Mistä voi johtua??
Olen kotiäitinä ja harmikseni tunnen olevani todella väsynyt/uupunut. En oikein keksi syytä tälle kun lapset eivät edes valvota öisin. Olen jo puolen päivän maissa ihan uupunut ja odotan vaan hetkeä jolloin saan hetken levätä.
Syön terveellisesti mielestäni ja ulkoilemme jne. normaalisti.
Kotitöt kärsii tästä kun ei millään jaksa yhden päivän aikana tehdä niin paljon kun tämän rumban pyörittäminen edes vähintään vaatisi.
Toisinaan saan kyllä tarmonpuuskan ja teen sitten kaiken kerralla, mutta seuraavan päivän olenkin entistä väsyneempi.
Mikä minua vaivaa?
Kommentit (2)
" että onko sulla jotain syytä olla masentunut? "
masennukseen ei toki tarvitse mitään sen kummempaa syytäkään :)
hyvinkin tutulta. Oletko koskaan miettinyt, että onko sulla jotain syytä olla masentunut? Ja voiko olosi johtua siitä? Omalla kohdallani näin oli ja " tunnustin" sen itselleni vasta sitten kun mieheni asian huomasi ja kiikutti minut lääkäriin. En onneksi tarvitse mitään lääkkeitä, mutta on inhottavaa kun on niitä päiviä et on ihan veto pois, vaikkka kuin haluaisi jotain tehdä. Onneksi puhuminen meiheni kanssa auttaa myös tilannetta ja kiitos hänelle että on jaksanut kuunnella niin paljon ja silti tukea. Vaikka varmasti ei hänellekään ole helppoa.