Millaisia junavaunuja vr juniin tulisi lisätä?
Itse toivoisin äänekästä vaunua jossa on pakko pitää jotain ääntä. Toinen on todellinen ykkösluokka jossa on divaaneja ja herrasmiespalvelijat toteuttaa kaikki ei seksuaaliset toiveet.
Kommentit (55)
Vaunuja, johon pääsee vain harvat ja valitut. Ei junttejä mölisijöitä, vaan hyvinkäyttäytyviä herrasmiehiä ja naisia. Niin kuin Agatha Christien kirjoissa. Ja tatuoinnit ovat kiellettyjä.No niin, alkakaapa alapeukuttaa.
Puoluevaunu ja tietenkin sitoutumattomille omansa. Olisi kiva katsella millaisia hörhöjä niistä ulostautuu asemilla.
Yhden hengen vaunuja joissa matkustajan ei koskaan tarvitsisi kohdata toista ihmistä.
Vaunu, jossa ei ole muita ihmisiä.
Striptease ja eroottinen hieronta vaunu
Vaunu johon pääsee vain valkoiset työssä käyvät ihmiset.
Paikallisjunissa voisi olla juopoista ja muista örisijöistä vapaita vaunuja.
Sellanen vaunu jossa pääsee istumaan eikä tarvitse olla polvet suussa eikä tarvitse kuunnella äänekkäitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Yhden hengen vaunuja joissa matkustajan ei koskaan tarvitsisi kohdata toista ihmistä.
Osta hytti yhdelle.
Vaunu, jossa kasvot olisivat varmasti menosuuntaan.
Vaunu, jossa soitetaan musiikkia. Aikoinaan olen ollut sellaisessa, kyseessä oli tapahtumaan liittyvä junakyyti. Todella hauskaa, jotenkin rennompi tunnelma, kun musiikki soi. Olen myös ollut aikoinaan lentokoneessa, jossa soitti haitaristi haitarimusiikkia. Ihan oikeasti. Se oli lehden tilaajamatka, johon sisältyi lennot ulkomaille, kuljetukset, hotellit, ruokailut, opastettua ohjelmaa. Koko matkan ajan mukana oli haitarinsoittaja. Hän soitteli ikivihreitä lentokoneessa, sai esittää toiveitakin, ja perillä lomakohteessa oli tervetulotilaisuus matkalle osallistuville ja siellä haitarinusiikkia, ja loman aikana oli myös jotkin illallisjuhlat, missä hän soitti. On se kumma, kun ei oikein enää ole tuollaisia matkoja edes tarjolla, missä olisi palkattu elävää musiikkia, tai musiikkia ylipäätään. En tarkoita, että kaikilla pitää olla sama musiikkimaku, mutta onhan paljon klassikoita, joista useimmat pitävät.
Sellainen vaunu, jossa penkit kääntyy niin, että kasvot on aina menosuuntaan. Japanissa oli tällainen ja se oli mahtava!
Kirjastovaunu, joka luonnollisesti olisi hiljainen.
Vaunut monimuotoisille. Tosin joka porukalle omansa koska he eivät siedä muunlaisia.
Hooratalo-vaunuja, junan viimeisiksi vaunuiksi. Vaikka niiden vankikuljetusvaunujen jatkeeksi. Itse aloittaisin uuden harrastuksen, kulkisin junalla suomea päästä päähän kaiken vapaa-ajan.