Ajoin aikanaan itse synnärille
Ja paljon tapahtui sellaista, mitä ei yleensä synnytyksessä tapahdu.
Kommentit (28)
Minut mies vei kesken työpäivänsä kuormurilla. En meinannut päästä ylös autoon, alastulo sairaalalla vasta olikin hankalaa, maha oli edessä ja jalat ei yltäneet oikein mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Jouduin kerran kätilöksi New Yorkissa. Joku naikkonen ähisi siinä kadulla ja menin kysymään, että mikä hätänä. Sieltä oli jo lapsi tulossa hameen alle esiin. Äiti puski itse lapsen maailmaan, minä vaan kannattelin ettei siihen asfaltille pyörähtänyt. Ambulanssin porukat hoiti napanuoran leikkelyt ja muut jatkotoimenpiteet.
Oliko 2014? Mun brittikaveri synnytti kadulle Upper East Sidella ohikulkijoiden avustamana.
Minäkin ajoin itsekseni kolmatta synnyttämään. Ensin piti soittaa mies kapakasta kotiin vahtimaan muita lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pellet menee synnärille.
Synnytin heinäpellolla. Potkaisin istukan ojaan, leikkasin viikatteella napanuoran ja jatkoin hommia vauva esiliinan taskussa.
Näin mäkin olisin tehnyt, mutta kun syntyi tammikuussa.
Tekosyitä, tekosyitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pellet menee synnärille.
Synnytin heinäpellolla. Potkaisin istukan ojaan, leikkasin viikatteella napanuoran ja jatkoin hommia vauva esiliinan taskussa.
Näin mäkin olisin tehnyt, mutta kun syntyi tammikuussa.
No kai teit lumitöitä samalla???
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mulla päättyi tilapäisesti ajelut autolla 8:lla kuulla raskaana kun vatsa otti rattiin kiinni, mutta jalat eivät yltäneet polkimille. Ei vaikka miten koitti säätää penkkiä. Viimeiset ajelut ajoin siten, että jaloissa oli kengät merkkiä ja mallia Demonia Swing (googlatkaa jos kiinnostaa)
Huh, wt.
Jaa. Mulla päättyi tilapäisesti ajelut autolla 8:lla kuulla raskaana kun vatsa otti rattiin kiinni, mutta jalat eivät yltäneet polkimille. Ei vaikka miten koitti säätää penkkiä. Viimeiset ajelut ajoin siten, että jaloissa oli kengät merkkiä ja mallia Demonia Swing (googlatkaa jos kiinnostaa)