Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikeasta ei kannata ottaa kokoamispalvelua.

Vierailija
31.07.2024 |

Maksat itsesi kipeäksi. Eivät tule silloin kun on sovittu ja joudut väijymään vuorokausitolkulla kotonasi odottamassa, että milloin tulevat. Mitään ei ilmoiteta. Näin ainakin Raision Ikeassa.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean kasausohjeisiin tarvitaan ohjeet. Ilman ohjeita nopeampi kasata.

Vierailija
22/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kovin avuton, jos et osaa kasata itse? 

Jotkut niistä kamoista tarvitsee kaksi henkilöä, esim 258cm korkea ja 100cm leveä Pax-kaappi ei ihan yhden henkilön voimin välttämättä nouse ja oven kiinnittäminen siihen tarvitsee kaksi: toinen pitää ovea paikoillaan ja toinen kiinnittää. Nimim. kokemusta on. 

Kaappi kasataan vaakatasossa lattialla ja nostetaan pystyyn jonka jälkeen hyllyt ja vetimet paikalleen. Ei siihen kahta tarvita. Paitsi jos on nainen, silloin tarvitaan aina mies.

OK, laita se ovi siihen paikalleen yksinäsi, ja tuu kertomaan miten kävi. Kyllä, ihan näin naisena, saan sen 50cm leveän Paxin pystyyn, mutta se 100cm leveä on vaan yksinkertaisesti niin leveä, että siitä ei saa yksin kunnon otetta. Ei ole kyse painosta vaan siitä, että se hajoaa, jos sitä lähtee yksin nostamaan. Ja se ovi tosiaan tarvitsee yhden henkilön kannattelemaan sitä kun toinen vetää saranat kiinni runkoon. Usko pois, olen noita kasannut aika monta elämäni aikana, samoin muita Ikean huonekaluja, ja siellä on muutamia tuotteita, joissa ihan Ikea suosittelee, että sitä on kasaamassa tai nostamassa kaksi henkilöä. Ainakin yksi lasivitriini tulee itsellä mieleen, jossa tarvitaan neljät kädet, että sen saa kasaan. Niitäkin olen kasannut 4kpl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi kuvitella että 87-vuotias naapurini kasaisi itse esim vaatekaappia. Mutta sinähän voit mennä auttamaan. Vaikutat niin nokkelalta tyypiltä👍

Onko hän muistisairas tai jotenkin fyysisesti rajoittunut? Oma äitini tekee yli 80-vuotiaana vielä pikkuremonttejakin. Ja miksi ihmeessä pitää valita kaappi ikeasta, jos se kasaaminen on niin iso kynnys.

Oma 85-vuotias äitini paikkaa omat hampaansakin. Vain avuttomat menevät hammaslääkäriin. Meidän perheessä vain koomassa oleminen on tarpeeksi hyvä perustelu sille, että saa käyttää palveluita.

Vierailija
24/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut niistä kamoista tarvitsee kaksi henkilöä, esim 258cm korkea ja 100cm leveä Pax-kaappi ei ihan yhden henkilön voimin välttämättä nouse ja oven kiinnittäminen siihen tarvitsee kaksi: toinen pitää ovea paikoillaan ja toinen kiinnittää. Nimim. kokemusta on. 

Kaappi kasataan vaakatasossa lattialla ja nostetaan pystyyn jonka jälkeen hyllyt ja vetimet paikalleen. Ei siihen kahta tarvita. Paitsi jos on nainen, silloin tarvitaan aina mies.

Näinpä juuri.

"Ei miestä mihinkään tarvitse"

Vain silloin kun ..ja silloin..ja tähän..ja tuohon..ja ...ja ..

Hmm.. muistui mieleen eräs nainen joka oli niin kovin itsenäinen eikä tarvinnut miestä mihinkään, mutta käytännössä soitti lähes pienimmästäkin asiasta aina huoltoMiehelle.

Vierailija
25/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OK, laita se ovi siihen paikalleen yksinäsi, ja tuu kertomaan miten kävi. Kyllä, ihan näin naisena, saan sen 50cm leveän Paxin pystyyn, mutta se 100cm leveä on vaan yksinkertaisesti niin leveä, että siitä ei saa yksin kunnon otetta. Ei ole kys

No on se sentään hyvä, että jotenkuten saat pienimmät ikeat kasattua ilman isukin apua. Ne ovet saa vaakatasossa hyvin paikalleen kun laittaa sen kaapin kyljelleen,oven siihen lattialle viereen ja ruuvaa saranat kiinni.. mutta ymmärrän ettei sinun naiselliset aivosi kykene niin loogiseen ja ilmiselvään ratkaisuun. 

Vierailija
26/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin 87v tarvii enää uutta kaappia, mielummin tavaraa pois siinä vaiheessa viimeistään

Varsinkin verbaalinen nokkeluus, eiku ...

Vierailija
27/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OK, laita se ovi siihen paikalleen yksinäsi, ja tuu kertomaan miten kävi. Kyllä, ihan näin naisena, saan sen 50cm leveän Paxin pystyyn, mutta se 100cm leveä on vaan yksinkertaisesti niin leveä,

No on se sentään hyvä, että jotenkuten saat pienimmät ikeat kasattua ilman isukin apua. Ne ovet saa vaakatasossa hyvin paikalleen kun laittaa sen kaapin kyljelleen,oven siihen lattialle viereen ja ruuvaa saranat kiinni.. mutta ymmärrän ettei sinun naiselliset aivosi kykene niin loogiseen ja ilmiselvään ratkaisuun. 

Mammapalstalla vittuilu taitaa olla ikeakaappien kokoamisen ohella sun lempihommaa!

Vierailija
28/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OK, laita se ovi siihen paikalleen yksinäsi, ja tuu kertomaan miten kävi. Kyllä, ihan näin naisena, saan sen 50cm leveän Paxin pystyyn, mutta s

Milloin realismista on tullut vittuilua? Kehityt ihmisenä kun ymmärrät vajavaisuutesi ymmärtää asioita ja pyytää apua arjen askareisiin.

Vierailija
29/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan yhdentekevää, ostetaanko palvelu avuttomuuttaan vai vain esim. siksi, että ollaan laiskoja. Jos joku palvelu on myynnissä, pitää sen toimia sovitulla tavalla ja sillä selvä. Toivottavasti tällaisia palveluja tarjoavat eivät itse asiakkaan kanssa tekemisissä ollessaan anna sellaista vaikutelmaa, että homma tehdään armosta.

Vierailija
30/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään mainostettuja "ammattilaisten" palveluja ei kannata ostaa. Ne "ammattilaiset" on häthätää peruskoulun läpäisseitä ongelmanuoria 9e työkokeilussa tai vuokrafirmaorjia määräaikaisella pestillä ja kun kasatessa järki loppuu, leka suurenee.

Vierailija
31/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OK, laita se ovi siihen paikalleen yksinäsi, ja tuu kertomaan miten kävi. Kyllä, ihan näin n

Milloin realismista on tullut vittuilua? Kehityt ihmisenä kun ymmärrät vajavaisuutesi ymmärtää asioita ja pyytää apua arjen askareisiin.

No aika selkeää vittuilua mielestäni on jos pitää lällättää jostain isukin avusta ja naisten aivoista? 

Vierailija
32/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin nainen, niin ei minua hävettäisi pyytää miehiltä apua selviytyäkseni arjen askareista. Elämä on paljon helpompaa kun jaetaan askareita osaamistasojen mukaan. Ihan hyvin mies voi tehdä ne työt jossa vaaditaan älyllistä sekä teknistä osaamista ja nainen voi sillä aikaa vaikka lämmittää miehelle eines aterian mikrossa.

Vierailija
33/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ammattimies yksin kasaa sellaisen kaapin hetkessä  yksin ja saattaa antaa leski rouvallekin kyytiä  viereisellä sohvalla,jos siinä ympärillä  kiimaisena  mekko  päällä  pyllistelee ja häärää.

Vierailija
34/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasaaminen kyllä onnistuu, mutta on se tällaiselle toimistotyön tekijälle helvetin turhauttavaa ja ärsyttävää hommaa. Ymmärrän kyllä, että se varmasti on jollekin ikänsä mopoja rassannelle han kivaa puuhaa. Voisin hyvinkin jatkossa tilata kokoamispalvelun tai maksaa jollekin naapurin ukolle että tulee laittamaan kaapin kasaan. 

Vierailija
35/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisin nainen, niin ei minua hävettäisi pyytää miehiltä apua selviytyäkseni arjen askareista. Elämä on paljon helpompaa kun jaetaan askareita osaamistasojen mukaan. Ihan hyvin mies voi tehdä ne työt jossa vaaditaan älyllistä sekä teknistä osaamista ja nainen voi sillä aikaa vaikka lämmittää miehelle eines aterian mikrossa.

Kas kun ei teevettä vedenkeittimellä.

Vierailija
36/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä vaikka joutuisi kokoamaan pystyasennossa. Itse jouduin kokoamaan kyseisen kaapin pystyasennossa tilanpuutteen vuoksi. Kaappi tuli niin pieneen huoneeseen, ettei kaappi mahtunut kuolleen.

Hieman kun käyttää älyään, onnistuu se näinkin.

Vierailija
37/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OK, laita se ovi siihen paikalleen yksinäsi, ja tuu kertomaan miten kävi. Kyllä, ihan näin naisena, saan sen 50cm leveän Paxin pystyyn, mutta se 100cm leveä on vaan yksinkertaisesti niin leveä, että siitä ei saa yksin kunnon otetta. Ei ole kys

Voi hyvänen aika, kyllä voi ihminen olla avuton!

Vierailija
38/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä juuri.

"Ei miestä mihinkään tarvitse"

Vain silloin kun ..ja silloin..ja tähän..ja tuohon..ja ...ja ..

Taidat tarvita itsekin miestä tai useampaa moneen juttuun.

Vierailija
39/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kovin avuton, kyllä. Jalassani on vamma, joten en pääse polvilleni.

No tyhmä ainakin. Jakkara on sitä varten ettei tarvitse mennä polvilleen. Näin minä kasaan Ikean kalusteita.

Vierailija
40/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku reppana nyt trollaa tässä ketjussa. Voi toista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan