Ajoin aikanaan itse synnärille
Ja paljon tapahtui sellaista, mitä ei yleensä synnytyksessä tapahdu.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Öööö...Aha🙄
Niin. Kaikilla kun ei ole terveitä miehiä.
Mä ajoin itse synnärille just in case. Mies oli töissä vielä. Onneksi ajoin, niin ei tullut kiire. Oli kyllä jo kolmas lapsi.
Vierailija
Häh?
Mä menin bussilla. Miestä ei ole ollenkaan.
Tiedän tyypin joka ajoi polkupyörällä synnyttämään. Oli kuulemma kielletty ajamassa autolla niin tuli sit pyörällä...
Vierailija kirjoitti:
Mä menin bussilla. Miestä ei ole ollenkaan.
Hyvä!
Pellet menee synnärille.
Synnytin heinäpellolla. Potkaisin istukan ojaan, leikkasin viikatteella napanuoran ja jatkoin hommia vauva esiliinan taskussa.
Vierailija kirjoitti:
Pellet menee synnärille.
Synnytin heinäpellolla. Potkaisin istukan ojaan, leikkasin viikatteella napanuoran ja jatkoin hommia vauva esiliinan taskussa.
Näin mäkin olisin tehnyt, mutta kun syntyi tammikuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Häh?
Niin. Mun mieheni oli pyörätuolissa eikä saanut ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tyypin joka ajoi polkupyörällä synnyttämään. Oli kuulemma kielletty ajamassa autolla niin tuli sit pyörällä...
Siis sehän oli se joku himoliikkuja, nainen joka myös jossain kertoi pyöräilleensä sairaalaan.
Talvella lähti pienen vauvan kanssa pitkälle hiihtovaellukselle, vikapää.
No mitä muuta ihmeellistä siellä sitten tapahtui?
Uskaltaneeko sitä kysyäkään...
Minä olin joskus bussissa matkustajana, kun jonkun naisen synnytys alkoi.
Onneksi matkan varrella oli sairaala, ettei tarvinnut kätilöksi alkaa...
Taksilla pääsee hyvin. Matka on kela-korvattava.
Niin ajoin minäkin. Mies oli kännissä. Jätin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Samassa huoneessa oli äiti, joka oli tullut synnyttämään kävellen. Hänen kotinsa näkyi sen huoneen ikkunasta.
Ja kyllä, omalla autolla ajaen menin minäkin, kyseessä oli suunniteltu sektio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pellet menee synnärille.
Näin mäkin olisin tehnyt, mutta kun syntyi tammikuussa.
Erään synnyttäjän olivat appivanhemmat kyydinneet potkukelkalla synnyttämään. Kertoi, että kyllä oli hävettänyt istua siinä kelkassa.
Mummo vei äidin potkukelkalla tien varteen ja siitä bussilla sairaalaan.
Eipä tuossa ole mitään ihmeellistä. Moni on ajanut itse käynnistykseen tai sektioon.
Jouduin kerran kätilöksi New Yorkissa. Joku naikkonen ähisi siinä kadulla ja menin kysymään, että mikä hätänä. Sieltä oli jo lapsi tulossa hameen alle esiin. Äiti puski itse lapsen maailmaan, minä vaan kannattelin ettei siihen asfaltille pyörähtänyt. Ambulanssin porukat hoiti napanuoran leikkelyt ja muut jatkotoimenpiteet.
Öööö...Aha🙄