Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa bdsm-fantasioista joita olette toteuttaneet?

Vierailija
31.07.2024 |

Meillä sellainen, että mies panee kurkkuun ja lopuksi run kkaa mällít mun kielelle. Erikoisuus siinä on, etten saa nielaista ennen miehen antamaa käskyä "nielase, mällíhårå". Joskus mies saattaa mennä tupakalle parvekkeelle, joilloin joudun olemaan liikkumatta 2-3 minuuttia ennen kun saan häneltä luvan niellä. Joskus hänellä ollut tupakat loppu, niin mies on lähtenyt lähikioskille ostamaan tupakat ja palannut kotiin jolloin aikaa on voinut kulua 10 minuuttia. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni tuota sanotaan time play:ksi. Pitää kokeilla vaimon kanssa!

Vierailija
2/15 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas opettaja/oppilas on kestofantasia makkarissa, pukeudun japanilaiseksi koulutytöksi ja mies panee määrätietoisena siitä että olen (fantasiassa) alaíkäinen. Lopuksi annan hänen laueta silmälaseille ja naamalle.

N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALOITUS KUULU SEK SI  OSIOON; PÖLVÄSTI !

Vierailija
4/15 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NIINHÄN SE ONKIN, TAMPIO !

Vierailija
5/15 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasia on määritelmänsä mukaan sellainen ajatelma jota ei ole mahdollista toteuttaa tässä tunnetussa universumissa. Kuten aikamatkustus. Unelma/toive on ajatelma joka saattaa toteutua, jos kaikki loksahtaa sopivasti kohdilleen.

Vierailija
6/15 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NIINHÄN SE ONKIN, TAMPIO !

KULLI, köh-köh... KULLI!!!!

Vierailija
7/15 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkasin nahkanaamari päässä

Vierailija
8/15 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkasin nahkanaamari päässä

Gimp lite :D

Vierailija
9/15 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidonta, piiskaus kädellä tai vyöllä. Silmät peitettynä.

Vierailija
10/15 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma fantasiani oli, että olen sidottuna useamman miehen käytettävissä. Kerroin fantasiasta miehelleni ja eräänä syntymäpäivänäni menin kotiin, mies sitoi minut ja silmäni. Hän oli hommannut kolme vierasta miestä toteuttamaan fantasiani. Oli huikeeta, toivottavasti toteutuu joskus uudestaan.

Vierailija
11/15 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiani oli että löytäisin tyttöystävän, jonka voisin tarpeen tullen sitoa seksilelukseni ja joka pukeutuisi pyydettäessä, minun hänelle hankkimiini "seksi hepeneisiin", olisi suihinotto halukas. Kahden pidemmän suhteen jälkeen tällainen löytyi ja itse asiassa hän täyttää fantasiani ja enemmänkin. On todella halukas eikä oikeasti ole kieltäytynyt seksistä kuin todella kipeänä ollessaan ja silloinkin hoidellut käsin tai wand sauvallaan minulle orgasmin.

Usein jos en ole pariin päivään seksiä pyytänyt ehdottaa itse suihinottoa. Välillä haluaa dominoida, joten minä vuorostani olen sängyssä x-asentoon kiinnitettynä ja hän todella pitää kunnon orgiat. Itsetyydyttää, ottaa suihin, ratsastaa ja toistaa koko session uudestaan.

Hän tottelee kun pyydän seksihepeneet päälle ja vaikka siivoamaan, tosin tietää että pikku piiskauksen jälkeen saa kyllä sitten nautinnonkin. Eli löysin lopulta alistuvan 11v. nuoremman unelmavaimon 🥰 9v. oltu nyt yhdessä ja lapsikin on hänen kanssaan saatu.

Vierailija
12/15 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasiani oli että löytäisin tyttöystävän, jonka voisin tarpeen tullen sitoa seksilelukseni ja joka pukeutuisi pyydettäessä, minun hänelle hankkimiini "seksi hepeneisiin", olisi suihinotto halukas. Kahden pidemmän suhteen jälkeen tällainen löytyi ja itse asiassa hän täyttää fantasiani ja enemmänkin. On todella halukas eikä oikeasti ole kieltäytynyt seksistä kuin todella kipeänä ollessaan ja silloinkin hoidellut käsin tai wand sauvallaan minulle orgasmin.

Usein jos en ole pariin päivään seksiä pyytänyt ehdottaa itse suihinottoa. Välillä haluaa dominoida, joten minä vuorostani olen sängyssä x-asentoon kiinnitettynä ja hän todella pitää kunnon orgiat. Itsetyydyttää, ottaa suihin, ratsastaa ja toistaa koko session uudestaan.

Hän tottelee kun pyydän seksihepeneet päälle ja vaikka siivoamaan, tosin tietää että pikku piiskauksen jälkeen saa kyllä sitten nautinnonkin. Eli löysin lopulta alistuvan 11v. nuoremman unelmavai

Onnekas siis oletkin ;)

Vierailija
13/15 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän tottelee kun pyydän seksihepeneet päälle ja vaikka siivoamaan, tosin tietää että pikku piiskauksen jälkeen saa kyllä sitten nautinnonkin. El

Sanotaanko että sinnikkään haun ja työn tulos. Edellisten kariutuneiden liittojen jälkeen päätin että nyt olen sinkku tai sitten löydän mieleiseni ja näistä asioista puhuin suurinpiirtein ensi treffeillä, ettei molempien aikaa tuhlaantuisi. Tästä nykyisestä en olisi ikinä uskonut, sillä hän oli hyvin kiltin ja ujon oloinen ja olin varma että kun otan asian esille hän poistuu paikalta enkä näe häntä enää koskaan. Toisin kävi,  kun kerroin että tykkään sidonta leikeistä, joissa sinut sidottaisiin, niin hän sanoi että mennäänkö HETI kokeilemaan

Se kokeilu kesti sitten perjantaista sunnuntaihin, ja 9 kertaa harrasteltiin tuona viikonloppuna. Nyt sitten leikit ovat kehittyneet ja hän itse ehdotti että tehtäisiin vanerilevystä kunnon nainti alusta. Hankittiin iso vanerilevy jonka päälle hän asettui kädet ja haarat levälleen. Hänestä piirrettiin malli ja malliin kiinnitettiin nahka remmit oikeisiin kohtiin. Tuohon hänet saa nyt kiinnitettyä täysin liikkumattomaksi ja naitavaksi eri asentoihin. Selällään / mahallaan ei pysty liikkumaan ollenkaan (remmit: ranne, hauis, kaula, rinta, lanne, pohkeet ja nilkat). Kontalleenkin saa tosi hyvin nilkoista,  pohkeista ja ranteista kiinni niin että on kyllä niin takaapäin antavana kuin mies vain voi toivoa. 

Ostettuja leluja ja välineita on vuosien varrella tullut hankittua valtavasti, nyt on meillä muodissa "etäohjattavat" vibrat joita on käytetty myös julkisilla paikoilla (lush lovence 3)

Vierailija
14/15 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimo fantasioi pitkään harnaatukkaisesta miehestä ja reippaasta piiskauksesta. Kun itselläni ei ole halua heilutella raippaa, mutta ajatus kuumotteli molempia, etsittiin yhdessä sopivaa miestä deittisivustoilta. Etsintään kului kolme vuotta ja kun viimein tärppäsi, sovittiin treffit ensin kolmisin kahvilaan. Juttu luisti ja päällepäin miestä ei olisi uskonut alistamisesta tykkääväksi. Alkuperäisestä suunnitelmasta poiketen he tapasivat kahdestaan meidän kesämökillä. Housut piti riisua itse miehen irroittaessa vyötä housuistaan. Sen jälkeen mies oli taivuttanut vaimon pöydän päälle vatsalleen ja kiinnittänyt kädet pöydän toiselle puolelle pöydänjalkaan käsiraudoilla. Tapahtumista en kuullut aivan kaikkia yksityiskohtia, mutta pakaroilla ja reisillä oli petipuuhia kotona piristäneitä sinertäviä viiruja vielä pari viikkoa session jälkeen. Kokemus taisi olla sen verran fantasioita rajumpi, että uusintaa ei ole suunniteltu. M30

Vierailija
15/15 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on bdsm-leikkejä harrastettu vuosia, ja siihen liittyviä fantasioita on toteutettu paljon. Jos nyt jätetään sivuun ns. perusjutut eli piiskaamiset ja muut, hyviä kiksejä on saatu mm. seuraavista:

-Domma on tullut työpaikalleni kun kollegat ovat lähteneet ja huoneen ovi on lukittu, sitten hän on nuolettanut itsensä ja nainut minua strapon-dildolla työpöytää vasten. Jodpa duunikaverit tietäisivät😆

-Domma on ensin aiheuttanut minulle ns. ruined orgasmin ja sitten käyttänyt spermaa liukasteena kun on pannut mua sträppärillä. Todella nöyryyttävää!

-Kesti kauan ennen kuin pikkuhiprakassa tunnustettiin, että molemmat olivat fantasioineet miehen päälle pissaamisesta. Onneksi se sanainen arkku saatiin auki. Nykyään leikkien yhteydessä minut jossain vaihessa määrätään kylppäriin ja siellä saan kiltisti ottaa pissit kasvoille ja suuhun, nuolla domma puhtaaksi, ja sitten maata hänen jaloissaan kun hän peseytyy ensin. 

-Julkista miehen nöyryytystä ollaan tehty jonkin verran. Kesäisin mennään usein ulos niin, että olen lukittuna cock-cageen ja dommalla on avain näkyvästi kaulassa. Joudun kantamaan käsilaukkua ja baarissa domma määrää kuuluvasti mitä minulle tarjotaan, että minä maksan, ym. Tietäväisten ihmisten katseet, hymyt ja silmäniskut ovat kiihottavia😉.

Onhan näitä. Sessiot ja leikit suunnitellaan aina yhdessä, ja fantasiat jaetaan ja yritetään toteuttaa jos mahdollista.

sub-mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme