Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Duolingo

Vierailija
30.07.2024 |

Kokemuksia Duolingosta, onko oikeasti hyvä vieraan kielen opiskelussa? itse juuri aloitellut Italiaa opiskelemaan, ja hieman ärsyttää alkuvaiheen junnaaminen jossakin kahvilasanastossa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse opiskellut useampaa vierasta kieltä ja täytyy sanoa, että kokemukseni mukaan Duolingo on korkeintaan täydentävä. Ei itsessään tee siis kauheasti mitään, enemmänkin hyödyllistä ajanvietettä, joka tukee extrana uuden kielenopiskelua.

Suosittelisin itse esim. visiittiä kirjastoon ja lainamaan kaveriksi  kielen alkeisoppikirjan mitä esim. kouluissa tai työväenopiston kursseilla käytetään. Tämän lisäksi  esim. myös Youtube on pullollaan näitä kielenoppimisvideoita. Tähän päälle jos lisää Duolingon, niin sitten sanoisin, että on jo kannattavaa.

Allekirjoitan tämän. Ei riitä pelkästään, mutta ihan kiva lisä. En kyl aio enää uusia tilausta, sillä vuosimaksu oli sen verran suolainen.

Vierailija
22/23 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, että oppimista täydentävä sovellus. Oman kokemuksen mukaan Duolingo on hyvä lisä, jos jo opiskelee kieltä esim. työväenopistossa, jossa verkkainen tahti ja pitkät tauot kesäisin. Tukee oppimista ja auttaa pitämään opittuja asioita mielessä, kun päivittäin joutuu kertaamaan. Tolkullisempi Duolingo on kuin Worddive. Ilmaisversion olen kokenut itselle riittäväksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää enemmän Mondlysta, on Duolingoa monipuolisempi.