Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajoin aikanaan itse synnärille

Vierailija
30.07.2024 |

Ja paljon tapahtui sellaista, mitä ei yleensä synnytyksessä tapahdu.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulla päättyi tilapäisesti ajelut autolla 8:lla kuulla raskaana kun vatsa otti rattiin kiinni, mutta jalat eivät yltäneet polkimille. Ei vaikka miten koitti säätää penkkiä. Viimeiset ajelut ajoin siten, että jaloissa oli kengät merkkiä ja mallia Demonia Swing (googlatkaa jos kiinnostaa)

Vierailija
22/28 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävelin synnärille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut mies vei kesken työpäivänsä kuormurilla. En meinannut päästä ylös autoon, alastulo sairaalalla vasta olikin hankalaa, maha oli edessä ja jalat ei yltäneet oikein mihinkään.

Vierailija
24/28 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin kerran kätilöksi New Yorkissa. Joku naikkonen ähisi siinä kadulla ja menin kysymään, että mikä hätänä. Sieltä oli jo lapsi tulossa hameen alle esiin. Äiti puski itse lapsen maailmaan, minä vaan kannattelin ettei siihen asfaltille pyörähtänyt. Ambulanssin porukat hoiti napanuoran leikkelyt ja muut jatkotoimenpiteet.

Oliko 2014?  Mun brittikaveri synnytti kadulle Upper East Sidella ohikulkijoiden avustamana.

Vierailija
25/28 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajoin itsekseni kolmatta synnyttämään. Ensin piti soittaa mies kapakasta kotiin vahtimaan muita lapsia. 

Vierailija
26/28 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pellet menee synnärille.

Synnytin heinäpellolla. Potkaisin istukan ojaan, leikkasin viikatteella napanuoran ja jatkoin hommia vauva esiliinan taskussa. 

Näin mäkin olisin tehnyt, mutta kun syntyi tammikuussa.

Tekosyitä, tekosyitä...

Vierailija
27/28 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pellet menee synnärille.

Synnytin heinäpellolla. Potkaisin istukan ojaan, leikkasin viikatteella napanuoran ja jatkoin hommia vauva esiliinan taskussa. 

Näin mäkin olisin tehnyt, mutta kun syntyi tammikuussa.

No kai teit lumitöitä samalla???

Vierailija
28/28 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mulla päättyi tilapäisesti ajelut autolla 8:lla kuulla raskaana kun vatsa otti rattiin kiinni, mutta jalat eivät yltäneet polkimille. Ei vaikka miten koitti säätää penkkiä. Viimeiset ajelut ajoin siten, että jaloissa oli kengät merkkiä ja mallia Demonia Swing (googlatkaa jos kiinnostaa)

Huh, wt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän