiota asiaan niin pääsee paljon helpommalla. Ei ole pakko pahoittaa mieltään tieten tahtoen vaan antaa mennä "toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos" Elämä on paljon helpompaa.

Vierailija
37/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla asenteella se ns. naamaan hierominen tulee vaan jatkumaan. Eli ihan on oma päänsisäinen ja henkilökohtainen ongelmasi. Hyväksy asia, älä kiinnitä siihen huomiota, pidä sitä normaalina ja yhdentekevänä - ei ongelmaa.

Vierailija
38/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkolaatuinen ravinto tekee tehtävänsä ihmisten aivoille. Samoin kemikaalit ym. mikromuovit. 

Vierailija
39/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo oli kyllä aivan kieroutuneen sairaan kommentti.

Vierailija
40/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos media jättäisi huomiotta nuo sateenkaarifriikit, asia häipyisi ihmisten mielistä muutamassa viikossa. Mutta kun se pitää tätä teemaa alvariinsa esillä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi