Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin takaa päin, mutta

Vierailija
30.07.2024 |

Mies tulee siinä asennossa nopeasti ja itsekin haluaisin orgasmin tuolloin, mutta tarvitsen klitoris stimulaatiota eikä oikein omat kädet tai lelu pysy menossa mukana tuossa asennossa. Onko kukaan keksinyt ratkaisua? :)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske miehen hieromaan kiltaa Kuin panee takaapäin

Vierailija
2/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli siitä outo että kun yritin takaapäin pannessa hieroa klittaansa niin läpsäsi aina sormille. Ei se haitannut ollenkaan kun sai sitten parhaan asennon itselle. En toki koskaan jättänyt häntä tyydyttämättä, joten ihan kiva kun antoi minunkin vain nauttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä oli siitä outo että kun yritin takaapäin pannessa hieroa klittaansa niin läpsäsi aina sormille. Ei se haitannut ollenkaan kun sai sitten parhaan asennon itselle. En toki koskaan jättänyt häntä tyydyttämättä, joten ihan kiva kun antoi minunkin vain nauttia.

Ehkä se ei tuntunut hyvältä? Oma mieheni yrittää aina välillä tuota mutta siirrän käden vain pois koska siinä samalla kun paneskelee, ei pysty tekemään tarkkaa työtä. Ja jos sohii sinnepäin se tuntuu vain ikävältä. Aloittajan ongelma on siis tuttu täälläkin.

Vierailija
4/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä mietin jos olisi parempi että hoidat homman niillä leluilla ja pysyt kaukana miehistä. Osta enemmän leluja ja niin isoja, ettei miehet enään tunnu missään.

Vierailija
5/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytössä tällaiset ja nuo vaimolle päälle noin 30min etukäteen, ladattava wand sauva tuohon ja kädet käsiraudoilla selän taakse. Yleensä 20 minuutin kohdalla hän alkaa oikein tyrkyttämään takapuoltaan naitavaksi, vaikka normaalisti ei niin välitä peppu panoista. Eli siis aivan verraton apuväline myös AP:lle.

https://antishop.fi/shop/forced-orgasm-valjaat-nahkaa

Vierailija
6/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on käytössä tällaiset ja nuo vaimolle päälle noin 30min etukäteen, ladattava wand sauva tuohon ja kädet käsiraudoilla selän taakse. Yleensä 20 minuutin kohdalla hän alkaa oikein tyrkyttämään takapuoltaan naitavaksi, vaikka normaalisti ei niin välitä peppu panoista. Eli siis aivan verraton apuväline myös AP:lle.

Teini, takaapäin ei tarkoita anaalia.

Vierailija
7/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teini, takaapäin ei tarkoita anaalia.

Tarkoitin kyllä juurikin anaaliseksiä, eli otan syyt niskoilleni 😳

AP

Vierailija
8/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap täällä, joku nyt spämmää. Eli takaa päin ihan normaali vagina seksiä. Ei anaalia..

Vierailija
9/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap täällä, joku nyt spämmää. Eli takaa päin ihan normaali vagina seksiä. Ei anaalia..

Palsta on väärällään anaali-aatuja joiden päähän ei muuta mahdu.

Vierailija
10/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi AP et tykkää anaali seksistä?

Vierailija
11/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap täällä, joku nyt spämmää. Eli takaa päin ihan normaali vagina seksiä. Toki anaaliakin joskus..

Ok. Tämä selvensi.

Vierailija
12/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka Pipsa!

Takaapäin voi olla myös anaaliseksiä ihan hyvin. Perusteletko miksi ei voisi olla?

Vierailija
13/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan.

Vierailija
14/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ei tuntunut hyvältä? Oma mieheni yrittää aina välillä tuota mutta siirrän käden vain pois koska siinä samalla kun paneskelee, ei pysty tekemään tarkkaa työtä. Ja jos sohii sinnepäin se tuntuu vain ikävältä. Aloittajan ongelma on siis tuttu täälläkin.

Vaimolla sama juttu.  Saanut itse vain edestä panemalla tai päällä ollessa: Takaa ei eikä ole tuntunut edes kovin hyvältä. Minulle kuitenkin antanut jos loma aukeaminen kestänyt, kun on itse jo saanut. Klitalle ei ole halunnut kättä koskaan missään asennossa eikä leluja.

Vierailija
15/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla sama juttu.  Saanut itse vain edestä panemalla tai päällä ollessa: Takaa ei eikä ole tuntunut edes kovin hyvältä. Minulle kuitenkin antanut jos loma aukeaminen kestänyt, kun on itse jo saanut. Klitalle ei ole halunnut kättä koskaan missään as

Näin heinäkuussa tuo loma aukeaminen on ymmärrettävää muulloin ei oikein.

Vierailija
16/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä takaapäin naimisessa on jotain todella kiihottavaa ja siinä tulee helposti sekä nopeasti. Siinä on jotain alkukantaista ja hyvin primitiivistä. Mutta toisella kieroksella olen aina keskittynyt antamaan naiselle tyydytyksen. Mietin millaiset miehet eivät kykene edes kahteen kierrokseen ja itsellä menee jopa kolme kierrosta. Edestä tai takaa, jos nainen on seksikäs minun päässä, yksi kierros ei riitä millään. Joskus mieli jopa haluaa vaikka kierrokset on jo käytetty ja omistaa vain lerpun. On naisia ja sitten on NAISIA. Jos vielä saisi yhden NAISEN elämään, joka haluaisi myös ikääntyä yhdessä.

Vierailija
17/31 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä takaapäin naimisessa on jotain todella kiihottavaa ja siinä tulee helposti sekä nopeasti. Siinä on jotain alkukantaista ja hyvin primitiivistä. Mutta toisella kieroksella olen aina keskittynyt antamaan naiselle tyydytyksen. Mietin millaiset miehet eivät kykene edes kahteen kierrokseen ja itsellä menee jopa kolme kierrosta. Edestä tai takaa, jos nainen on seksikäs minun päässä, yksi kierros ei riitä millään. Joskus mieli jopa haluaa vaikka kierrokset on jo käytetty ja omistaa vain lerpun. On naisia ja sitten on NAISIA. Jos vielä saisi yhden NAISEN elämään, joka haluaisi myös ikääntyä yhdessä.

Mä taas en koskaan ole ymmärtänyt minuuttimunia, jotka ei pysty ekalla kerralla hoitelemaan naistaan, vaan tarttee jotain paikkausheittoja.

Vierailija
18/31 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin haluaisin, mutta armaani ei anna, koska hän pelkää sitä, että nauran hänelle hänen selkänsä takana!

Vierailija
19/31 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä takaapäin vain niin että makaan mahallani, ja käteni on alla, ja koskettelen itse itseäni. Saan aina ja voimakkaasti näin.

Vierailija
20/31 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käske miehen hieromaan kiltaa Kuin panee takaapäin

Miehenä kommentoin tätä sen verran että nykyisellä puolisollani on niin muhkea takapuoli ettei tämä onnistu. En mitään kautta yletä kädelläni oikeaan paikkaan. Eli siis vaatii sopivaa anatomiaa parilta. Aiempien naisten kanssa on onnistunut, koska olivat sirompia ja hoikempia. Nykyinen onneksi kyllä saa ilmankin ja temppukirjastosta löytyy muita konsteja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän