SEISKA: Marja Kihlström Kreikan lomastaan: Söin milloin huvitti, runkkasin jos teki mieli
-Yksin Kreikkaan ja mielessä SE. Omalomaa ja työtä Välimeren hyväillessä sielua, Marja kertoo
Millainen oli sinun lomasi?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin hänen lapsiaan. Ei mulla muuta🤔
Oletko myös säälimässä ketjuissa joissa puhutaan perheväkivallasta? Vai nytkö vain on niin kauhean säälittävää?
Tietystikin vähän eri asioita mutta on teillä kaikilla muutenkin omituinen tapa sääliä eri tilanteissa. Olette kummallisen kiinnostuneita hyvinvoinnista mutta ette tee hyvinvoinnin eteen mitään ja kuitenkin tuhoatte sitä kaikin mahdollisin keinoin.
Lapsethan häntä säälittivät. Kyllä heitä on enemmän syytä sääliä monissa muissa tapauksissa, esimerkiksi jos elävät perhehelvetissä.
Viestisi loppuosa menee ohi.
Ei se mitään ohi mene vaan et halunnut ymmärtää tätä kommenttia tässä. Täytyy nyt sanoa että aika lailla joka toisessa perheessä eletään sitä perhehelvettiä. Kannattaa aloittaa jo oikeat toimet. Vinkki viitonen.
Ja halusin kuulla tuon! En! En minäkään paljasta, että Kreikan lomalla makaan aurinkotuolissa ja piirrän maisemia. Mitä se kuuluu kenekkään, mitä teen.
Kihlström on varmaan oikeasti aseksuaali. Ei kukaan muu kertoisi tuollaisista asioista. MuutOn vain ja tekee.
Hyväili silikonirintojaan samalla kun työnsi dildon sisään.
Mitä huomiohoraamista. Julkisuutta mistä asiasta vain. Varmaan oli hyvä loma, kun piti mainostaa.
Miksi naisten pitää muuttua yhtä kuvottaviksi kuin miesten tai oikeammin kuin keskenkasvuisten pojannulikoiden joille pippeli/pillu on ihan hihhihhhii? Ei siinä runkkaamisessa mitään pahaa ole, mutta miksi siitä pitää aikuisen ihmisen tehdä tuollainen numero?
Kihlstöm on kova likka sauvomaan:)
T.Sonja
Tota, eikös me ihan kaikki tehdä noin? Marja luulee ilmeisesti olevansa jokin uniikki lumihiutale.
Vierailija kirjoitti:
Hei Marja, liikaa informaatiota. Jotkut asiat saa pitää ihan omana tietonaan.
Huomioh*oran täytyy mitä ilmeisimmin yrittää kaikkensa huomiota saadakseen.
Vierailija kirjoitti:
Runkkasiko ihan nakkena
Tai julkisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin hänen lapsiaan. Ei mulla muuta🤔
Oletko myös säälimässä ketjuissa joissa puhutaan perheväkivallasta? Vai nytkö vain on niin kauhean säälittävää?
Kyllä olen, mutta nyt ei tässä ketjussa ole siitä kyse, joten en alkanut luetella laikkia joita säälin sorry.
Jokaisen naisen unelma on olla oman elämänsä Marja Kihlstöm: Puhua rivoja, matkustaa Kreikkaan, syödä milloin/mitä huvittaa ja runkata samalla. Voisko elämältä nainen enää muuta toivoa?
Siitä puhe mistä puute ja sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta.
Hieman ja erikoinen nainen kyllä on.
Kreikassa on dildojen klassikko veli hopea sekä Kihlstörmin käsi nopea, viuhuneet ahkerasti.
T.Skäbä
Kummallista. Mä ainakin rakastelen mieheni kanssa silloin kun meillä tekee mieli. Hinkkuttakoon sen Kilhström sitä värkkiään yksin jossain kapisesa hotellihuoneessa. Säälin.
Hyi